Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
2.5 24V tiptronic a hak
Autor Wiadomość
Kubacci
[Usunięty]

Wysłany: 03-11-2012, 18:17   2.5 24V tiptronic a hak

Witam forumowiczow,
od jakiegos czasu chodzi mi po glowie galant, przeczytalem materialy umieszczone na forum, poczytalem opinie na moto.money.pl, autocentrum i gdzie tylko moglem.
po dluzszym rozwazaniu za i przeciw oraz sugerujac sie wiekszoscia opinii umieszczonych na forum zaczynam poszukiwania wersji 2.5 litrowej w manualu jednak coraz bardziej sklaniam sie do automatu (wtedy tiptronic) i najchetniej z zalozona juz instalacja lpg.
jednak nie znalazlem watku dotyczacego haka a tymbardziej w zestawieniu z automatem.
niestety musze miec samochod z hakiem i tutaj pytanie do Was drodzy uzytkownicy. Czy ktos pociagal juz za soba na tej skrzyni jakas przyczepe/lawete?
od razu zaznacze, ze hak posluzy mi 3-4 razy w roku do zaciagniecia przyczepy campingowej (ok 800kg) w trase nie dluzsza niz 200km, wiec nie jest to rzniecie auta (do tej pory robilem to na jednostce 1.6 Pb 8 zaworowej 90km i na gazie
bede wdzieczny za opinie.
pozdrawiam
 
 
Juiceman 
Mitsumaniak
Murgrabia Juice


Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy
Dołączył: 07 Maj 2006
Posty: 8679
Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
Wysłany: 03-11-2012, 21:49   

Bez problemu możesz mieć takie zestawienie ;-) Koledzy z Niemiec często gęsto śmigają galami z campingami. Ja u siebie parę razy wiozłem przyczepkę. :wink:
_________________
Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)

***********************************

Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 
 
 
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 03-11-2012, 21:59   

Ja ciągam kemping 900 kg LMC i powiem Ci że nie ma problemu... zbiera się ładnie i bardzo dobrze ciąga się tiptroniciem. Ja ciągając kemping latam na trybie sekwencji i powiem więcej- głównie na 3 biegu, a wtedy galancio jest w odpowiednich dla siebie obrotach (największy moment obrotowy)- czuć, że jest gotowy na wciśnięcie pedału gazu....Mam nawet wrażenie, że na 3 biegu mniej pali, w przeciwieństwie do mielenia na 4 biegu. Jednak musisz spodziewać się spalania około 18 litrów na setkę.
_________________
"Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie" :)
 
 
Kubacci
[Usunięty]

Wysłany: 03-11-2012, 22:01   

podziekowal za odpowiedz, niedlugo pewnie popytam znowu ale juz o inne rzeczy :) pozdrawiam
 
 
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 04-11-2012, 14:01   

A najlepsze są głupoty, które wyprawia skrzynia biegów po takiej trasie z przyczepą gdy już się ją odłączy :lol:
_________________
"Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie" :)
 
 
Kubacci
[Usunięty]

Wysłany: 04-11-2012, 21:55   

ale rozumiem, ze to w kategoriach ciekawostki? nie trzeba sie tym przejmowac?
 
 
cuuube
[Usunięty]

Wysłany: 04-11-2012, 22:27   

witam

ja mam zestawienie 2,5 + lpg + tiptronic + hak

ciagam kilka razy w roku po tonie peletu na przyczepie 1.25x2,6m - czuc juz ze cos jest za autem i jazda na tiptronicu to dobre rozwiazanie bo hamulce moim zdaniem nie daja rady (pomijajac fakt ze sa raczej slabe - nawet te 276mm dwutloczkowe
zdarzalo mi sie tez wozic zwir , kamienie i cegly na budowe

auto po takim kursie robi sie zwawsze poprostu bo skrzynia invecs poprostu uczy sie nowych parametrow , taka to mamy modra skrzynke ale o tym juz bylo w odpowiednim temacie


18litrow na setke !? hmmm moim zdaniem przesadzone , chyba ze ktos ciagnie na czerwone pole obroty na kazdym biegu , bo mysli ze jedzie na pusto . nie robiac z siebie zawalidrogi w 15l gazu mozna sie zmiescic
 
 
gołąb 
Mitsumaniak


Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 1094
Skąd: Ostrówek/wołomin
Wysłany: 05-11-2012, 06:35   

Kubacci napisał/a:
ale rozumiem, ze to w kategoriach ciekawostki? nie trzeba sie tym przejmowac?
nie,nie. to normalne, skrzynia gdy jeździsz na automacie dostosowuje się do jazdy z przyczepą, a jak ją odepniesz, to robi głupoty....Ale po kilkudziesięciu km znów wszystko wraca do normy

[ Dodano: 05-11-2012, 06:42 ]
cuuube napisał/a:
witam

18litrow na setke !? hmmm moim zdaniem przesadzone , chyba ze ktos ciagnie na czerwone pole obroty na kazdym biegu , bo mysli ze jedzie na pusto . nie robiac z siebie zawalidrogi w 15l gazu mozna sie zmiescic

mi pali 18 litrów jadąc w trasie na wakacje z kempingiem (900kg MW+ bagaż ze 200-300kg), do tego auto 4 osoby +bagaż+ rowery na dachu. pRzypominam również, że Przyczepa kempingowa, to niezły żagiel. 18 wciąga nie przekraczając 100-wy. Co do obrotów, to przesada, ale zawalidrogą też nie jestem...często zamuły ze świateł zostają. (rozmawiam cały czas o jeździe z cepką)
_________________
"Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie" :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.