Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Instalacja do EA2A
Autor Wiadomość
Kamil_Ziomek 
Mitsumaniak

Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 648
Skąd: Żyraków
Wysłany: 19-04-2012, 09:12   Instalacja do EA2A

Witam. Dostałem właśnie propozycje jakie części były by użyte do montażu instalacji lpg w moim galancie.
STAG 300 ISA2 4 cyl.
wtryski Hana H2000
reduktor AC R01
butla w koło wedle rozmiaru wnęki 630/220
przewody FARO (nie miedź)
filtr Certools F779C Glass Fiber

całość z montażem zgodnym ze sztuką 2800pln
Czy to będzie dobrze pracowało z misiem i ze sobą ?
Zakład który to zaproponował to Link do serwisu , jak to co piszą na stronie jest prawdą to montaż jest raczej porządny ściągają kolektor a nie wiertarka z odsysaczem.

P.s. Zna ktoś może ten warsztat ?
_________________
Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 
 
KaWu 
Mitsumaniak
Karmine Red


Auto: Galant EA2W; Colt CJ1A; Lancer
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 05 Sie 2005
Posty: 2661
Skąd: Jawor
Wysłany: 19-04-2012, 13:40   

Kamil_Ziomek napisał/a:
Czy to będzie dobrze pracowało z misiem i ze sobą ?

Powinno bdb pracowac.
_________________
---
'06 Lancer CS 1,6 - 4G18 (IV 2017 - ...)
'99 Colt CJ1A, 1,3 - 4G13 (XII 2009 - II 2018)
Temat o Colcie...
'97 Galant EA2W, 2,0 GLS - 4G63 (II 2009 - IV 2017)
Od Lancera do Galanta...
'94 Lancer CB4W GLXi, 1.6 - 4G92 (II 2005 - II 2009)
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14369
Skąd: Pruszków
Wysłany: 19-04-2012, 21:25   

Zestawik bardzo ok :) Tylko zastanawiam się czemu dają faro? Może łatwiej im się kładzie..
 
 
Kamil_Ziomek 
Mitsumaniak

Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 648
Skąd: Żyraków
Wysłany: 20-04-2012, 19:31   

Też mnie ciekawi. Ale może to nie jest złe bo miedz można załamać i przekrój się zmniejszy, a te węże raczej trzymają wymiar na gięciach. W każdym razie mają homologacje do gazu więc się nie martwię.
To nie pozostaje mi nic jak podjechać na wstępną diagnozę (darmową ) i umówić się na montaż.
_________________
Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 
 
Galancior94 
Mitsumaniak


Auto: Golf VI Variant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 1425
Skąd: Stargard
Wysłany: 23-12-2012, 17:43   

Witam. Podepnę się, gdyż będę miał montowaną taką samą instalację i mam pytanie do wtrysków. Jestem już pewny, że chcę Hany H2000 tylko nie wiem czy wybrać czerwone czy zielone. Galant EA2A jbc ;) Z góry dzięki za odpowiedzi ;)
 
 
Kamil_Ziomek 
Mitsumaniak

Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 648
Skąd: Żyraków
Wysłany: 24-12-2012, 13:36   

U mnie jest na zielonych radzą sobie bardzo dobrze. ja bym mniejszych nie zakładał bo benzynowe też są do 200 KM obliczone z jakiegoś powodu.

Chłopaki dobrze się spisali co widać po wykresie z hamowni :)
_________________
Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 
 
Galancior94 
Mitsumaniak


Auto: Golf VI Variant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 1425
Skąd: Stargard
Wysłany: 24-12-2012, 14:16   

Kamil_Ziomek, Też raczej wezmę zielone ze względu na hmm jakby to nazwać, "większy zapas mocy" (?). Mógłbyś ten wykres tutaj wrzucić ?
 
