Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Zerwany pasek nie pali
Autor Wiadomość
lisu67 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 89r 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 10
Skąd: Lubin
Wysłany: 01-03-2013, 10:45   Zerwany pasek nie pali

Witam,
Znów gal stanął i nie chce się ruszyć a mianowicie podczas jazdy zerwał się pasek wieloklinowy od wspomagania(nie od alternatora) usłyszałem głuchy stuk i obroty na zero. Wymienilem pasek jeden i odrazu od alternatora (i tak trzeba było ściągnąć ) ale nic aku naladowane silnik się kręci ale zero tylko rozrusznik rusza silnik a zaplonu brak. Rozrzad caly. W misce olejowej jest czujnik który został oderwany kabel przez urywający się pasek(jak przypuszczam) i czy to może być wina tego? Miał tak ktoś? Pomóżcie bo pomysłu już nie mam...

Pozdrawiam
Tomasz Lis
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 01-03-2013, 17:11   

Tak, czujnik do wymiany.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
lisu67 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 89r 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 10
Skąd: Lubin
Wysłany: 02-03-2013, 23:51   

a czy jak podłacze kable do tego czujnika to sprawdzi się to? są obecnie oderwane i myślałem o przelutowaniu ich na nowo
_________________
Nie znasz się? nie wprowadzaj innych w błąd :)
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 03-03-2013, 07:42   

Jak sam czujnik nie jest zniszczony (nie widać uszkodzeń) to jest szansa na uratowanie go poprzez przelutowanie kabli.
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
lisu67 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 89r 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 10
Skąd: Lubin
Wysłany: 03-03-2013, 17:06   

a jest jakaś metoda na sprawdzenie tego czujnika?
 
 
kisian 
Mitsumaniak
kisian 00537

Auto: MSS 1.6 2003
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 16 Sty 2007
Posty: 546
Skąd: Wola Dębińska
Wysłany: 04-03-2013, 14:14   

Spróbuj najpierw polutować kable i zobaczysz czy odpali czy nie. Jak nie to znaczy że czujnik uwalony.
 
 
 
lisu67 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 89r 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 10
Skąd: Lubin
Wysłany: 05-03-2013, 16:07   

ok po przelutowaniu dalej nie pali :) bylo to do przewidzenia ;) czy ktoś wie jaki jest np. kod tego czujnika żeby zamówil odpowiedni?

bardzo mi zalezy od czujnika wychodzą dwa przewody.

Dzieki za pomoc :)

[ Dodano: 05-03-2013, 20:02 ]
wymiana czujnika nic tu nie da zagłębiając się w temat jest to czujnik od poziomu oleju (kontrolka która informuje że mamy go mało) sprawdziłem czy jest iskra ( jeżeli by nie było to albo zapłon albo komputer odcina przez urwaną czujke) ale iskra jest ale nie w tym miejscu co trzeba czyli czujnik obrotów wału jest zepsuty lub coś wprowadza go w błąd. Jutro zaworze go do garażu i ściąganie koła pasowego :) zobaczymy co w trawie piszczy :)
_________________
Nie znasz się? nie wprowadzaj innych w błąd :)
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 05-03-2013, 21:19   

hehehehe, przepraszam że dopiero teraz ;) co wy gadacie, masakra. Linus na szczęście doczytałeś :)

Zdejmij osłone od rozrządu, bo przyczyna może byc zupełnie inna niż Ci sie wydaje.

Spróbuj ustawić rozrząd na znakach i zobacz czy się pokrywają.

