Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] czyszczenie chemiczne
Autor Wiadomość
robert78 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse 4g
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 1171
Skąd: Stargard
Wysłany: 10-10-2012, 18:59   [Cari 1.8 GDI] czyszczenie chemiczne

co sadzicie o tym mam zawalony i slaby silnik nie dobija obrotami na evoscsnie wyszlo ze mam octan level na poziomie 60% wiec potrzeba przeczyscic silnik znalazlem taki temat ale potrzebuje opini czy nie zniszcze silnika http://www.e-autonaprawa....nt-silnika.html
_________________
Eclipse 4g 07r
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 10-10-2012, 19:17   

W GDI najbardziej zanieczyszcza się dolot i komory spalania w głowicy. Czyszczenie chemiczne na pewno dobrze sobie z tym nie poradzi. Aby zrobić to właściwie, trzeba zdjąć głowicę i najpierw wymoczyć w nafcie lub jakimś środku do tego przeznaczonym a następnie dokładnie wyczyścić. Czyszczenie samego ukadu paliwowego czy układu smarowanie nic tu nie da.
 
 
robert78 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse 4g
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 1171
Skąd: Stargard
Wysłany: 10-10-2012, 20:02   

plecho1 napisał/a:
W GDI najbardziej zanieczyszcza się dolot i komory spalania w głowicy. Czyszczenie chemiczne na pewno dobrze sobie z tym nie poradzi. Aby zrobić to właściwie, trzeba zdjąć głowicę i najpierw wymoczyć w nafcie lub jakimś środku do tego przeznaczonym a następnie dokładnie wyczyścić. Czyszczenie samego ukadu paliwowego czy układu smarowanie nic tu nie da.
ale jak bierze troszke wiecej oleju to moze to pomoze
_________________
Eclipse 4g 07r
 
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 10-10-2012, 20:52   

Jeśli brała by olej poprzez zapieczone pierścienie, to może i by pomogło ale najczęściej olej silnik wciąga przez uszczelniacze zaworów no chyba że ma ponad 300 tys km lub był przegrzany. Kiedyś z takiego nagaru czyściłem kolektor dolotowy, grubość nagaru sięgała 0,5 cm i trzeba było go odrywać jakimś twardym narzędziem więc raczej wątpię by na coś takiego pomogła jakaś chemia i do tego w dość krótkim czasie.
 
 
mateusz8230 
Forumowicz

Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Kwi 2012
Posty: 344
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 10-10-2012, 21:52   

Myjka ultra dzwiekowa i bardzo silne preparaty chemiczne załatwią sprawę.Ale dostęp do takiej myjki...
 
 
 
zwolin 
Forumowicz
baaardzo zły miś ;-)

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 481
Skąd: Wawa Ursus
Wysłany: 11-10-2012, 00:21   

mateusz8230, kupujesz i masz :mrgreen:
Preparaty wcale nie muszą byc silne. Teraz już nie stosuje się zajzajerów. Są dobre "ekologiczne" środki.
_________________
Pozdrawiam

Zapraszam na Stronę Piotrusia - podaruj 1% mojemu dziecku
 
 
mateusz8230 
Forumowicz

Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Kwi 2012
Posty: 344
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 11-10-2012, 08:10   

no wiem ale...koszt myjki w porównaniu do kolektora....no właśnie:) polecam jednak szczotkę od butelek jakiś rozcienczalnik do nagaru...i kilka piwek i po robocie.
 
 
 
robert78 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse 4g
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 1171
Skąd: Stargard
Wysłany: 11-10-2012, 10:29   

No tak a wie ktoś jak zabrać za czyszczenie kolektora może jakiś fotoinstruktaż
_________________
Eclipse 4g 07r
 
 
 
volve 
Mitsumaniak


Auto: Colt CZC 1.5T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 47 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 4047
Skąd: Szczecin
Wysłany: 11-10-2012, 10:32   

http://www.dreamcarisma.d..._blastern_2.php

Niestety po Niemiecku :(

[ Dodano: 11-10-2012, 10:37 ]
Słuchaj, jakbyś się za to zabierał, to może byśmy się zgadali, przy okazji podpatrzyłbym też jak to zrobić i w przyszłości u siebie bym podziałał ;) Tylko trzebaby zorganizować miejsce, ja ewentualnie mogę przetłumaczyć instrukcję ;)
_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI Elegance ;)
 
 
 
robert78 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse 4g
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 1171
Skąd: Stargard
Wysłany: 11-10-2012, 14:17   

volve, no właśnie ja kabinuje jakieś miejsce bo pod chmurką nie bardzej też zależy ile czasu to zajmuje wie ktoś?
_________________
Eclipse 4g 07r
 
 
 
volve 
Mitsumaniak


Auto: Colt CZC 1.5T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 47 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 4047
Skąd: Szczecin
Wysłany: 11-10-2012, 14:26   

Na szybko przeglądając stronę przeze mnie podaną gościu coś pisał o 7godzinach, ale zapewne spokojnie może zając troszkę więcej...
_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI Elegance ;)
 
 
 
mateusz8230 
Forumowicz

Auto: MitsubishiCarisma 1998.1.8GDi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 12 Kwi 2012
Posty: 344
Skąd: Ostrów Wielkopolski
Wysłany: 11-10-2012, 15:58   

7 godzin... za pierwszym razem to trochę ciężko:)
 
 
 
robert78 
Mitsumaniak


Auto: Eclipse 4g
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 1171
Skąd: Stargard
Wysłany: 11-10-2012, 19:55   

volve, no wiec ustalimy co i jak w sobote cos mi nie chce przegladarka przetlumaczyc tego tekstu :(
_________________
Eclipse 4g 07r
 
 
 
mlun 
Mitsumaniak
Fanatic of GDI


Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 2834
Skąd: Otwock
Wysłany: 11-10-2012, 21:54   

Z tego co kiedyś wyczytałem to potrzebny kanał chyba jest żeby dostać się do jednej śruby. Pewnie da się i bez niego ale będzie ciężej.
_________________
Carisma 1,8 GDI Honda Accord VII 2.0
 
 
 
marcinkn 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Sty 2011
Posty: 51
Skąd: Gliwice/Knurów
Wysłany: 14-10-2012, 16:38   

Ja czyściłem u siebie kolektor, musicie mieć kanał do odkręcenia dwóch na bank jednej śruby która jest schowana dość starannie z góry tego nie zrobicie. Nie pamiętam ile mi to zajęło bo czyściłem kolektor prawie dwa lata temu, ale teraz wiem że było by znacznie szybciej bo wiem już co i jak. Najważniejsze to dobry środek do czyszczenia i rękawiczki na dłonie. Po całym zabiegu auto znacznie lepiej pracowało, przy stałej prędkości znikł objaw szarpania silnika, auto lepiej sie wkręcało na obroty i było dynamiczniejsze....
_________________
Wcześniej Astra H 1.9 150ps
Teraz Mitsubishi Carisma 1.8 GDI i Fiat Bravo 1.6
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.