Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] Oporna skrzynia biegów w 2.0 MIVEC 147KM
Autor Wiadomość
sabat34 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 2,0 2011
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 3
Skąd: Mannheim
  Wysłany: 13-10-2015, 18:29   [II 2.0 DID] Oporna skrzynia biegów w 2.0 MIVEC 147KM

Witam
Od 2 miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem Mitsubishi Outlander II 2.0 MIVEC 147KM z niewielkim przebiegiem bo ma niewiele ponad 43 tys. Z autem jest wszystko ok, ale manualna skrzynia zaczyna mnie denerwować. Rozpoczynając jazdę biegi od 1 do 5 wchodzą prawie, że idealnie, problem się zaczyna kiedy chcę zredukować z 5 na 3. Bieg 3 wchodzi czasem po chwili, albo wcale. Pojechałem z autem do serwisu i majster powiedział ze ten model tak ma i że muszę poczekać, aż reduktor da mim zielone światło na wbicie 3 biegu. Proszę o wasze opinie co mam dalej z tym zrobić, czy cisnać serwis czy przyzwyczaić się do tego.
Pozdrawiam
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 13-10-2015, 19:45   

zacząłbym od zmiany oleju w skrzyni
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
sabat34 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 2,0 2011
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 3
Skąd: Mannheim
Wysłany: 13-10-2015, 20:17   

Na pewno wezmę to pod uwagę, ale dziwie się ze w manualu po 43 tys trzeba wymieniać olej. Jestem sam to bez kanału zrobić ?
 
 
paweldm 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.2 did 2008r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Gru 2011
Posty: 325
Skąd: GST
Wysłany: 13-10-2015, 22:03   

Jaki reduktor?
Prawdopodobnie dogorywa synchronizator 3 biegu.
 
 
sabat34 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander II 2,0 2011
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 13 Paź 2015
Posty: 3
Skąd: Mannheim
Wysłany: 13-10-2015, 22:32   

Tak, przepraszam synchronizator.
Czy można go samemu naprawić
Czy możecie mnie nakierowywać na jakieś materiały związane ze skrzynią biegów, budowa składowe części i ogólnie.
 
 
bonito 
Forumowicz

Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 556
Skąd: Gdynia
Wysłany: 14-10-2015, 09:53   

sabat34 napisał/a:
Tak, przepraszam synchronizator.
Czy można go samemu naprawić
Czy możecie mnie nakierowywać na jakieś materiały związane ze skrzynią biegów, budowa składowe części i ogólnie.


Kolego - z całym poważaniem, chyba nie wiesz co mówisz! Samodzielna naprawa skrzyni biegów? W chwili obecnej "zwykle" warsztaty już się za to nie biorą - naprawa wymaga dużej uwagi, specjalistycznych elementów (łożyska, synchronizatory), a wynik nie zawsze jest dobry. Poszukaj specjalistycznego warsztatu (musisz pewnie wysłać skrzynię) lub kup używkę na Allegro (mając nadzieję że będzie w lepszym stanie).

bonito
_________________
Jest obecnie: Mazda MX-5 (do zabawy), VW Passat B6 (do roboty)
 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 14-10-2015, 12:14   Re: Oporna skrzynia biegów w 2.0 MIVEC 147KM

sabat34 napisał/a:
Rozpoczynając jazdę biegi od 1 do 5 wchodzą prawie, że idealnie, problem się zaczyna kiedy chcę zredukować z 5 na 3. Bieg 3 wchodzi czasem po chwili, albo wcale.

W górnych zakresach prędkości dla każdego przełożenia niektóre typy synchronizatorów do redukcji o 2 biegi wymagają międzygazu.
_________________
Nie karmić trolli.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 14-10-2015, 21:34   

Dlatego zacząłbym od wymiany oleju. Naprawiać albo psuć skrzynię zawsze zdąży. Outkowe skrzynie są wrażliwe na olej - zwłaszcza zimą
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.