 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Niesprawna tylna wycieraczka |
Autor |
Wiadomość |
aduko
Mitsumaniak

Auto: Lancer CS0 Sport Wagon
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2014 Posty: 112 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-01-2014, 11:47 Niesprawna tylna wycieraczka
|
|
|
Witajcie,
mam niesprawną tylną wycieraczkę. Bezpieczniki całe. Gdzie zacząć szukać?
Czy trudno rozebrać włącznik wycieraczki? Dysponują multimetrem i sprawdził bym ten włącznik. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 27-01-2014, 15:24
|
|
|
Sprawdzić czy dochodzi napięcie do kostki przy silniczku, jezeli dochodzi to spalony albo zatarty silniczek, jeżeli nie dochodzi to przełamane kable przy polaczeniu karoserii z tylna klapa, uszkodzony przekaźnik lub manetka. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21010 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
 |
aduko
Mitsumaniak

Auto: Lancer CS0 Sport Wagon
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2014 Posty: 112 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-01-2014, 21:28
|
|
|
Zdjąłem osłonę tylnej klapy, odłączyłem wtyczkę i napięcie jest, czyli wiązka sprawna.
Po podłączeniu i włączeniu wycieraczki, słyszałem cichy przeskok jakiegoś włącznika co parę sekund, czyli co cykl poruszania się pióra. Wycieraczka nie była całkiem poziomo, ale lekko podniesiona, więc stwierdziłem, że lekko ją poruszam i po takim tyknięciu, z oporami udało mi się przejść cały cykl wycieraczki, ale jak już się położyła na koniec, nie ruszyła się i nie da się jej ręcznie poruszyć.
Silnik wczęsniej drgnął może o jakieś 0,5cm. Wychodzi na to, że silnik padnięty? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 28-01-2014, 08:52
|
|
|
Wychodzi na to, że zatarta ośka prowadząca wycieraczke w tulejce, trzeba rozebrać mechanizm wycieraczki , wyczyścić i przesmarować |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
|
|