stacyjka |
Autor |
Wiadomość |
maxwell61
Mitsumaniak (****><****)

Auto: VW Touran 1.6 03'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Lip 2006 Posty: 1729 Skąd: wrocław/wołów
|
Wysłany: 08-06-2007, 21:24 stacyjka
|
|
|
jak w temacie.. po włożeniu kluczyka ciężko jest przekręcić kluczyk w kolejne położenie... aczkolwiek wyciąga się bez problemów..czy użycie wd40 cos pomoże czy tylko zaszkodzi?? czy jest iine wyjście z tej sytuacji?? pozdrawiam |
_________________ CARISMA 1.6 16V - sold
VW Touran 1.6 FSi
www.garagestories.pl
 |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 09-06-2007, 16:10
|
|
|
Próba nie strzelba - tylko za dużo nie wtryśnij bo ci będzie potem ze stacyjki na spodnie kapało... |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
maxwell61
Mitsumaniak (****><****)

Auto: VW Touran 1.6 03'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Lip 2006 Posty: 1729 Skąd: wrocław/wołów
|
Wysłany: 09-06-2007, 20:55
|
|
|
hehe...użyję VANISH'u do spodni ...bardziej się obawiałem że jakąs elektrykę skrochmalę...ale dzięki saphire, i pozdrawiam |
_________________ CARISMA 1.6 16V - sold
VW Touran 1.6 FSi
www.garagestories.pl
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24337 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 10-06-2007, 20:56
|
|
|
jak tak mialem, to dlatego, ze wytarl sie kluczyk - podpilowalem zapadke w bebenku (trzeba stacyjke rozebrac) i jest OK |
|
|
|
 |
major
Mitsumaniak Major

Auto: carisma 1.6, galant 2.5 V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 29 Wrz 2006 Posty: 678 Skąd: kalisz i wrocław
|
Wysłany: 10-06-2007, 22:09
|
|
|
tez tak miałem musiałem podjechac do zakładu w którym zajmuja sie alarmami i naprawami stacyjek i usunęli usterke za 200 zeta- wytarte albo zle ułózone zapadki |
_________________ Moje autka:
Carisma GLX 1.6 1996 rok
Galant SPORT EDITION 2.5 V6 1998 |
|
|
|
 |
maxwell61
Mitsumaniak (****><****)

Auto: VW Touran 1.6 03'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Lip 2006 Posty: 1729 Skąd: wrocław/wołów
|
Wysłany: 10-06-2007, 22:33
|
|
|
rozumiem, że polegało to na wymianie zapadek lub ich spiłowaniu??? Krzyzak, pisze ze sam to zrobił wiec zastanawiam się czy jest płacić 200zeta kiedy można samemu... hmmm... pozdrawiam |
_________________ CARISMA 1.6 16V - sold
VW Touran 1.6 FSi
www.garagestories.pl
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24337 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 11-06-2007, 09:49
|
|
|
praca jest latwa i raczej nie mozna nic zepsuc - jak bedzie goraco, to z wypiciem piwa gora godzinka
najwazniejsze to miec szczypce Segera, zeby latwo pierscien wyjac
potem juz dojdziesz co do czego bylo |
|
|
|
 |
maxwell61
Mitsumaniak (****><****)

Auto: VW Touran 1.6 03'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Lip 2006 Posty: 1729 Skąd: wrocław/wołów
|
Wysłany: 11-06-2007, 15:47
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | najwazniejsze to miec szczypce Segera | ale jakie dokładnie do pierścieni wew., zew. czy ustalających?? |
_________________ CARISMA 1.6 16V - sold
VW Touran 1.6 FSi
www.garagestories.pl
 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24337 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 11-06-2007, 16:22
|
|
|
takie, co szczeki rozszerzaja - wiec chyba zew. |
|
|
|
 |
Chooper
Mitsumaniak

Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 4814 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 11-06-2007, 17:12
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | takie, co szczeki rozszerzaja - wiec chyba zew. |
Hehehe a rano jeszcze napisałem, żebyś Darku uścislił, czy zagięte, czy proste i czy zewnętrzne, czy wewnętrzne, ale po chwili namysłu, uznałem, że odp. jest oczywista i posta skasowałem |
_________________ MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW |
|
|
|
 |
maxwell61
Mitsumaniak (****><****)

Auto: VW Touran 1.6 03'
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Lip 2006 Posty: 1729 Skąd: wrocław/wołów
|
Wysłany: 11-06-2007, 19:15
|
|
|
Chooper napisał/a: | uznałem, że odp. jest oczywista | no Chooper, może dla ciebie ale nie dla mnie pozdrawiam |
_________________ CARISMA 1.6 16V - sold
VW Touran 1.6 FSi
www.garagestories.pl
 |
|
|
|
 |
CichyTom [Usunięty]
|
Wysłany: 11-06-2007, 23:59
|
|
|
Chooper napisał/a: | Hehehe a rano jeszcze napisałem, żebyś Darku uścislił, czy zagięte, czy proste i czy zewnętrzne, czy wewnętrzne, ale po chwili namysłu, uznałem, że odp. jest oczywista i posta skasowałem |
Przypominam koledze, że to jest dział techniczny i nie ma tu miejsca na żadne OT.
Posty nic nie wnoszące do tematu zostaną skasowane a winowajca dostanie ostrzeżenie i będzie miał do czynienia z osobnikiem o ks. MOTORYNKA |
|
|
|
 |
ttomek551
Forumowicz
Auto: Carisma 1.6 '98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2011 Posty: 68 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 28-01-2013, 20:31
|
|
|
Witam wszystkich
Teraz z kolei ja zmagam się z problemem nie przekręcającego się kluczyka z powodu startego kluczyka. Jednakże nie chcę grzebać w mojej oryginalnej stacyjce, bo planuje na wiosnę naprawić ją u specjalsty dorabiając też klucz typu scyzoryk i dlatego mam drugą stacyjkę, w której chciałbym ustawić zapadki pod ten starty kluczyk. Czy mógłby mi kotś pomóc i powiedzieć jak się za to zabrać? Mam cały bębenek, ale nie bardzo wiem jak dostać się do zapadek |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 28-01-2013, 20:35
|
|
|
Ja zaproponuje abys oddał to do ślusarza od zamków i on Ci to zrobi za przysłowiowe grosze, bedziesz miał wszystko wykonane z odpowiednim odwzorowaniem i nie będziesz miał pokaleczonych paluchów. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
ttomek551
Forumowicz
Auto: Carisma 1.6 '98
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Gru 2011 Posty: 68 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 28-01-2013, 20:43
|
|
|
Tylko właśnie obawiam, żę nie będzie to takie tanie, bo pytałem o wymianę zapadki w obecnej stacyjce (bo majster, który dorabiał mi kluczyk jakiś rok temu stwierdził, że ta stacyjka mi się zablokuje, bo zapadkę trzeba wymienić, ale napchał jakieggoś smaru i przez rok działało) powiedział ogólnie, że naprawa tej stacjki to 100 zł + nowy klucz 150 zł, więc trochę mnie to przeraża ;o chyba, że chciał po prostu wymieniać wszystkie zapadki.. Ile mniej więcej może kosztować przestawienie zapadek? Bo w sumie to jednak nie chcę mieć pokaleczonych paluchów ;D |
|
|
|
 |
|