tarcze i klocki w p4 |
Autor |
Wiadomość |
Herkules13 [Usunięty]
|
Wysłany: 09-02-2011, 21:29 tarcze i klocki w p4
|
|
|
Siema
Czy w p4 po 20 tysiach stasndardowo wymienia się klocki z tyłu ????
Słyszałem też że ORYGINALNE tarcze są marnej jakości to prawda ????
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 09-02-2011, 22:26 Re: tarcze i klocki w p4
|
|
|
Herkules13 napisał/a: | Siema
Czy w p4 po 20 tysiach stasndardowo wymienia się klocki z tyłu ????
Słyszałem też że ORYGINALNE tarcze są marnej jakości to prawda ????
Pozdrawiam |
Ja często zmieniam klientom na ATE super tarcze. Sobie tez zalozyłem.
Wytrzymałość oryginału zależy od sposobu hamowania. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
wojti78
Nowy Forumowicz
Auto: pajero 3.2 DID 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sty 2011 Posty: 8 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 10-02-2011, 10:20
|
|
|
Włąsnie jestem po założeniu następnego kompletu tym razem na przód(w moim aucie przód wytrzymuje ok.50 tys. a tył ok.80 tys.klocki wymieniam co ok.20-40 tys.) i po woli też nerwy puszczają.Podobno do P4 pasują tarcze od Landcruisera (bardziej doświadczeni musieliby się wypowiedzieć).
[ Dodano: 10-02-2011, 10:21 ]
Pytanie do Pana Zbyszka.Jak należy hamować aby cieszyć się jak najdłużej tarczami? |
|
|
|
 |
Bartek81
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 4 3.2DiD Aut. 5d 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2011 Posty: 13 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 10-02-2011, 13:45
|
|
|
czesc, u mnie oryginalne tarcze zarowno tyl i przod wytrzymały 130 tysięcy km, oryginalne klocki wymieniłem przy 80 tys. tarcze nie są takie złe, tylko są niestety podatne na wykrzywianie
[ Dodano: 10-02-2011, 13:48 ]
ps. od landcruisera pasują klocki, tarcze róznią się średnicą. po 130 tys tez wymieniłem komplet tarcz i klocków na ATE - po kolejnych 40 tys nie mam powodów do narzekań |
|
|
|
 |
Herkules13 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-02-2011, 14:51
|
|
|
zbyszekm2 napisał/a: | Ja często zmieniam klientom na ATE super tarcze. Sobie tez zalozyłem. |
Ile te tarcze kosztują na tył i przód ?
wojti78 napisał/a: | Włąsnie jestem po założeniu następnego kompletu tym razem na przód(w moim aucie przód wytrzymuje ok.50 tys. a tył ok.80 tys.klocki wymieniam co ok.20-40 tys.) i po woli też nerwy puszczają. |
Mi też puściły nerwy jak dowiedziałem się po pierwszym przeglądzie - 20 tysięcy km - że mam do wymiany klocki z tyłu
Dlatego interesowało mnie czy to standard, czy tak pracują serwisy
A co do serwisów to np w Suzuki klocki wymieniło ASO po 16 tysiącach a w Oplu po 18 tysiącach.
Bartek81 napisał/a: | czesc, u mnie oryginalne tarcze zarowno tyl i przod wytrzymały 130 tysięcy km, oryginalne klocki wymieniłem przy 80 tys. tarcze nie są takie złe, tylko są niestety podatne na wykrzywianie |
Czyli wychodzi na to, że to raczej serwis chce zarobić dodatkowe pieniądze na wymianie klocków (ponad 500 zł). W moim L200 też tak mówili po 20 tysiącach a przejeździłem 60 tysięcy.
Czy może ktoś podać namiar na te tarcze i klocki ATE ???
pozdrawiam
[ Dodano: 10-02-2011, 15:04 ]
Sprawdziłem w necie ATE i piszą że tarcze też się krzywią w po mocnym hamowaniu sprawność klocków bardzo mocno spada.
Prawda to czy nie ?
