[EA5A/W 2.5] Galant nie odpala |
Autor |
Wiadomość |
maddob
Mitsumaniak

Auto: LANCER SPORTBACK CY3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2011 Posty: 86 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 20-12-2012, 23:02 [EA5A/W 2.5] Galant nie odpala
|
|
|
Witam wszystkich kolegów,
Skusiło mnie i kupiłem gala 2.5 V6 kombi. Od samego początku mam problem z jego odpaleniem... Kręci bardzo długo i nie odpala...
Odpala jak dostanie do dolotu zastrzyk "samostartu" - po tym zabiegu potrafi pochodzić normalnie ale gdy ostygnie to problem powtarza się
Wymieniłem pompę paliwa na nową i nic nie pomogło...
Może ktoś z Was ma jakiś pomysł, co może dolegać galanciakowi? Za wszelkie podpowiedzi będę wdzięczny... |
_________________ nie ma aut awaryjnych... są tylko nieumiejętnie eksploatowane |
|
|
|
 |
WreX
Mitsumaniak Igrający ze śmiercią

Auto: Galant Avance 2002 2.5l
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 20 Lip 2011 Posty: 1896 Skąd: Wieluń
|
Wysłany: 20-12-2012, 23:19
|
|
|
Może aparat zapłonowy, jak byś miał możliwość podpiąć do 100% sprawnego i sprawdzić czy w tedy zapali normalnie, ale przyczyn może być więcej. Ma na to wpływ może wilgotność albo jakieś inne warunki czy tylko temperatura silnika i czy chodzi na ssaniu czy bez ? |
_________________ Moja Żona...
ma PRAWIE 8 sekund do setki... a Twoja ?
Takie tam zdjęcia chcesz pooglądać Gość ?
 |
|
|
|
 |
deejay
Mitsumaniak

Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy Dołączył: 26 Wrz 2006 Posty: 6099 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 20-12-2012, 23:27
|
|
|
maddob napisał/a: | Skusiło mnie i kupiłem gala 2.5 V6 kombi. Od samego początku mam problem z jego odpaleniem... Kręci bardzo długo i nie odpala...
Odpala jak dostanie do dolotu zastrzyk "samostartu" - po tym zabiegu potrafi pochodzić normalnie ale gdy ostygnie to problem powtarza się
Wymieniłem pompę paliwa na nową i nic nie pomogło...
Może ktoś z Was ma jakiś pomysł, co może dolegać galanciakowi? Za wszelkie podpowiedzi będę wdzięczny... |
Czujnik temp. silnika sprawdz miernikiem . Jest wkrecony obok aparatu zapłonowego . Ten czujnik odpowiada za tzw. ssanie . |
|
|
|
 |
maddob
Mitsumaniak

Auto: LANCER SPORTBACK CY3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2011 Posty: 86 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 22-12-2012, 17:40
|
|
|
kumpel wymigał błąd - okazuje się że to błąd 54 - połączenie IMMO z ECU zanosi się na większą zabawę... chyba że ktoś ma jakiś pomysł na ożywienie auta |
_________________ nie ma aut awaryjnych... są tylko nieumiejętnie eksploatowane |
|
|
|
 |
booohal
Forumowicz ale o co chodzi?

Auto: EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 03 Maj 2011 Posty: 1186 Skąd: ELW / ESI
|
Wysłany: 22-12-2012, 18:11
|
|
|
maddob, wydaje mi się, że jeżeli faktycznie nie łączyło by z immo to nie odpalałby w ogóle. A tu na samostarcie odpala. Też bardziej celowałbym w czujnik temperatury silnika. U mnie też wywalał 54 ale ostatnio mu przeszło.
Po świętach pomierzymy czujnik. Mam ściągnięte manuale to wydrukuje i przyjdę do Ciebie. |
_________________ Rozmowa teoretyka z praktykiem nie ma sensu.
 |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
maddob
Mitsumaniak

Auto: LANCER SPORTBACK CY3A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Mar 2011 Posty: 86 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 22-12-2012, 19:48
|
|
|
jak mnie wkurzy galanciak to zostanie dawcą części
[ Dodano: 27-12-2012, 18:26 ]
dzisiaj aGALANCIAK dostał ostatnią szansę wymieniłem kilka rzeczy: pompa paliwa, czujnik tempertury, podciśnienia, filtr, świece no i została ostatnia do sprawdzenia - regulator ciśnienia paliwa MIKUNO 319785...
100% trafinie, regulator jest uszkodzony - nie utrzymuje ciśnienia na listwie i dlatego GALANCIAK nie odpalał. Zaślepiłem króciec od przelewu z regulatora i auto zaczęło odpalać
Następne zadanie to kupić drugi regulator tylko nie w ASO - koszt 1039zł brutto - 20% rabatu dla stałego klienta to i tak sporo za dużo
Chętnie zaopiekuję się regulatorem w rozsądnych kosztach |
_________________ nie ma aut awaryjnych... są tylko nieumiejętnie eksploatowane |
|
|
|
 |
|