 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Carisma 1,9 DID sprzęgło |
Autor |
Wiadomość |
wardog
Nowy Forumowicz STAY BACK 100 M
Auto: Carisma 1.9 DID 2003
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Wrz 2011 Posty: 2 Skąd: WAWA
|
Wysłany: 04-10-2012, 10:27 Carisma 1,9 DID sprzęgło
|
|
|
Witam Koledzy
po przejrzeniu paru wątków , jeśli taki jest a ja nie znalazłem ,bije się w pierś i proszę o wybaczenie .
Sprawa tyczy się sprzęgla , które odmówiło współpracy , pedał nie jest miękki , biegi wchodzą , wysprzęglik suchy , płyn wciaż na oznaczeniu max a przy ruszaniu wskazówka obrotów w górę a samochód rusza ledwo jak by mu 40 ton podczepić na przyczepie , na małym wzniesieniu kaplica , tak że cari uziemiona .
I teraz pytanie do kolegów z warszawy i nie tylko , jeśli ktos ma wiedze w temacie warsztatu , niby z polecenia jeden z piaseczna przyjechał , stwierdził że sprzęglo , wzioł nr. vin i dzwoni ze w grę wchodzi kolo dwumasowe równierz i koszt 3100 z robocizną , a jak by nie wchodziło w grę koło to jakieś 800 pelenów mniej co mnie dziwi bo dwumasówka to najdrozszy element tej układanki , sprzegło jakie mi wpadło w oko to sprzęgło firmy AISIN i czy dobrze ze myśle o takim .
Co do warsztatów ktoś mówił o SM CAR na księżycowej 67 , ogłasza się też na ulicy oliwskiej na brudnie pod szyldem serwis mitsumaniaków , ale opini o nim nie wiele .
Jestem już i proszę o pomoc .
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
sol2
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer CB4A - już nie automat
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 12 Paź 2006 Posty: 18 Skąd: Szczecin / Stargard
|
Wysłany: 04-10-2012, 18:42
|
|
|
Spróbuj poszukać info o zestawie KIT 4P od VALEO. to są zestawy sprzęgła do silników diesla z dwumasa - konwersja na dwumas..
A tak poza tym..to Twoje objawy wskazują na tarcze z dociskiem..a nie dwumasę..
Prawda jest taka, że u nas mechanicy w ramach słów kluczowych mówią Turbo, Dwumasa, Panewki.. ale czy dwumasa już się kończy świadczy kilka objawów
1) stuk metaliczny przy gaszeniu,
2) stuki przy każdej zmianie biegów,
3) wibracje nadwozia niezależne od obrotów silnika,
4) przy zgaszonym silniku i włączonym 2, 3 biegu należy auto popchnąć lekko..jeśli stuka - dwumasa już umiera
ps.. można jeszcze (a wiem bo mam lagunę 2 dci - i jestem użytkownikiem forum RLKP -Renault Laguna Klub Polska) zamontować kit sprzęgła od opla vivaro z silnikiem 2.5 td, a silnik, który posiadasz to przecież 1.9 dci ze stajni Renault.
jakby co daj znać co i jak..może być pw.
Pozdro |
_________________ Był/będzie: Lancer 1.6 GLXi - remont
jest: Mitsu/Renault Laguna DCi- oszczędność..oszczędność.. |
|
|
|
 |
|
|