 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[2.5 TD] jakie ciśnienie w kołach ? |
Autor |
Wiadomość |
radmor
Nowy Forumowicz
Auto: Pajero I 2,5 TD Automat L200 2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Cze 2012 Posty: 2 Skąd: płock
|
Wysłany: 25-11-2012, 17:39 [2.5 TD] jakie ciśnienie w kołach ?
|
|
|
2,5TD automat 87 rok opony nalewki Sahara auto do polowań dojazd do łowiska 20 km asfalt dalej drogi gruntowe polne jak to na Mazowszu czasem las pole itp
nie mam instrukcji i nie wiem jakie ciśnienie zastosować dałem 2,5 atm na wszystkie ale nie wiem czy dobrze możecie coś doradzić ? |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 25-11-2012, 18:23
|
|
|
Zależy jaki rozmiar i jakie opony, jaki teren, jakie wymagania odnośnie komfortu, jak załadowana fura. Nie ma jednych słusznych ustawień. Ale 2,5 to tak na starcie jest OK mniej więcej. |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
micekm
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2013 Posty: 29 Skąd: Brzeg
|
Wysłany: 06-02-2013, 08:50
|
|
|
W zakładach wulkanizacyjnych ładują według tabeli i dają 2 lub 2,2 w zależności od masy .
Ja w oponach 275x60x15 Fulda M/S miałem 2,2 i było przyjemnie na asfalcie. Teraz mam oponę 235x75x15 Goodyear Wrangler Duratrac i mam tam 2 i jest gitara, a dodam że mam Pajero I long i z tym co wożę ciągle czyli jakieś narzędzie itd autko waży dokładnie 2080 kg ( ważony na wadze na złomowisku) |
_________________ Mitsubishi Pajero Long 1990 r
2,5 TD L0149 |
|
|
|
 |
|
|