[Cari 1.6] PILNIE potrzebna pomoc - WROCŁAW |
Autor |
Wiadomość |
mariusz_gradzki
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Paź 2012 Posty: 4 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 31-10-2012, 09:48 [Cari 1.6] PILNIE potrzebna pomoc - WROCŁAW
|
|
|
Szanowni Forumowicze,
Poszukuje osoby która ogarnie temat Carismy 1.6 z 1997 roku i jej
problem z immo. Zaczęły się problemy z odpalaniem i w pewnym
momencie całkowity koniec odpalania. Mój elektromechanik mówi
że trzyma immo i on sobie z tym nie może poradzić.
Proszę o pomoc jeśli ktoś wie jak to cholerstwo wywalić na stałe,
albo jak rozwiązać problem. Auto jest stare i jakoś specjalnie nie
zależy mi na takich zabezpieczeniach.
Podsumowując jeśli ktoś zna temat to proszę o kontakt.
Najchętniej Wrocław i okolice, ale każdy kto wie jak to zrobić
proszę o odzew.
mariusz_gradzki@o2.pl
pozdrawiam
Mariusz |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 31-10-2012, 11:15
|
|
|
Trzeba dobrze posprawdzać wszystkie połączenia przewodów oraz samą antenę która jest przy stacyjce. |
|
|
|
 |
mariusz_gradzki
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Paź 2012 Posty: 4 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 31-10-2012, 18:02
|
|
|
A jak sprawdzić antenę tzn pętle? Jaką ma mieć oporność? |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 31-10-2012, 22:36
|
|
|
Gdzieś na forum jest temat o immobiliserze gdzie jest to opisane, sam już nie pamiętam jakie to były wartości. |
|
|
|
 |
mariusz_gradzki
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Paź 2012 Posty: 4 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 31-10-2012, 22:41
|
|
|
no właśnie... ja też tego nie mogłem odszukać :/ Jak tak dalej pójdzie to skończy się na kupnie kompletu tzn kluczyk, stacyjka, immo, komputer |
|
|
|
 |
Uwex
The Hitman :-)

Auto: Lancer Sportback 1.8; Colt 1.3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 03 Sty 2009 Posty: 3274 Skąd: okolice W-wia Śl.
|
Wysłany: 01-11-2012, 11:03
|
|
|
Popytaj w firmach, które awaryjnie otwierają samochody, dorabiają klucze i.t.p. Może coś poradzą ? |
_________________
 |
|
|
|
 |
mariusz_gradzki
Nowy Forumowicz
Auto: Carisma 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Paź 2012 Posty: 4 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 01-11-2012, 11:12
|
|
|
Nikt nie chce się podjąć pracy przy tym aucie... już dzwoniłem i pytałem w kilku firmach. |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 01-11-2012, 13:23
|
|
|
A ciekawe ile ASO wzięło by za wyłączenie immo? |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6102 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 01-11-2012, 13:30
|
|
|
plecho1 napisał/a: | A ciekawe ile ASO wzięło by za wyłączenie immo? |
immo siedzi w ECU |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 01-11-2012, 13:35
|
|
|
Jeśli za pomocą MUT-a da się doprogramować kolejne klucze to pewnie da się też wyłączyć samo immo. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 01-11-2012, 16:19
|
|
|
plecho1, immo wymaga grubszej ingerencji oraz deaktywacji centralki rozpoznawczej |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
|