 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Ignition failure sensor |
Autor |
Wiadomość |
piotrkor1
Forumowicz piotrkor1

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
|
Wysłany: 01-12-2012, 22:15 Ignition failure sensor
|
|
|
Pojawił się następny problem przy moim VR-4.Brak połączenia z tym czujnikiem.
Ktoś zrobił jakieś połączenie,obejście IFS bo nie znalazłem wtyczki za to bezpiecznik 20A na kablach przy wtryskach?Czy to nie szkodzi silnikowi i za co odpowiedzialny jest ten czujnik?
 |
_________________
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 01-12-2012, 23:21
|
|
|
Odpisałem ci w temacie o zegarach HC
Tu masz powtórkę:
piotrkor1 napisał/a: |
Ten element nie jest podłączony,nie ma do niego tyczki.Coś tu ktoś namodził, tylko co w wiązce jest jakiś 20A bezpiecznik:
...
Pamiętam,że jak sprzątałem wnętrze auta to znalazłem 2 takie IFS-y w schowku?
Nie wiem co jest grane i za co odpowiada IFS , za wtryskiwane paliwo? |
Kurczaki pieczone... ale rzeźba! Masakra!
Ktoś, albo kombinował ze wzmocnieniem iskry, albo miał problemy z zapłonem... A zabrał sie od strony.
IFS (ignition failure sensor) odpowiada za komunikację ecu>fajkocewki>obrotomierz. Generalnie musi być wpięty, bo nawet auta nie odpalisz, chyba że masz jakąś mega rzeźbę.
No to juz wiesz dlaczego ci obrotomierz nie działa.
Prędkościomierz...
Teraz bym sprawdził wiazkę na okoliczność komunikacji speed sensor (na skrzyni)>ecu>zegary bo tu zdaje się następna mega rzeźba.
[ Dodano: 01-12-2012, 22:24 ]
Tu masz schemat połączeń z silnika 4G64 dohc, który jest na 2 fajkocewkach ale zasada połączeń ta sama.
http://webpages.charter.n...IFS_Removal.jpg |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
piotrkor1
Forumowicz piotrkor1

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
|
Wysłany: 02-12-2012, 20:10
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | Odpisałem ci w temacie o zegarach HC
Tu masz powtórkę:
piotrkor1 napisał/a: |
Ten element nie jest podłączony,nie ma do niego tyczki.Coś tu ktoś namodził, tylko co w wiązce jest jakiś 20A bezpiecznik:
...
Pamiętam,że jak sprzątałem wnętrze auta to znalazłem 2 takie IFS-y w schowku?
Nie wiem co jest grane i za co odpowiada IFS , za wtryskiwane paliwo? |
Kurczaki pieczone... ale rzeźba! Masakra!
Ktoś, albo kombinował ze wzmocnieniem iskry, albo miał problemy z zapłonem... A zabrał sie od strony.
IFS (ignition failure sensor) odpowiada za komunikację ecu>fajkocewki>obrotomierz. Generalnie musi być wpięty, bo nawet auta nie odpalisz, chyba że masz jakąś mega rzeźbę.
No to juz wiesz dlaczego ci obrotomierz nie działa.
Prędkościomierz...
Teraz bym sprawdził wiazkę na okoliczność komunikacji speed sensor (na skrzyni)>ecu>zegary bo tu zdaje się następna mega rzeźba.
[ Dodano: 01-12-2012, 22:24 ]
Tu masz schemat połączeń z silnika 4G64 dohc, który jest na 2 fajkocewkach ale zasada połączeń ta sama.
http://webpages.charter.n...IFS_Removal.jpg |
Auto odpala.Muszę poszukać wtyczki od IFS-a ,zdaje mi się,że była może dojdę gdzie był wpięty po kolorze kabli.Dzięki za schemat |
_________________
 |
|
|
|
 |
swinks_UK
Mitsumaniak

Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy Dołączył: 19 Lut 2007 Posty: 4469 Skąd: Bourne, Lincolnshire
|
Wysłany: 03-12-2012, 00:08
|
|
|
Generalnie obejścia IFS się robi jeśli występują problemy z zapłonem, tak na skróty tymczasowe rozwiazanie.
Po schemacie dojdziesz co i jak. |
_________________ swinks
ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm |
|
|
|
 |
piotrkor1
Forumowicz piotrkor1

Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Mar 2008 Posty: 601 Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
|
Wysłany: 04-12-2012, 18:29
|
|
|
swinks_UK napisał/a: | Generalnie obejścia IFS się robi jeśli występują problemy z zapłonem, tak na skróty tymczasowe rozwiazanie.
Po schemacie dojdziesz co i jak. |
Znalazłem pozostałe 2 IFS-y i wtyczkę.Ktoś musiał mieć problem z zapłonem bo według workschopa to standardowy opór mierzony na 3 i 4 pinie(ma ich 4) powinien wynosić 0,1oma,a te co mam mają:
1.Ten co jest w aucie 0,6 oma
2.1,2 oma
3.7,9 oma
Przewody mają kolor:
1.czarny
2.biały
3.Czarno-żółty
4.Czarno-biały
Nie ściągnąłem jeszcze izolacji w aucie żeby zobaczyć dokąd prowadzi nowa wiązka.
[ Dodano: 02-01-2013, 19:40 ]
Dzisiaj przy okazji montażu halogenów sprawdziłem wiązkę dochodzącą do IFS-a.
Wygląda to tak:
Kupiłem też sprawny IFS.Kolory kabli się zgadzają bo są takie same jak w wtyczce znalezionej
w schowku.Zastanawia mnie tylko kabel czarny,który w wiązce przy silniku łączy się z drugim czarnym i jeszcze jednym bez izolacji.Czy tak jest w oryginale?
Posiadam schemat tego połączenia(schemat na foto po lewej stronie) ale widać na nim że jest jeden czarny przewód i teraz nie wiem co robić czy podłączyć kable według kolorów do tego czujnika i sprawdzić czy obrotomierz zacznie działać.Nie chcę zrobić zwarcia.Może ktoś z was mi pomoże.
Dziękuję za pomoc.
[ Dodano: 04-01-2013, 18:51 ]
Czujnik IFS podłączony!!!!obrotomierz działa!!! |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|