PS. koledzy, bardzo was proszę, nie wprowadzajcie ludzi w błąd brakiem wiedzy na temat Galanta E88A
 
 
 
lisu67 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 89r 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 10
Skąd: Lubin
Wysłany: 06-03-2013, 20:37   

Jutro wszystko sprawdze czy jest na znakach i czy jest sprawny czujnik położenia wału bo iskra jak pisałem jest ale ten zapłon jak coś złapie to bardziej w wydech

[ Dodano: 06-03-2013, 20:37 ]
aaa może wiesz w razie coś jaki jest kod tego czujnika?
_________________
Nie znasz się? nie wprowadzaj innych w błąd :)
 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 06-03-2013, 23:11   

Frost napisał/a:
hehehehe, przepraszam że dopiero teraz ;) co wy gadacie, masakra. Linus na szczęście doczytałeś :)

Zdejmij osłone od rozrządu, bo przyczyna może byc zupełnie inna niż Ci sie wydaje.

Spróbuj ustawić rozrząd na znakach i zobacz czy się pokrywają.

PS. koledzy, bardzo was proszę, nie wprowadzajcie ludzi w błąd brakiem wiedzy na temat Galanta E88A

Może gdybym doczytał, ze chodzi o czujnik w misie to bym nic nie pisał, ale byłem zasugerowany, że poszedł mu crank sensor.

Frost wyluzuj...
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
lisu67 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 89r 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 10
Skąd: Lubin
Wysłany: 07-03-2013, 11:23   

spoko luz :) a ktoś moze wie gdzie są znaki do ustawiania rozrządu ? czym się sugerować? z na kółkach bliżej przodu auta są zaznaczone na biało ale czy one mają się zejść razem czy gdzieś do obudowy? bo jak razem to na bank się nie schodzą:P

[ Dodano: 07-03-2013, 18:09 ]
po ustawieniu rozrzadu (pasek który się zerwał/rozwarstwił wkrecił się pod zębate koło pasowe rozrzadu) naprawie czujnika polozenia wału( blaszka odpadla od kola pasowego) złozenia wszystkiego do kupy dalej nie pali... iskra jest jeszcze za chwile po staram się gdzieś kupić klucz do świec (wie ktos jaki to jest?) wykrece swiece i sprawdze kompresje ale wydaje mi się ze jej po prostu nie ma...
_________________
Nie znasz się? nie wprowadzaj innych w błąd :)
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 07-03-2013, 19:37   

swinks, spoko oko ;)

E8 to nie EA, tu nie ma techniki, technologi i myśli artystycznej. E8 jest prosty jak budowa cepa, jedzie i już. Są rzeczy które psują sie w tych dziadkach i są to na ogół te same problemy w każdym egzemplarzu. Odłączysz połowę rzeczy a i tak pojedziesz galem z wersji E5 ;)

Lisu, na kołach od wałków są znaki od środka a ich odpowiedniki na każdej głowicy (nie sugeruj się znakami od zewnętrznej strony, po ustawieniu tych od wewnątrz, te zewnętrzne powinny być jakoś tak na za dziesięć druga skierowane do siebie)
Kolejny znak jest na zębatym na wale, a jego odpowiednik na bloku jakoś tak na godzinie 2 :)

a dokładniej tak jak na obrazku ;)

http://www.2carpros.com/q...iming-procedure
 
 
 
lisu67 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Galant 89r 1.8
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Mar 2012
Posty: 10
Skąd: Lubin
Wysłany: 07-03-2013, 21:37   

no niestety silnik do wymiany... głupi pasek tak rozwalił wszystko, że raczej nie ma co składać
_________________
Nie znasz się? nie wprowadzaj innych w błąd :)
 
 
Frost 
Mitsumaniak
Moderator E88A


Auto: Galant E88A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 1377
Skąd: Gorzów Wlkp.
Wysłany: 07-03-2013, 21:50   

tak myślałem, ale wolałem nie krakać. Teraz stajesz przed dylematem - co dalej ? remont, inny silnik ? jak tak to jaki ? 2,5 a moze 3,0 ??
 
 
 
kaczka81s 
Forumowicz


Auto: Był E88A jest Imprezka&BMW
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 651
Skąd: Pieniny
Wysłany: 07-03-2013, 22:41   

lisu67, współczuje :(
Frost, czyżbyś chciał swój zaoferować?????
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.