Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
04-05-2008, 01:36
[MSS DID] Space Star
Autor Wiadomość
czeredrecki
[Usunięty]

  Wysłany: 01-11-2006, 09:20   [MSS DID] Space Star

witam

co powiecie o MSS z silnikiem DID ..2001r
z tego co wyczytałem są to silniki renault ??

powiem iż podoba mi się to autko :lol: są jakieś częste dolegliwości ??
jak jest z silnikami są awaryjne ??

serdeczne dzieki za wszelkoe odpowiedzi
Ostatnio zmieniony przez cns80 09-05-2008, 08:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
minimus
[Usunięty]

Wysłany: 01-11-2006, 16:37   

Sprawdź czy olej z niego nie cieknie (a pewnie cieknie). Zależy skąd - naprawa może być kosztowna. Poza tym chyba dość bezawaryjne. Silnik elastyczny i ekonomiczny. Moc nie najgorsza.
 
 
jawlo 
Forumowicz

Auto: SS DiD mint silver
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 09 Sty 2006
Posty: 1196
Skąd: Beskidy
Wysłany: 01-11-2006, 21:21   

Mam DiDa z 2002 roku przebieg 90 tys.
Też słyszałem że to silnik renault ale jak na razie bez zastrzeżeń. :D
 
 
 
MARIO
[Usunięty]

Wysłany: 03-11-2006, 22:05   

Ktoś wcześniej powiedział, że przy DID moc nie najgorsza. W silnikach nie jest ważna moc, lecz moment obrotowy !!! W DID moment obrotowy jest stały od 1700 do 3250 obr/min i wynosi 215 Nm , a w MSS 1.8 benzynie 157 Nm (i to przy aż 4000 obr/min).
A moment obrotowy to jest to, co powoduje, że auto w normalnej eksploatacji JEDZIE !!!!
W benzynie 1.6 1.8 aby jechać, trzeba wchodzić na obroty, przez co w środku robi się głośno, poza tym w baku występują wiry.
W DID moment 215 Nm jak na ten silnik jest nie wielki, tym samym silnk nie jest tak wyżyłowany, a MSS-owi daję bardzo zadowalające osiągi.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-11-2006, 22:10   

MARIO, :roll:

Dyskusję o tym czy Benzyna czy Diesel już na forum mamy. To po 1.
Po drugie benzynka turbo - taka jak moja objeżdża 95% turbodiesli jak chce.
Wykres (na starym wydechu) jest na forum - mam 173Nm przy 3500 i max moc przy 7500 obrotów, małą turbinkę (nową odprawianą właśnie na cle - pozdrowienia dla celników) i to zapieprza. Porównaj wolnossące konstrukcje - mina Ci zrzednie ;-) . Jak będe miał czas i ochotę jutro wkleję zdjęcia artykułu o dieslach z prasy anglojęzycznej. W ramach ciekawostki powiem Ci że w iększości krajów tzw cywilizowanych ropa jest:
1. Droższa
2. Gorzej dostępna (np 1 dystrybutor z ropą na 10 z benzyną)
3. Płaci się za ropniaka wysokie podatki.

Jest fajny (na co dzień mam TDI) ale turbobenzynka wymiata. ;-)

I nie ciągnij tu OT.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
saphire 
Mitsumaniak
daje wędkę nie rybę


Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy
Dołączył: 20 Sie 2006
Posty: 6011
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 04-11-2006, 08:49   

Z tym momentem to nie tak do końca ;) bo np. taki traktor ma moment potężny a wcale szybko ani nie przyśpiesza nie jedzie :p

Oczywiście im bardziej płaski wykres przebiegu momentu funkcji obrotów silnika tym elastyczniejsze auto w normalnej jeździe. Oczywiście im większy moment tym lepiej ale moc też ma znaczenie tym bardziej że jedno z drugim się nierozerwalnie wiąże.
_________________
Bartek `saphire` Siębab
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 04-11-2006, 16:56   

Z gory przepraszam za OT :?
1 ...Ale w dieslach wtedy, kiedy zaczyna sie moc (czyli ok 4000t obr) to juz trzeba zmieniac bieg na nastepny-zero przyjemnosci :twisted:
2 W dieslu przy 4000 obr/min jest o wiele glosniej niz w benzynie przy 4000 obr.
3 jednak zdecydowana wiekszosc ludzi woli mruczenie benzynki od ...diesla
4 Jak chcesz juz porownywac te 2 silniki(diesla i benzyne)to porownaj Turbo diesla i Turbo benzyne :twisted: i wtedy(juz 3 raz sie powtorze :mrgreen: ) porownaj co ma lepsze osiagi i wyzszy moment....
Pozdrawiam
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-11-2006, 17:04   

Robson86 napisał/a:
1 ...Ale w dieslach wtedy, kiedy zaczyna sie moc (czyli ok 4000t obr) to juz trzeba zmieniac bieg na nastepny-zero przyjemnosci


Bzdura.
Moc w dieslu zaczyna sie od około 2000rpm a przy 4000 sie konczy.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 04-11-2006, 17:34   

Hubeeert napisał/a:
Moc w dieslu zaczyna sie od około 2000rpm a przy 4000 sie konczy.

...co do tego punktu to chodzilo mi bardziej o wrazenia subiektywne :P
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
MARIO
[Usunięty]

Wysłany: 05-11-2006, 18:35   

HUBEEERT
Chciałem porównać tylko MSS DID z klasycznym MSS benzynowym, takim jaki był w sprzedaży. Nie chciałem wykazywać wyższości diesla nad benzyną i odwrotnie. Każdy jeździ tym czym lubi, a raczej tym na co go stać. Twój Colcik 1,6 z turbinką jest lekki i na pewno jedzie, ale z tym 95 % to chyba przesadziłeś. Z resztą nie będziemy się boksować. Turbinkę z Tajwanu ocliłeś, to dobrze, a mówią że z celnikami to tylko problem.
Pozdrawiam
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-11-2006, 18:48   

MARIO, przepraszam - bałem się kolejnej dyskusji o wyższości jednego nad drugim :D

A co 95% - spokojnie może 90% tyle że ja nie mam
1. kompleksów więc się nie ścigam
2. samochodu - stoi w Polsce w warsztacie od 4,5 roku a ja w szwecji siedzę :)

A co D-ID Volvo V40 z tym dieselkiem nawet jedzie tyle że Vmax to jednak wyższą ma benzynka ;-)

Pozdrawiam
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.