Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Ignition failure sensor
Autor Wiadomość
piotrkor1 
Forumowicz
piotrkor1


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 601
Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
Wysłany: 01-12-2012, 22:15   Ignition failure sensor

Pojawił się następny problem przy moim VR-4.Brak połączenia z tym czujnikiem.
Ktoś zrobił jakieś połączenie,obejście IFS bo nie znalazłem wtyczki za to bezpiecznik 20A na kablach przy wtryskach?Czy to nie szkodzi silnikowi i za co odpowiedzialny jest ten czujnik?

_________________

 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 01-12-2012, 23:21   

Odpisałem ci w temacie o zegarach HC :wink:

Tu masz powtórkę:
piotrkor1 napisał/a:

Ten element nie jest podłączony,nie ma do niego tyczki.Coś tu ktoś namodził, tylko co w wiązce jest jakiś 20A bezpiecznik:
...
Pamiętam,że jak sprzątałem wnętrze auta to znalazłem 2 takie IFS-y w schowku?
Nie wiem co jest grane i za co odpowiada IFS , za wtryskiwane paliwo?

Kurczaki pieczone... ale rzeźba! Masakra! :shock:
Ktoś, albo kombinował ze wzmocnieniem iskry, albo miał problemy z zapłonem... A zabrał sie od :butthead: strony.
IFS (ignition failure sensor) odpowiada za komunikację ecu>fajkocewki>obrotomierz. Generalnie musi być wpięty, bo nawet auta nie odpalisz, chyba że masz jakąś mega rzeźbę.

No to juz wiesz dlaczego ci obrotomierz nie działa.

Prędkościomierz...
Teraz bym sprawdził wiazkę na okoliczność komunikacji speed sensor (na skrzyni)>ecu>zegary bo tu zdaje się następna mega rzeźba.

[ Dodano: 01-12-2012, 22:24 ]
Tu masz schemat połączeń z silnika 4G64 dohc, który jest na 2 fajkocewkach ale zasada połączeń ta sama.
http://webpages.charter.n...IFS_Removal.jpg
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
piotrkor1 
Forumowicz
piotrkor1


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 601
Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
Wysłany: 02-12-2012, 20:10   

swinks_UK napisał/a:
Odpisałem ci w temacie o zegarach HC :wink:

Tu masz powtórkę:
piotrkor1 napisał/a:

Ten element nie jest podłączony,nie ma do niego tyczki.Coś tu ktoś namodził, tylko co w wiązce jest jakiś 20A bezpiecznik:
...
Pamiętam,że jak sprzątałem wnętrze auta to znalazłem 2 takie IFS-y w schowku?
Nie wiem co jest grane i za co odpowiada IFS , za wtryskiwane paliwo?

Kurczaki pieczone... ale rzeźba! Masakra! :shock:
Ktoś, albo kombinował ze wzmocnieniem iskry, albo miał problemy z zapłonem... A zabrał sie od :butthead: strony.
IFS (ignition failure sensor) odpowiada za komunikację ecu>fajkocewki>obrotomierz. Generalnie musi być wpięty, bo nawet auta nie odpalisz, chyba że masz jakąś mega rzeźbę.

No to juz wiesz dlaczego ci obrotomierz nie działa.

Prędkościomierz...
Teraz bym sprawdził wiazkę na okoliczność komunikacji speed sensor (na skrzyni)>ecu>zegary bo tu zdaje się następna mega rzeźba.

[ Dodano: 01-12-2012, 22:24 ]
Tu masz schemat połączeń z silnika 4G64 dohc, który jest na 2 fajkocewkach ale zasada połączeń ta sama.
http://webpages.charter.n...IFS_Removal.jpg

Auto odpala.Muszę poszukać wtyczki od IFS-a ,zdaje mi się,że była może dojdę gdzie był wpięty po kolorze kabli.Dzięki za schemat :)
_________________

 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 03-12-2012, 00:08   

Generalnie obejścia IFS się robi jeśli występują problemy z zapłonem, tak na skróty tymczasowe rozwiazanie.
Po schemacie dojdziesz co i jak.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
piotrkor1 
Forumowicz
piotrkor1


Auto: Mitsubishi Galant 2,5 TT typ S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Mar 2008
Posty: 601
Skąd: OSIEK NAD NOTECIĄ
Wysłany: 04-12-2012, 18:29   

swinks_UK napisał/a:
Generalnie obejścia IFS się robi jeśli występują problemy z zapłonem, tak na skróty tymczasowe rozwiazanie.
Po schemacie dojdziesz co i jak.

Znalazłem pozostałe 2 IFS-y i wtyczkę.Ktoś musiał mieć problem z zapłonem bo według workschopa to standardowy opór mierzony na 3 i 4 pinie(ma ich 4) powinien wynosić 0,1oma,a te co mam mają:
1.Ten co jest w aucie 0,6 oma
2.1,2 oma
3.7,9 oma
Przewody mają kolor:
1.czarny
2.biały
3.Czarno-żółty
4.Czarno-biały
Nie ściągnąłem jeszcze izolacji w aucie żeby zobaczyć dokąd prowadzi nowa wiązka.

[ Dodano: 02-01-2013, 19:40 ]
Dzisiaj przy okazji montażu halogenów sprawdziłem wiązkę dochodzącą do IFS-a.
Wygląda to tak:



Kupiłem też sprawny IFS.Kolory kabli się zgadzają bo są takie same jak w wtyczce znalezionej
w schowku.Zastanawia mnie tylko kabel czarny,który w wiązce przy silniku łączy się z drugim czarnym i jeszcze jednym bez izolacji.Czy tak jest w oryginale?


Posiadam schemat tego połączenia(schemat na foto po lewej stronie) ale widać na nim że jest jeden czarny przewód i teraz nie wiem co robić czy podłączyć kable według kolorów do tego czujnika i sprawdzić czy obrotomierz zacznie działać.Nie chcę zrobić zwarcia.Może ktoś z was mi pomoże.


Dziękuję za pomoc.

[ Dodano: 04-01-2013, 18:51 ]
Czujnik IFS podłączony!!!!obrotomierz działa!!!
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.