A może są jakieś inne faje zestawy do P4 ?? |
|
|
|
 |
Bartek81
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 4 3.2DiD Aut. 5d 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2011 Posty: 13 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 10-02-2011, 15:27
|
|
|
zdejmij kolo i sprawdz sam grubosc klockow, wtedy cie serwis nie narznie. ja kupowałem klocki i tarcze w intercarsie, tarcze zdaje sie o sred. 332mm. |
|
|
|
 |
Herkules13 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-02-2011, 15:39
|
|
|
Wysłałem mejla do Japaneze o temacie klockowym, ale czekam już ze 2 dni na odpowiedź
Ile zapłaciłeś za zestaw w intercarsie ? |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 10-02-2011, 16:04
|
|
|
ATE są bardzo dobre, ja sobie chwalę. Dlatego powiększyliśmy ofertę o te Zestawy i same klocki. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Herkules13 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-02-2011, 19:31
|
|
|
Zbyszek, możesz dać mi oferte na mejla ?
tarcze i klocki - przód i tył |
|
|
|
 |
Bartek81
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 4 3.2DiD Aut. 5d 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2011 Posty: 13 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 10-02-2011, 20:32
|
|
|
za tarcze dałem około 330 za szt/zarowno tył jak przód/,klocki też jako
[ Dodano: 10-02-2011, 20:33 ]
około 300 za parę |
|
|
|
 |
Herkules13 [Usunięty]
|
Wysłany: 10-02-2011, 22:24
|
|
|
Dzięki za info |
|
|
|
 |
MAX-KRAKÓW
Nowy Forumowicz MAX- KRAKÓW
Auto: Pajero 2007 DID 3.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2011 Posty: 12 Skąd: KRAKÓW
|
Wysłany: 04-04-2011, 19:42
|
|
|
Przedstawilem sie juz w innym miejscu ,jestem z Krakowa a MIskiem jezdze od 4 lat . Co do hamulcow ,to mialem pytanie w czasie przegladu po 45 tys. czy wymienic tylne klocki ( 500 zł) bo sa starte dosyc . Byly zapieczone , serwis przeczyscil tłoczki i jezdze dalej na nich juz ponad 10 tys. Przod byl super jeszcze , ale tez mam wrazenie ze tarcze sa zwichrowane bo przy hamowaniu przy okolo 80 km /h drga kierownica . W Terrano bez Kontroli trakcji co jakis czas zaciagalem tylny hamulec przy malej szybkosci i dzialalo wszystko jak nalezy a tu sie nei da bo wszystko wariuje i stuka , wiec teraz naciskam do dechy od czasu do czasu hamulec aby sie nei zapieklo i dzial asuper . NAwiasem klocki w Intercars tył kosztuja okolo 130 zł para . |
_________________ MAX -KRAKÓW |
|
|
|
 |
Bartek81
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero 4 3.2DiD Aut. 5d 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2011 Posty: 13 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 05-04-2011, 06:53
|
|
|
czesc, w intercarsie 130 para kosztuja klocki TRW, niestety nie sa to klocki z wysokiej polki, w przeciwienstwie do ATE. a jak czujesz bicie przy hamowaniu to pojedz je przetoczyc(powinno byc potem ok) |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 05-04-2011, 08:16
|
|
|
Bartek81 napisał/a: | czesc, w intercarsie 130 para kosztuja klocki TRW, niestety nie sa to klocki z wysokiej polki, w przeciwienstwie do ATE. a jak czujesz bicie przy hamowaniu to pojedz je przetoczyc(powinno byc potem ok) |
Przytoczenie nic nie da, tarcza krzywi się po lekkim rozgrzaniu. Oni toczą na zimno. A nawet jak rozgrzeją i przetoczą to z kolei na zimnym będą krzywe. W takim przypadku zawsze wymienia się tarcze. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
MAX-KRAKÓW
Nowy Forumowicz MAX- KRAKÓW
Auto: Pajero 2007 DID 3.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Kwi 2011 Posty: 12 Skąd: KRAKÓW
|
Wysłany: 05-04-2011, 11:25
|
|
|
zbyszekm2 napisał/a: | Bartek81 napisał/a: | czesc, w intercarsie 130 para kosztuja klocki TRW, niestety nie sa to klocki z wysokiej polki, w przeciwienstwie do ATE. a jak czujesz bicie przy hamowaniu to pojedz je przetoczyc(powinno byc potem ok) |
Przytoczenie nic nie da, tarcza krzywi się po lekkim rozgrzaniu. Oni toczą na zimno. A nawet jak rozgrzeją i przetoczą to z kolei na zimnym będą krzywe. W takim przypadku zawsze wymienia się tarcze. |
dokladnie poz a tym urzadzenie do przetaczanie nie jest oglednie mowiac dokladne , poniewaz tarcza nie jest zamocowana solidnie jak na tokarce i odchylenia sa dosc duze jak na ta czynnosc ,wiec ten sposob odpada . |
_________________ MAX -KRAKÓW |
|
|
|
 |
|