 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Potrzebna pomoc Mazda 3 2004/2005 1.6 diselek |
Autor |
Wiadomość |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10745 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 18-10-2012, 11:15 Potrzebna pomoc Mazda 3 2004/2005 1.6 diselek
|
|
|
Witam
Znajomi mają problem z Mazda 3, Samochód byl kupiony jako używka w tym roku, przejedzili w wakacje i było ok. Ale zaczęły sie kłopoty, samochód niespodziewanie gasnie. Jeden "mechanik-elektryk" nic nie znalazł, ale mowi ze raz mu nie odpaliła drugi raz ze ok, tyle wiem z rozmowy tel od własicielki.
Pojechali do drugiego, wymieniał świece żarowe.... dwie wymienili, jedna urwał ale naprawili, czwartej nie ruszył, coś mowił o przekażniku do świec zarowych.... ale oddali autko i jeszcze trochę jezdziło ale teraz już nie chce odpalic. Są stawiane diagnozy ze:
kiepskie paliwo, zapchane filtry, moze pompa wtryskowa... Generalenie dwóch mechaniorów wypychało to auto z warsztatu jak najdalej. Dla mnei dziwne ze nikt in=m nie chciał filtrów wymienić Czy to takie skomplikowane?
Własiciele nie wiedzą do jakiego mechanika oddac i co ztym zrobić dalej.
Moze ktoś ma kogoś godnego polecenia kto mogłby zdignozować Mazde, lub spotykał sie z podobnymi problemami? Ja niestety nie jedziłem nigdy żadnym dizelkiem wiec nie mam doświadczenia, a chętnie bym im pomógł.
POzdrawiam |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 18-10-2012, 12:24
|
|
|
Marcino, może zobacz na forum mazdy, chłopaki powinni coś podpowiedzieć. Ew szukajcie serwisu specjalizującego się w mazdach/fordach/PSA lub zajmującego się dieslami. |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
moniaquba
Forumowicz UWAGA! OSZUST!
Auto: ZŁODZIEJ I OSZUST
Dołączył: 10 Cze 2012 Posty: 342
|
Wysłany: 18-10-2012, 12:37
|
|
|
Podpinał ją ktoś pod komputer? |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 18-10-2012, 13:12
|
|
|
Marcino napisał/a: | Własiciele nie wiedzą do jakiego mechanika oddac i co ztym zrobić dalej. |
Niech spróbują tutaj: AutoJaksa |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
Nikoś
Mitsumaniak
Auto: 2 razy civic 5G
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Lut 2009 Posty: 249 Skąd: Kartuzy
|
Wysłany: 18-10-2012, 21:29
|
|
|
Siema napisz jaki to silnik. Jutro zapytam się kolego co może bolec tą mazde, na pewno coś wymyśli i dam ci znać. |
_________________ Nikoś widzi Nikoś wie, że trzy diamenty są THE BEST |
|
|
|
 |
Marianekk
Forumowicz

Auto: Mazda 3 BM 2.2 diesel.
Kraj/Country: Belgium
Dołączył: 03 Gru 2010 Posty: 175 Skąd: Belgia/Szczecin
|
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10745 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 20-10-2012, 21:43
|
|
|
Nikoś napisał/a: | Siema napisz jaki to silnik. Jutro zapytam się kolego co może bolec tą mazde, na pewno coś wymyśli i dam ci znać. |
1.6 diselek tylko nie wiem czy 90 czy 110km. Dowiem się po weekndxie bo nie mam jak sprawdzić teraz.
Daleko do Jaksy ją ciagnac. Mam nadziej ze coś sie znajdzie na pomorzu, bo jak nie to sam się wezmę..:) |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
|
|