Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Parę pytań o Lancera X
Autor Wiadomość
AERO677 
Nowy Forumowicz


Auto: LANCER X
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2012
Posty: 19
Skąd: Szczecin
Wysłany: 30-01-2012, 09:24   Parę pytań o Lancera X

Wita wszystkich, od pewnego czasu postanowiłem, że kupię Lancera X z silnikiem diesla.
Mam jednak parę pytań. Zasłyszałem, że silnik 2.0 DID to jednostka z VW. Czy są to te same wadliwe silniki, które nie mają pochlebnej opinii czy moze już jednostka poprawiona, która była montowana w VW od 2008 (2.0 TDI-CR)? (trochę się obawiam tego silnika 2.0 DID)

Drugie pytanie, czy Lancer ma ocynkowaną blachę czy tylko zabezpieczenie antykorozyjne? Jest jakiś problem z rdzą poszczególnych elementów?

Będe celował w początkowy rocznik produkcji Lancera X ok. 2008r. Czy auta z początku produkcji miały jakieś wady fabryczne, bądz organizowane były akcje serwisowe?

Dziękuję z góry za odpowiedz i sugestie.
 
 
apikus 
Mitsumaniak


Auto: ASX
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 1922
Skąd: Staniszów
Wysłany: 30-01-2012, 11:57   

Dużo się dowiesz tu:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=26270

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=69454

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=63140
 
 
gzesiolek 
Forumowicz


Auto: Mazda 6 GJ 2.5 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2698
Skąd: Kraków
Wysłany: 30-01-2012, 12:02   

AERO677, niestety jest to jednostka z pompowtryskiwaczami a nie Common Railem... ale z drugiej strony jakos tak cicho tutaj o ewentualnych problemach... wiec albo jakas dobra seria do Mitsu poszla, albo tych Miskow z tym dieslekiem bylo na tyle malo, ze nie ma kto narzekac... ale Outlanderow z tego co wiem poszlo tysiace z tym silnikiem, wiec chyba rzeczywiscie nie jest az tak zle... Najwiecej ludzi narzekalo chyba na filtr czastek stalych i jego wypalanie... z rocznika 2008 jest szansa ze dorwiesz egzemplarz jeszcze bez DPFa...
Co do blachy to z tego co wiem to nie ocynk, a problemow z rdza na zdrowych autach do tej pory nie bylo... poza irytujacym nalotem na ukladzie wydechowym czy niektorych elementach nielakierowanych, ale nalot wyraznie powierzchniowy...

Co do akcji to bylo kilka, ale nie jakichs masowych... w kazdym ASO po VINie powinni byc w stanie sprawdzic...

Generalnie polecam poswiecic kilka wieczorow i poczytac tu na forum watkow o Lancerkach CX i CY (a wlasnie chcesz SB czy 4D?)

A no i ten temat lepiej chyba wrzucić albo do działu o tym Lancerku, albo do działu Chce kupić Lancerka...
_________________
Był: Mitsubishi Lancer 1.5 MT Invite 2008
Jest: Mazda 6 2.5 AT SkyPassion Kombi FL 2015


 
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 30-01-2012, 12:21   

gzesiolek napisał/a:
ale Outlanderow z tego co wiem poszlo tysiace z tym silnikiem, wiec chyba rzeczywiscie nie jest az tak zle...


Znaczy źle nie jest, ale parę wymian głowic czy turbin było (nawet na gwarancji)... Z tym, że to sporo cięższe auto, często z box-am RalliArt-a, po remapach itd itp....
 
 
AERO677 
Nowy Forumowicz


Auto: LANCER X
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2012
Posty: 19
Skąd: Szczecin
Wysłany: 30-01-2012, 14:39   

apikus, dziękuję za linki, hmm nie jest aż tak źle trochę drobnych awarii się zdarza, ale bez tragedii. Zdaję sobie sprawę, że z bezawaryjności japończyków została już tylko legenda, zresztą chyba jak z każda marką samochodów.

gzesiolek napisał/a:
Co do blachy to z tego co wiem to nie ocynk, a problemow z rdza na zdrowych autach do tej pory nie bylo... poza irytujacym nalotem na ukladzie wydechowym czy niektorych elementach nielakierowanych, ale nalot wyraznie powierzchniowy...

