Przepływomierz |
Autor |
Wiadomość |
batman-1 [Usunięty]
|
Wysłany: 11-10-2012, 20:31 Przepływomierz
|
|
|
Pytanie do znawców tematu czy są jakieś różnice w przepływomierzach w silnikach 12 a 24 zaworowych |
|
|
|
 |
mazda10000
Mitsumaniak
Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 09 Wrz 2010 Posty: 593 Skąd: Szczecin/Gdańsk
|
Wysłany: 11-10-2012, 21:27
|
|
|
Wszystko jest identyczne, ja np. mam teraz przepływkę od 12v, bo myślałem że ta od 24 jest padnięta ( chociaż nie byłą i nie chciało mi się już zmieniać) |
|
|
|
 |
batman-1 [Usunięty]
|
Wysłany: 11-10-2012, 21:45
|
|
|
nie ma żadnej różnicy w parametrach silnik nic nie słabnie? |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 11-10-2012, 21:49
|
|
|
Różnice są miedzy rocznikami a nie między silnikami. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
batman-1 [Usunięty]
|
Wysłany: 11-10-2012, 21:52
|
|
|
łukasz a jak wyłapać który będzie ok czy ta numeracja co jest na przepływomierzu określa rocznik |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 11-10-2012, 22:18
|
|
|
Zasadniczo to podział jest jak wyżej. Z tego co mi wiadomo to różnica jest czujniku temperatury powietrza - jest inaczej wyskalowany. Używałem starszej wersji przepływomierza z nowszym ECU (ECU 95 -> 91) i nie zauważyłem znaczących różnic w pracy silnika. W drugą stronę tj. ECU 91 -> 95 też działało. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
batman-1 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-10-2012, 20:17
|
|
|
Powiedz mi bo mam przed sobą owy przepływomierz i jedyne co na nim widzę to takie napisy
055 potem 1Z10
A
E5T05071
To jest wszystko co znalazłem możesz pomóc go zidentyfikować który to jest |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 12-10-2012, 21:13
|
|
|
Z tego co sie orientuje to masz ten starszy do 92.11. Nowsze maja 609 (i to są chyba 3 ostatnie cyfry z numeru cześci YYXXXXXX) |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
batman-1 [Usunięty]
|
Wysłany: 12-10-2012, 21:35
|
|
|
moja jest z 93 kurcze znowu pod górkę |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 12-10-2012, 21:40
|
|
|
batman-1 napisał/a: | moja jest z 93 kurcze znowu pod górkę |
Wyślij mi VIN. Może być rejestrowana w 93 roku a produkcja z 92. |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
batman-1 [Usunięty]
|
Wysłany: 13-10-2012, 14:13
|
|
|
tak to idzie JMBSRF16APY000528 |
|
|
|
 |
lukasz12
Mitsumaniak prof. dr hab ;-)

Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 16 Sie 2006 Posty: 2498 Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
|
Wysłany: 13-10-2012, 16:24
|
|
|
To faktycznie 93. Czyli pasowałoby żeby był ten nowszy. A co się dzieje z Twoim? |
_________________ Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę
"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu
 |
|
|
|
 |
batman-1 [Usunięty]
|
Wysłany: 13-10-2012, 16:29
|
|
|
kilka razy mi kichną na gazie i ta siatka co jest a środku pozagniatana jest
[ Dodano: 22-10-2012, 10:59 ]
mam wrażenie że chodzi ok na tej przepływce a jakie są różnice w parametrach między jednym a drugim -dawkowanie paliwa ssanie |
|
|
|
 |
|