 
Owczar 
Forumowicz

Auto: CLS 450
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 282 razy
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 14369
Skąd: Pruszków
Wysłany: 27-12-2012, 00:01   

Zielone do 2.0 to minimum. Czerwone ledwo dają radą w V6, a tam jest mniej KM na cylinder.
 
 
Zolar 
Forumowicz

Auto: EA5A 2,5 V6 Elegance sedan A/T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 483
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-12-2012, 07:58   

Ja śmigam od 2 lat na Reg OMVL i chodzi lepiej niż na benzynie. Miałem obiekcje co do tego rozwiązania, ale gaziarz za nie poręczył i teraz nie żałuję. Do V6 musiałem kupić 2 listwy po 4 wtryskiwacze, a do 2,0 akurat starczy jedna. Nie namawiam, ale ja przetestowałem i wiem, że nie ma sensu zwiększać kosztów.
 
 
Galancior94 
Mitsumaniak


Auto: Golf VI Variant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 1425
Skąd: Stargard
Wysłany: 27-12-2012, 13:18   

Zolar, Ja akurat mam do wyboru: STAG 300, Lovato i BRC. BRC drogie, a i są złe opinie o nim. Lovato ma dobre opinie i jest najtańsze. STAG 300 ma chyba najwięcej dobrych opinii, cena przystępna, więc wolę ciut więcej zapłacić i mieć STAG'a ;)
Owczar, Ok, biore zielone ;)
 
 
Zolar 
Forumowicz

Auto: EA5A 2,5 V6 Elegance sedan A/T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 483
Skąd: Warszawa
Wysłany: 27-12-2012, 13:51   

Galancior94 napisał/a:
Zolar, Ja akurat mam do wyboru: STAG 300, Lovato i BRC. BRC drogie, a i są złe opinie o nim. Lovato ma dobre opinie i jest najtańsze. STAG 300 ma chyba najwięcej dobrych opinii, cena przystępna, więc wolę ciut więcej zapłacić i mieć STAG'a ;)
Owczar, Ok, biore zielone ;)


Stag 300 - bardzo dobre rozwiązanie. Sam jeżdżę na tym sterowniku. Ja pisałem o wtryskiwaczach. Koledzy polecali droższe Hany a ja sugeruję tańsze, sprawdzone przeze mnie rozwiązanie w postaci listwy wtryskowej Reg OMVL. Do tego zapodałem reduktor Zavoli S i jestem wiecej niz zadowolony.
 
 
bartezr 
Mitsumaniak


Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 146
Skąd: Stargard
Wysłany: 27-12-2012, 17:20   

ja osobiscie u siebie zalozylem Stag 400-premium i jak na razie zero problemow a koszt w okolicy 3200zl
 
 
Galancior94 
Mitsumaniak


Auto: Golf VI Variant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 1425
Skąd: Stargard
Wysłany: 27-12-2012, 17:43   

bartezr, a w gdzie zakładałeś ?
 
 
bartezr 
Mitsumaniak


Auto: Carisma
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 146
Skąd: Stargard
Wysłany: 27-12-2012, 19:48   

Galancior94 napisał/a:
bartezr, a w gdzie zakładałeś ?

ja akurat zakladalem w polmozbycie na bialowieskiej w szczecinie. myslalem ze bede musial dlugo czekac ale szybko poszlo. w poniedzialek wieczorem pojechalem do nich przypadkowo sie dowiedziec co i jak i za ile a juz w piatek mialem gotowe auto :D
 
 
Galancior94 
Mitsumaniak


Auto: Golf VI Variant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 30 Cze 2011
Posty: 1425
Skąd: Stargard
Wysłany: 27-12-2012, 23:38   

bartezr, ja zakładam na Floriana Szarego. Jestem już umówiony na 3.01, bo akurat się wybieram na Pomorzany to na powrocie mogę zostawić auto ;) Po zamontowaniu i przejechaniu kilkuset kilometrów wyrażę swoją opinię ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.