głowica mitsubishi carisma 1.9 TD 1997r |
Autor |
Wiadomość |
lays22
Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 33 Skąd: Łuków
|
Wysłany: 14-12-2012, 20:38 głowica mitsubishi carisma 1.9 TD 1997r
|
|
|
Wczoraj wymieniając wtryskiwacze wyrobił mi się gwint w głowicy i nie mogę wkręcić wtrysku. Jest to ostatni wtrysk (nie sterujący) Miał ktoś podobny przypadek? Jeśli tak to jak go rozwiązaliście? Bo mi mechanik powiedział, że trzeba głowicę kupwać:/
Ma ktoś na sprzedaż głowicę jak tak to piszcie na priv |
_________________ Mitsubishi Carisma
1997r
1.9 TD |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 14-12-2012, 20:43
|
|
|
Jeśli jest miejsce, to można rozwiercić otwór i wstawić tuleję z gwintem wewnątrz na wtrysk. |
|
|
|
 |
lays22
Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 33 Skąd: Łuków
|
Wysłany: 14-12-2012, 20:50
|
|
|
a nie będą wtedy za cienkie ścianki? wytrzyma głowica? |
_________________ Mitsubishi Carisma
1997r
1.9 TD |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 14-12-2012, 21:03
|
|
|
Dlatego napisałem, jeśli jest miejsce. Jaką średnicę ma gwint wtrysku? |
|
|
|
 |
Jaro1974
Mitsumaniak Outsilverman ;-)

Auto: O1 bez T, EA5W i moto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 57 razy Dołączył: 05 Sty 2008 Posty: 20738 Skąd: Z outlandera ;-) LRY ;-)
|
Wysłany: 14-12-2012, 21:14
|
|
|
Powinno wytrzymać. Robi się tuleję cienkościenną z gwintem zewnętrznym i wewnętrznym, wkręca się ją do bloku (można zastosować jakiś dobry klej dla pewności) i w tą tuleję wkręcamy wtrysk i powinno być ok. Wykręcałem wtryski ale nie pamiętam jaki jest na nich gwint. Jedynym problemem może być głębokość bo na końcu jest zwężenie i podkładki metalowe których zadaniem jest uszczelnienie pomiędzy gniazdem wtrysku a wtryskiem. Ale dobry mechanior i z tym, da sobie radę
[ Dodano: 14-12-2012, 21:18 ]
Dodam że za głowicę wybulisz około 800 pln-ów więc chyba warto zaryzykować. |
_________________ Admirał Gwiezdnej Floty
Pomogłem - kilknij POMÓGŁ
carisma http://forum.mitsumaniaki...p=940699#940699
outlander http://forum.mitsumaniaki...1289542#1289542
S40 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1581589#1581589
EA5W A/T '02 https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?p=1636386sid=8c835a59cb4250aa44c46bb3733c4f92#1636386
"Memories are the most important things that we remain to remember the most moving ones flowing from the depths of the HEART, recorded to the end of LIFE"
wozidełka; FSM 126P - 1995-1999; FSO 1500 - 1999-2004; seat ibiza 1.2 - 2004-2008; carisma 1.9td GLX - 2007-2014; megane 1.4 energy - 2008-2014; O1 - 2014- ; suzuki epicuro UC 125 - 2016 - ; honda CBF 125R - 2017 - ; volvo s40 1.9 Di- 2018 - 2020; EA5W A/T - 2020 - 2024 "RIP"; EA5A A/T 2024 - ?
"A co ja mogę - przecież tylko zwykłym szeregowym mitsumaniakiem już nie jestem "
ルブリン
 |
|
|
|
 |
lays22
Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Mar 2012 Posty: 33 Skąd: Łuków
|
Wysłany: 14-12-2012, 22:23
|
|
|
Jaro1974 napisał/a: | Powinno wytrzymać. Robi się tuleję cienkościenną z gwintem zewnętrznym i wewnętrznym, wkręca się ją do bloku (można zastosować jakiś dobry klej dla pewności) i w tą tuleję wkręcamy wtrysk i powinno być ok. Wykręcałem wtryski ale nie pamiętam jaki jest na nich gwint. Jedynym problemem może być głębokość bo na końcu jest zwężenie i podkładki metalowe których zadaniem jest uszczelnienie pomiędzy gniazdem wtrysku a wtryskiem. Ale dobry mechanior i z tym, da sobie radę
[ Dodano: 14-12-2012, 21:18 ]
Dodam że za głowicę wybulisz około 800 pln-ów więc chyba warto zaryzykować. |
no właśnie tak ma próbować mechanik coś wykombinować z tym.
Właśnie wiem, że to drogi interes i dlatego napisałem tutaj. Dzięki
A co do średnicy to nie pamiętam więc nie powiem, a nawet nie mam samochodu w domu żeby zmierzyć |
_________________ Mitsubishi Carisma
1997r
1.9 TD |
|
|
|
 |
|