Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[EA5A/W 2.5] 2,5 v6 vs 2,5 v6 ford mondeo-cougar
Autor Wiadomość
Danielox 
Forumowicz

Auto: mitsubishi Galant 2.0 v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 12-10-2012, 19:12   [EA5A/W 2.5] 2,5 v6 vs 2,5 v6 ford mondeo-cougar

mam pytanie odnosnie włascicieli 2,5 v6 galant co bd lepszym zakupem propo silnika! predkosc,przyspieszenie i spalanie galant czy ford tez z silnikiem 2,5 v6 mondeo lub cougar bo te same silniki.
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 12-10-2012, 20:03   

chłopie, co ty porównujesz ???? niema żadnego porównania, ford niesiega galantowi nawet do pięt
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Danielox 
Forumowicz

Auto: mitsubishi Galant 2.0 v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 12-10-2012, 20:05   

waldi-1 napisał/a:
chłopie, co ty porównujesz ???? niema żadnego porównania, ford niesiega galantowi nawet do pięt

nie znam sie chłopie tylko z tego co widze to ze one maja 170km a galanty 163km dlatego moja ciekawosc
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 12-10-2012, 20:12   

Oba na bardzo podobnym poziomie, zapewne w podstawowej eksploatacji o wiele tańszy ford, ekonomicznie niemalże to samo, galant powinien byż lepszy w sprincie ale gorszy przy Vmax (inne przełożenia na skrzyni)
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Dread87 
Mitsumaniak


Auto: Gal EA6A 2.0TD>SWAP 2,5V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Maj 2011
Posty: 915
Skąd: Tychy
Wysłany: 12-10-2012, 21:01   

moim zdaniem wyposazenie+komfort jazdy na korzysc Mitsu:) i to czego nigdy nie kupisz - forumowa atmosfera;)
_________________

Zobacz mojego Galanta TUTAJ - WIECEJ ZDJĘĆ
www.pajacyk.pl
www.polskieserce.pl
 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10727
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 12-10-2012, 23:16   

Dread87 napisał/a:
moim zdaniem wyposazenie+komfort jazdy na korzysc Mitsu:) i to czego nigdy nie kupisz - forumowa atmosfera;)


Jak zapytasz na forum forda to dostaniesz odwrotną odpowiedz.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 13-10-2012, 08:33   

Przerabiałem dwa Fordy - Sierrę i Scorpio... Takich patentów w niektórych kwestiach jak tam to nigdzie nie widziałem... Wyszukane klucze, karkołomne sposoby montażu niektórych części... Nie nie - nigdy więcej... Mitsu się o wiele łatwiej naprawia :)
_________________
Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta :)
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 13-10-2012, 20:19   

komarsnk, patenty patentami, ale tamte V6 (na rynek USA) były nie do zajechania.
Obecnie produkowane Duratec maja spore zaplecze tunerskie Coswortha i dziś stanowią częstą opcję w niejednej ekipie wyścigowej w UK,
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 14-10-2012, 01:06   

waldi-1, pamiętaj o co Cie prosiłem. Posty nic nie wnoszące do tematu nie są mile widziane.
 
 
komarsnk 
Mitsumaniak
mocno uzależniony

Auto: Galant '02 Avance A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 08 Maj 2009
Posty: 1908
Skąd: Kraków
Wysłany: 14-10-2012, 09:08   

swinks_UK, ja wiem :D
Ale sam "motór" wiosny nie czyni :D W sportach motorowych Ford z Cosim dobrze sobie radzili ale tutaj chodzi raczej o bardziej cywilny samochód :D
A tak offtopowo zwierzę się, że z chęcią przygarnąłbym angielską sierrę cosworth 4x4 i przerzucił sobie z niej gratki to swojej bidnej 2.0 OHC :roll:
_________________
Galant EA5A '02 Avance A/T LPG STAG-4+Gurtner Black+Hana Gold
Był: Galant EA5W '97 M/T
Był: Ford Scorpio 2.5 TDVM '92
Był: Ford Sierra 2.0 OHC '91
Był: Opel Ascona 1.6 S Coupe '85 bandyta :)
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 14-10-2012, 09:26   

Owczar, miałem takie mondeo i teraz mam galanta więc, dla mnie to jest rzecz jasna że galant jest o niebo lepszy, miałem też omege wszystkie autka z silnikami 2,5 v6, omega silnikowo spoko ale nadwoziegnije jak diabli, ford sie strasznie psuł, galanta mam już prawie rok i jeszcze nic sie niepopsuło, wyglądowo strasznie ładny, świetnie sie go prowadzi, choć starsza wersja jest wygodniejsza, jedno co mi niepasuje zabardzo w galancie to że jest to nadwozie sedan, chociaz może dlatego że nastawiony byłem na kombi :D a i jeszcze jedna, galant jest najciszej pracujaca v6 na zewnątrz jak i w środku samochoduewnątrz jak i w środku samochodu
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
Ostatnio zmieniony przez BigTomala 14-10-2012, 21:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14378
Skąd: Pruszków
Wysłany: 15-10-2012, 00:39   

No i teraz są konkrety :)
 
 
Qbaku 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5A 2.5V6 99'
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lip 2010
Posty: 31
Skąd: Szczecin
Wysłany: 15-10-2012, 20:18   

Miałem okazje przejechać się kilka razy Cougar'em i nie "zbiera" się tak jak Galant. Możliwe ze przyczyną jest większa masa Cougar'a.
 
 
Danielox 
Forumowicz

Auto: mitsubishi Galant 2.0 v6 24v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Kwi 2012
Posty: 53
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 15-10-2012, 20:26   

dziekuje wszystkim za odpowiedzi :P mysle ze jednak galant ze wzgledu na lepsze podejscia do mechaniki niz np ford tylko 1 zecz ostatnia co mnie zastanawia to ze wzmocnieniem silnika na przyszłosc ktory bd lepszy ale to juz szczegół
 
 
waldi-1 
Mitsumaniak


Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 25 Paź 2006
Posty: 1577
Skąd: Chechło City
Wysłany: 15-10-2012, 20:29   

moc niejest istotna w samochodzie akurat , choc nie jest tez tak że nie jest wazna, najważniejsze to porównac w tych samochodach moment obrotowy, jak wiadomo juz od dawna, japońskie silniki lubia sie wysoko kręcic, wieć i do tiuningu pewnie sa niezłe, sa one tez bardzo wytrzymałe
_________________
MÓJ GALANt
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=48554

http://forum.mitsumaniaki...p=968287#968287
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.