[EAx 97-04] Galant - 2,5 V6, srebrny kombi Tczew 1997 |
Autor |
Wiadomość |
McDoune
Mitsumaniak Czarny Mesjasz :)

Auto: RL1, EA5W; GC8 GT; V70T5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Lut 2006 Posty: 2921 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 16-01-2013, 00:15 [EAx 97-04] Galant - 2,5 V6, srebrny kombi Tczew 1997
|
|
|
Stara miłość nie rdzewieje - wróciłem
Szukam taniego auta z gazem głównie do jeżdżenia po mieście.
Wie ktoś coś może o tym ?
Kod: | Sprzedam Mitsubishi Galant Kombi 2.5 V6 z instalacją gazową sekwencyjną. 1997r.
Silnik 2.5 l V6 24v, niezwykle dynamiczny i elastyczny przy tym bardzo ekonomiczny. Jest to najbardziej wytrzymała konstrukcja ze wszystkich silników oferowanych w Galantach. Silnik nie bierze oleju, niezwykła kultura pracy.
Auto bezawaryjne, pojemne i ekonomiczne. Średnie spalanie 10 l LPG na 100km w trasie 8,5 l na 100 km. Bogato wyposażone. Samochód w czerwcu 2012 roku przeszedł gruntowny remont.
Wyeliminowano piętę achillesową tego modelu czyli rdzewiejące kielichy amortyzatorów!
Wyposażenie:
-4x poduszki powietrzne
-Klimatronik
-Tempomat
-Centralny zamek
-Imobililiser
-ABS
-Wspomaganie kierownicy
-Halogeny
-4x elektryczne szyby
-Elektryczne + podgrzewane lusterka
-Relingi dachowe
-komplet 4x głośnik + 4x gwizdek
-Przyciemniane tylne szyby.
Auto po gruntownym remoncie, następna wymiana rozrządu przy przebiegu 262 tysięcy km! W czerwcu 2012 roku, wymieniono (posiadam rachunki):
-Złącze elastyczne wydechu
-Drążki kierownicze
-Tuleje wachaczy przednich górnych
-Tuleje wachaczy przednich dolnych
-Osłony drążków kierowniczych
-Łączniki stabilizatora przód
-Łączniki stabilizatora tył
-Amortyzatory przednie
-Półoś napędowa wraz z przegubem wewnętrznym
-Pompa sprzęgła
-Wysprzęglik
-Tarcze hamulcowe przód + klocki
-Tłoczki hamulcowe przód
-Regeneracja kielichów przednich + zabezpieczenia antykorozyjne.
-Świece zapłonowe
-Płyn hamulcowy
-Płyn chłodniczy
-Filtr kabinowy
-Filtr powietrza
-Filtr oleju
Instalacja gazowa sekwencyjna, założona w grudniu 2011 roku. Wlew gazu pod klapką wlewu paliwa. Automatyczne przełączanie na gaz po osiągnięciu przez silnik odpowiedniej temperatury. Butla 42l w miejscu koła zapasowego.
Pełny klimatronik, klimatyzacja nabita, sprawna i odgrzybiona.
Precyzyjny i intuicyjny tempomat
Auto do pełni szczęścia potrzebuje gdzie niegdzie poprawek lakierniczych. Technicznie bez zarzutu, posłuży bezawaryjnie jeszcze wiele lat. |
 |
_________________
Zwycięzca Pierwszej Edycji Typera Mitsumaniaków
Zwycięzca Czwartej Edycji Typera Mitsumaniaków
 |
|
|
|
 |
motke
Mitsumaniak
Auto: EA5W
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 15 Gru 2008 Posty: 430 Skąd: Radom
|
Wysłany: 17-01-2013, 14:53
|
|
|
było by fajnie jak byś podał link do ogłoszenia i cenę. |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10693 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 17-01-2013, 15:03
|
|
|
Nie poznaje go po rejestracji i z ulicy..:) Ale jak jesteś zainteresowany to mogę sie umówić na jego oględziny.
Tylne nadkola do roboty będa, no i małe deklarowane spalnie..:)
PS. Krzyżak też pracuje w Tcz.. wiec może razem pojedziemy jako "experci".
Pozdrawiam
Marcin |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24307 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 17-01-2013, 15:41
|
|
|
Marcino napisał/a: | Krzyżak też pracuje w Tcz | spoko, ustalcie termin, to go sprawdzimy na A1 (jest 2km ode mnie) |
|
|
|
 |
McDoune
Mitsumaniak Czarny Mesjasz :)

Auto: RL1, EA5W; GC8 GT; V70T5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Lut 2006 Posty: 2921 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-01-2013, 22:24
|
|
|
Dzięki Panowie, Galant znalazł już jednak nowego właściciela...
i to nie jestem ja |
_________________
Zwycięzca Pierwszej Edycji Typera Mitsumaniaków
Zwycięzca Czwartej Edycji Typera Mitsumaniaków
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10693 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 17-01-2013, 22:36
|
|
|
Cóż nie ten to bedzie następny. A jaka cena była za niego jeśli można wiedzieć? |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
McDoune
Mitsumaniak Czarny Mesjasz :)

Auto: RL1, EA5W; GC8 GT; V70T5
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 14 Lut 2006 Posty: 2921 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 17-01-2013, 22:43
|
|
|
hmmm nie pamiętam, ale był z tych tańszych okolice 5k, stąd pomysł na ewentualne jechanie w środku zimy prawie nad morze . Link jest już niedostępny |
_________________
Zwycięzca Pierwszej Edycji Typera Mitsumaniaków
Zwycięzca Czwartej Edycji Typera Mitsumaniaków
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10693 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 18-01-2013, 07:34
|
|
|
McDoune napisał/a: | hmmm nie pamiętam, ale był z tych tańszych okolice 5k, stąd pomysł na ewentualne jechanie w środku zimy prawie nad morze . Link jest już niedostępny |
Oki, rozumiem doskonale ze mogło by sie opłacić jechać. Powodzenia w poszukiwaniach. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
|