Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jak zamontować magnetyzery??
Autor Wiadomość
Daro2404 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 16
Skąd: Łowicz
Wysłany: 24-10-2012, 11:30   Jak zamontować magnetyzery??

Witam Posiadam mitsubishi carisme 1.8GDI po lifcie 125KM . Kupiłem niedawno magnetyzery firmy Expander 2+1 tzn. w skład wchodzą 2 magnetyzery paliwa i 1 powietrza. http://moto.allegro.pl/ma...2722247368.html Mam pytanie czy ktoś już kiedyś montował to w swojej carismie ?? Mógłby ktoś podesłać fotki jak to montować i na jakich przewodach ?? Za pomoc z góry dziękuje i pozdrawiam wszystkich mitsumaniaków.
_________________
Darek
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 24-10-2012, 11:40   

http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=27901
 
 
Bartek 
Mitsumaniak
friendly admin


Auto: A161, EC5W, GF6W, A03A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 291 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 6983
Skąd: że znowu? (W-wa)
Wysłany: 24-10-2012, 11:47   

Instalacja tego to prawie jak inwestycja w Amber Gold, zamontuj najlepiej poza samochodem - nie zwiększysz masy
_________________
Pozdrawiam
MITSUMANIAK Bartek

Outlander III '14
Galant 1600 L '82
Legnum VR-4 '99
Space Star '14
Space Wagon '99 V6 - 24 :twisted: sprzedany :(

nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przecież trzeba [coś] napisać by Ralal_Szczecin


Piratem drogowym się nie rodzi - piratem drogowym się umiera
 
 
 
Daro2404 
Nowy Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 16
Skąd: Łowicz
Wysłany: 24-10-2012, 13:14   

plecho1 napisał/a:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=27901


Chciałem sie dowiedzieć jak to zamontować a nie linki z opiniami
_________________
Darek
 
 
Jaro1974 
Mitsumaniak
Outsilverman ;-)


Auto: O1 bez T, EA5W i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy
Dołączył: 05 Sty 2008
Posty: 20738
Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
Wysłany: 24-10-2012, 13:24   

Daro2404, z całym szacunkiem ale ja w to nie wierzę i uważam że właśnie wyrzuciłeś kasę w błoto. Jeśli chcesz się bawić w podnoszenie mocy w swoim miśku to proponuję to zlecić odpowiednim ludziom którzy tym się zajmują na co dzień i znają się na rzeczy.
_________________
Admirał Gwiezdnej Floty :D
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ ;-)
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386


"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"

wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem :P "
ルブリン
 
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24337
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 24-10-2012, 14:07   

Daro2404 napisał/a:
Chciałem sie dowiedzieć jak to zamontować a nie linki z opiniami
Ale Bartek ma rację - to wyrzucanie kasy w błoto. Mam magnetyzery u siebie i nie demontuję tylko dlatego, że mi się nie chce.

PS. W Amber na początku wypłacali :) - i to z odsetkami.
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 25-10-2012, 08:25   

Cytat:
Jak zamontować magnetyzery??
Najlepiej wcale.
 
 
gulgulq 
moderator
Służbowo. Na statek.


Auto: i30
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 6448
Skąd: Rzeszów/Ropczyce
Wysłany: 25-10-2012, 11:39   

oj tam chłopkai
magnetyzery montuje się w następujący sposób

wbijasz haczyk w ścianę, najlepiej nad łóżkiem
wieszasz magnetyzer
cieszysz się spokojnym snem


efekt taki sam jak montaż w samochodzie :)
_________________
wspieramrozwoj.pl
sprawdzpodatki.pl
naszhandel.pl

kupujepolskieprodukty.pl
 
 
 
remi 
Forumowicz

Auto: Lancer VIII 1,8 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 810
Skąd: wałbrzych
Wysłany: 26-10-2012, 22:31   

Postaraj się zamontować magnetyzer jak najbliżej wtrysków paliwa.To samo zrób z magnesem na powietrze-jak najbliżej przepustnicy. Z tym drugim małym magnetyzerem to nie mam pojęcia gdzie go założyć.
Kiedyś czytałem sporo o magnetyzerach i pamiętam, że mają one być montowane jak najbliżej silnika.
Widzę, że wszyscy skrytykowali ale nikt nie odpowiedział, więc proszę bardzo ja mówię co wyczytałem.
Jeśli chodzi o to czy magnetyzery działają czy nie to hmm.. nie wiem bo nie mam....
Napisz czy po kilku miesiącach zauważysz jakąś różnicę.
jeszcze tak mi się pomyślało więc zapytam: Ilu z was którzy napisali, że to wyrzucenie pieniędzy kupiło magnetyzer i faktycznie sprawdziło, że nie działa? Ja ani nikt z moich znajomych nie mają magnetyzerów więc nie mam pojęcia czy działają czy nie.
 
 
gulgulq 
moderator
Służbowo. Na statek.


