 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
2.5 24V tiptronic a hak |
Autor |
Wiadomość |
Kubacci [Usunięty]
|
Wysłany: 03-11-2012, 18:17 2.5 24V tiptronic a hak
|
|
|
Witam forumowiczow,
od jakiegos czasu chodzi mi po glowie galant, przeczytalem materialy umieszczone na forum, poczytalem opinie na moto.money.pl, autocentrum i gdzie tylko moglem.
po dluzszym rozwazaniu za i przeciw oraz sugerujac sie wiekszoscia opinii umieszczonych na forum zaczynam poszukiwania wersji 2.5 litrowej w manualu jednak coraz bardziej sklaniam sie do automatu (wtedy tiptronic) i najchetniej z zalozona juz instalacja lpg.
jednak nie znalazlem watku dotyczacego haka a tymbardziej w zestawieniu z automatem.
niestety musze miec samochod z hakiem i tutaj pytanie do Was drodzy uzytkownicy. Czy ktos pociagal juz za soba na tej skrzyni jakas przyczepe/lawete?
od razu zaznacze, ze hak posluzy mi 3-4 razy w roku do zaciagniecia przyczepy campingowej (ok 800kg) w trase nie dluzsza niz 200km, wiec nie jest to rzniecie auta (do tej pory robilem to na jednostce 1.6 Pb 8 zaworowej 90km i na gazie
bede wdzieczny za opinie.
pozdrawiam |
|
|
|
 |
Juiceman
Mitsumaniak Murgrabia Juice

Auto: Galant Wagon 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 66 razy Dołączył: 07 Maj 2006 Posty: 8679 Skąd: Wrocław/Ostrzeszów
|
Wysłany: 03-11-2012, 21:49
|
|
|
Bez problemu możesz mieć takie zestawienie Koledzy z Niemiec często gęsto śmigają galami z campingami. Ja u siebie parę razy wiozłem przyczepkę. |
_________________ Witaj Gość!!! Obejrzyj mojego Galanta Kombi 2.5 V6 - i Skomentuj =)
***********************************
Galant Kombi 2.5 V6
Carisma EXE 1.8 GDI
 |
|
|
|
 |
gołąb
Mitsumaniak

Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Posty: 1094 Skąd: Ostrówek/wołomin
|
Wysłany: 03-11-2012, 21:59
|
|
|
Ja ciągam kemping 900 kg LMC i powiem Ci że nie ma problemu... zbiera się ładnie i bardzo dobrze ciąga się tiptroniciem. Ja ciągając kemping latam na trybie sekwencji i powiem więcej- głównie na 3 biegu, a wtedy galancio jest w odpowiednich dla siebie obrotach (największy moment obrotowy)- czuć, że jest gotowy na wciśnięcie pedału gazu....Mam nawet wrażenie, że na 3 biegu mniej pali, w przeciwieństwie do mielenia na 4 biegu. Jednak musisz spodziewać się spalania około 18 litrów na setkę. |
_________________ "Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie"
 |
|
|
|
 |
Kubacci [Usunięty]
|
Wysłany: 03-11-2012, 22:01
|
|
|
podziekowal za odpowiedz, niedlugo pewnie popytam znowu ale juz o inne rzeczy pozdrawiam |
|
|
|
 |
gołąb
Mitsumaniak

Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Posty: 1094 Skąd: Ostrówek/wołomin
|
Wysłany: 04-11-2012, 14:01
|
|
|
A najlepsze są głupoty, które wyprawia skrzynia biegów po takiej trasie z przyczepą gdy już się ją odłączy |
_________________ "Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie"
 |
|
|
|
 |
Kubacci [Usunięty]
|
Wysłany: 04-11-2012, 21:55
|
|
|
ale rozumiem, ze to w kategoriach ciekawostki? nie trzeba sie tym przejmowac? |
|
|
|
 |
cuuube [Usunięty]
|
Wysłany: 04-11-2012, 22:27
|
|
|
witam
ja mam zestawienie 2,5 + lpg + tiptronic + hak
ciagam kilka razy w roku po tonie peletu na przyczepie 1.25x2,6m - czuc juz ze cos jest za autem i jazda na tiptronicu to dobre rozwiazanie bo hamulce moim zdaniem nie daja rady (pomijajac fakt ze sa raczej slabe - nawet te 276mm dwutloczkowe
zdarzalo mi sie tez wozic zwir , kamienie i cegly na budowe
auto po takim kursie robi sie zwawsze poprostu bo skrzynia invecs poprostu uczy sie nowych parametrow , taka to mamy modra skrzynke ale o tym juz bylo w odpowiednim temacie
18litrow na setke !? hmmm moim zdaniem przesadzone , chyba ze ktos ciagnie na czerwone pole obroty na kazdym biegu , bo mysli ze jedzie na pusto . nie robiac z siebie zawalidrogi w 15l gazu mozna sie zmiescic |
|
|
|
 |
gołąb
Mitsumaniak

Auto: Lex Ls430 , VW Calif exclusive
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Posty: 1094 Skąd: Ostrówek/wołomin
|
Wysłany: 05-11-2012, 06:35
|
|
|
Kubacci napisał/a: | ale rozumiem, ze to w kategoriach ciekawostki? nie trzeba sie tym przejmowac? | nie,nie. to normalne, skrzynia gdy jeździsz na automacie dostosowuje się do jazdy z przyczepą, a jak ją odepniesz, to robi głupoty....Ale po kilkudziesięciu km znów wszystko wraca do normy
[ Dodano: 05-11-2012, 06:42 ]
cuuube napisał/a: | witam
18litrow na setke !? hmmm moim zdaniem przesadzone , chyba ze ktos ciagnie na czerwone pole obroty na kazdym biegu , bo mysli ze jedzie na pusto . nie robiac z siebie zawalidrogi w 15l gazu mozna sie zmiescic |
mi pali 18 litrów jadąc w trasie na wakacje z kempingiem (900kg MW+ bagaż ze 200-300kg), do tego auto 4 osoby +bagaż+ rowery na dachu. pRzypominam również, że Przyczepa kempingowa, to niezły żagiel. 18 wciąga nie przekraczając 100-wy. Co do obrotów, to przesada, ale zawalidrogą też nie jestem...często zamuły ze świateł zostają. (rozmawiam cały czas o jeździe z cepką) |
_________________ "Gdyby wszystko było inaczej, gdyby było odwrotnie, mógłbyś siedzieć jak ja teraz tu siedzę, mógłbyś siedzieć przy oknie"
 |
|
|
|
 |
|
|