:/ to mnie zmatwiłeś kolego. Byłem w sobote w salonie i pytałem się o ocynk dostałem odpowiedz: "Tak, tak wszystkie nowe auta mają ocynk" ale wg. mnie gość nie miał nawet pojęcia co to jest ocynk.... ehhh szkoda. Czytałem właśnie, że niektóre modele już dostają "purchli" na drzwiach przy listwie (bezwypadkowe modele).


gzesiolek napisał/a:
(a wlasnie chcesz SB czy 4D?)

szukam zdecydowanie sedana.
 
 
gzesiolek 
Forumowicz


Auto: Mazda 6 GJ 2.5 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2698
Skąd: Kraków
Wysłany: 30-01-2012, 15:18   

AERO677, co do ocynku to sie dowiedz w wielu miejscach, bo ja mialem rozne info z roznych zrodel... ale wystarczy delikatny odprysk czy zarysowanie takie z podkladem i ruda sie pojawia blyskawicznie...
co do purchli to bylo kilka takich sztuk gdzie wybitnie bylo cos sknocone przy linii okien i z tego co wiem Mitsu naprawialo bez gadania... nie byla to masowka w stosunku do ilosci sprzedanych miskow...
_________________
Był: Mitsubishi Lancer 1.5 MT Invite 2008
Jest: Mazda 6 2.5 AT SkyPassion Kombi FL 2015


 
 
 
AERO677 
Nowy Forumowicz


Auto: LANCER X
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2012
Posty: 19
Skąd: Szczecin
Wysłany: 30-01-2012, 15:27   

gzesiolek napisał/a:
AERO677, co do ocynku to sie dowiedz w wielu miejscach, bo ja mialem rozne info z roznych zrodel... ale wystarczy delikatny odprysk czy zarysowanie takie z podkladem i ruda sie pojawia blyskawicznie...


W takim razie ocynku to auto na pewno nie ma. Mam francuza, peło odprysków, widać pokład i te miejsca są ciągle białe. Ehhh jaka szkoda, że miśki nie zainwestowali w dobrą blachę. gzesiolek, dziękuję bardzo za informację.
_________________

 
 
gzesiolek 
Forumowicz


Auto: Mazda 6 GJ 2.5 AT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 15 Mar 2009
Posty: 2698
Skąd: Kraków
Wysłany: 30-01-2012, 15:39   

No tutaj te gdzie widac podklad, ale podkladu nie ruszy tez nie rdzewieja... tylko te gdzie przez podklad sie przebije ;) no ale blach w Mitsu bronic nie bede bo na pewno jakies super rewelacyjne nie sa... ot taki sobie standard... nie za gruby, nie za wytrzymaly... a o rudej bede sie wypowiadac za pare lat... jak na razie u mnie odpukac nic nie rdzewieje... za to w firmowym jak przerysowali bok o jakas galaz czy grubszy krzak, to ruda wyszla dosc szybko i trzeba bylo robic...
_________________
Był: Mitsubishi Lancer 1.5 MT Invite 2008
Jest: Mazda 6 2.5 AT SkyPassion Kombi FL 2015


 
 
 
Zbigi 
Mitsumaniak


Auto: Renault Talisman TCE 1.6 150KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 210
Skąd: Milanówek
Wysłany: 31-01-2012, 18:05   

AERO677 napisał/a:
gzesiolek napisał/a:
AERO677, co do ocynku to sie dowiedz w wielu miejscach, bo ja mialem rozne info z roznych zrodel... ale wystarczy delikatny odprysk czy zarysowanie takie z podkladem i ruda sie pojawia blyskawicznie...


W takim razie ocynku to auto na pewno nie ma. Mam francuza, peło odprysków, widać pokład i te miejsca są ciągle białe. Ehhh jaka szkoda, że miśki nie zainwestowali w dobrą blachę. gzesiolek, dziękuję bardzo za informację.


Blacha na 100% jest ocynkowana i to dwustronnie. Kontaktowałem się z MMC. Powodem korozji w miejscach zarysowanych i po odpryskach jest wyłącznie zdarta warstwa cienkiej warstwy ocynku do żywej blachy. :mrgreen: :!:
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 31-01-2012, 18:06   

AERO677 napisał/a:
Zdaję sobie sprawę, że z bezawaryjności japończyków została już tylko legenda

Nie przesadzaj. W tym wypatrzonym egzemplarzu ma silnik od niemca. Co najwyżej ten mariaż mógł chwilami niewypalić. :twisted: Pewien serwis rad był bardzo z faktu, że dzięki DID od VW maja co robić, bo na benzynowcach to sama nuda i nic szczególnego sie nie dzieje :mrgreen: . Dużą zaletą aut z początku produkcji (od września 2007) jest grubość lakieru oscylująca w granicach 120-130 mikronow. Z czasem stosownie była zmniejszana do obecynych 80 (miejscami do 50 komora silnika) mikronów.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 31-01-2012, 18:09   

Do tego w pewnym momencie wycieli moduł konfiguracji samochodu (między innymi otwieranie szyb przednich z pilota).

Tak myślałem, jest oczywiście ocynk, ale cieniutka warstwa. Do tego zawsze może być jakiś błąd podczas technologii i dlatego czasem wyskoczy jakaś rdza.
 
 
Croom 
Forumowicz

Auto: Diesel klekot
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Sie 2010
Posty: 101
Wysłany: 20-11-2012, 00:06   

AERO677 napisał/a:
Wita wszystkich, od pewnego czasu postanowiłem, że kupię Lancera X z silnikiem diesla.


Ostatnio podobne pytania słyszę Porsche z sercem VW ...

EVO to EVO nie kupuj traktora w tak zacnej budzie bo zniszczysz cały szyk auta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.