Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
wysokie spalanie oraz problem z rannym uruchomieniem
Autor Wiadomość
zdzisek_09 
Nowy Forumowicz

Auto: galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 8
Skąd: dc
Wysłany: 07-01-2013, 15:47   wysokie spalanie oraz problem z rannym uruchomieniem

Witam niedawno kupilem galanta wiec postanowilem dolaczyc do waszego grona na tym forum.Moj problem wyglada tak spalanie mam dosyc wysokie bo wychodzi mi w miescie okolo 10-11l ropy wiem ze te silniki nie naleza do ekonomicznych ale to chyba troche za duzo.Druga rzecz to rano mam straszne problemy z odpalaniem nawet przy plusowych temperaturach musze go kilkakrotnie krecic a niekiedy nawet poczestowac plakiem,gdy juz raz odpali przez caly dzien mam spokoj ,zaznaczam ze swiece zarowe sa w porzadku,filtr paliwa wymieniony.Sory jezeli taki temat sie juz pojawil ale nie moglem go znlesc.Z gory dzieki za pomoc pozdrawiam
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 07-01-2013, 22:26   

pierwsze co bym sprawdził czy nie zapowietrza sie układ , czy rano pompka jest twarda , skoro swiece sągit to trzeba wkręcic czujnik zegarowy i ustawic kąt wtrysku .
 
 
zdzisek_09 
Nowy Forumowicz

Auto: galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 8
Skąd: dc
Wysłany: 10-01-2013, 20:59   

3-4 razy musze podpompowac zeby grzybek byl twardy wiec bd musil posprawdzac weze i odpowietrzyc, a co z tym wysokim spalaniem?
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 10-01-2013, 22:26   

wymien filtr powietrza . Zmniejsz dawke paliwa na pompie ewentualnie poprawa kąta wtrysku




ps : mój gal tez pali 10 l :P jak mu cisne :P
 
 
zdzisek_09 
Nowy Forumowicz

Auto: galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Sty 2013
Posty: 8
Skąd: dc
Wysłany: 10-01-2013, 23:28   

filtr powietrza wymienilem ,musze z tym katem wtrysku cos popatrzec, a wiesz ktora to ta sruba od dawki? ja wlasnie nie wykorzystuje w pelni jego mocy i tyle pali :P
 
 
slavo_p 
Forumowicz
slavo_p

Auto: galant 2.0 td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Mar 2012
Posty: 192
Skąd: Przeworsk
Wysłany: 11-01-2013, 01:43   

http://forum.mitsumaniaki...er=asc&start=30
wszystko jest na forum
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.