Auto: i30
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 16 Kwi 2006
Posty: 6448
Skąd: Rzeszów/Ropczyce
Wysłany: 27-10-2012, 07:26   

jedyną chyba udokumentowaną zaleta magnetyzerów jest lepsza analiza spalin - czystsze spaliny


remi napisał/a:
Postaraj się zamontować magnetyzer jak najbliżej wtrysków paliwa.To samo zrób z magnesem na powietrze-jak najbliżej przepustnicy. Z tym drugim małym magnetyzerem to nie mam pojęcia gdzie go założyć.


jak działa wtryskiwacz ??
Cytat:
Spaliny z silnika z wtryskiem zawierają mniej tlenku węgla, niepożądanych tlenków azotu i niedopalonych węglowodorów w stosunku do zasilania gaźnikowego, które praktycznie wyszło z użycia w aplikacjach silników spalinowych w samochodach. Historycznie występowały układy wtryskowe sterowane mechanicznie, hydraulicznie i elektromechanicznie, obecnie powszechnie występuje sterowanie wtryskiem elektroniczne poprzez układ komputerowy.


czyli we wtryskiwaczu znajduje się cewka elektromagnetyczna sterowana prądem od komputera

co się stanie gdy w jego pobliże wprowadzisz dodatkowe silne pole magnetyczne??

zapraszam do książki od fizyki -> dział elektryczny :)
_________________
wspieramrozwoj.pl
sprawdzpodatki.pl
naszhandel.pl

kupujepolskieprodukty.pl
 
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 27-10-2012, 10:04   

gulgulq napisał/a:
zyli we wtryskiwaczu znajduje się cewka elektromagnetyczna sterowana prądem od komputera

co się stanie gdy w jego pobliże wprowadzisz dodatkowe silne pole magnetyczne??


rozkalibruje się i czasy wtrysków staną się losowe.

z tego co pamiętam magnetyzery mają na celu uporządkowanie pola pomiędzy cząsteczkami więc najrozsądniej byłoby zamontować na wyjściu z pompy, a te do powietrza na trąbie słonia w równej odległości od przepustnicy i przepływki, która też ma cewkę, na przepustnicy też jest czujnik więc przyklejenie magnesu do niej też może przestroić całkiem dobrze skalibrowaną jednostkę napędową :mrgreen:
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
volve 
Mitsumaniak


Auto: Colt CZC 1.5T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 47 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 4047
Skąd: Szczecin
Wysłany: 27-10-2012, 11:46   

i9i napisał/a:
na przepustnicy też jest czujnik więc przyklejenie magnesu do niej też może przestroić całkiem dobrze skalibrowaną jednostkę napędową


Dodaj do tego, że jeśli jest to GDI po lifcie to ma przepustnicę sterowaną elektromagnesem...
_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI Elegance ;)
 
 
 
remi 
Forumowicz

Auto: Lancer VIII 1,8 Pb
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 28 Wrz 2010
Posty: 810
Skąd: wałbrzych
Wysłany: 28-10-2012, 11:34   

nie no ja to wszystko rozumiem, jednak podobno tak je się montuje. Ja nie mam i nie będę miał czegoś takiego. Pozdrawiam
 
 
i9i 
Mitsumaniak
Szary Obywatel


Auto: Reno
Kraj/Country: Holland
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 19 Sie 2010
Posty: 2219
Skąd: Kerkrade
Wysłany: 28-10-2012, 13:50   

volve napisał/a:
że jeśli jest to GDI po lifcie to ma przepustnicę sterowaną elektromagnesem...

Ano jest, ale to już sobie ECU ją dostroi z czasem.
Natomiast jest okazja zbadać czy te ustrojstwo cokolwiek daje, na czas montażu podpiąć Evoscana i montować na uruchomionym silniku, jednocześnie obserwując czy parametry się zmieniają.
_________________
Pozdrawiam
Adrian

Pomogłem?? Kliknij "Pomógł" nic nie kosztuje a motywuje :)
 
 
 
pepcio5 
Forumowicz


Auto: Toyota Camry x2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lip 2012
Posty: 34
Skąd: Siedlce
Wysłany: 28-10-2012, 18:31   

Magnetyzery mają na celu wymianę gotówki między sprzedającym a kupującym. Najlepiej je zamontować na kole zapasowym, podobno nigdy nie złapiesz kapcia :D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.