Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Nieprawidłowa praca wycieraczki po stronie pa
Autor Wiadomość
DarknesS 
Mitsumaniak
Speed Demon \m/

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2010
Posty: 95
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25-01-2013, 10:07   [Cari 1.8 GDI] Nieprawidłowa praca wycieraczki po stronie pa

Witam,

Mam do Was prośbę, czy mógłby ktoś zrobić dokładne zdjęcie sposobu przykręcenia w swojej cari ramion wycieraczek do trzpieni? Najlepiej z perspektywy tak żeby był widoczny kąt ustawiania ramienia wycieraczki.

Moja jakoś śmiesznie pracuje... mam już carisme ponad rok a dopiero niedawno rzuciło mi się to w oczy. Mianowicie gdy wycieraczka idzie do góry po szybie w pewnym momencie prawie całą odstaje od szyby... dopiero w dolnej części przedniej szyby styka się z powierzchnia szkła. Myślałem, że lekkie wygięcie na ramieniu to sprawa fabryczna ale chyba jednak nie wiec delikatnie ją wyprostowałem. Niestety nic to nie pomogło i dalej odstaje podczas pracy od szyby... Wie ktoś, może jak to ugryźć?
_________________
Tylko Mitsu
 
 
Xiah 
Forumowicz

Auto: Carisma 97r 1.6 GL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 231
Skąd: Płock
Wysłany: 25-01-2013, 13:01   

u mnie podobny problem był w wycieraczkach bezprzegubowych, zmieniłem na te z przegubem. problem sie pojawia w momencie kiedy tulejki sie wycieraja, zobacz czy masz luz na wycieraczkach w miejscu mocowania.
 
 
ross 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 GDI 97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 309
Skąd: Sandomierz
Wysłany: 25-01-2013, 17:12   

DarknesS, Gdy jest luz i lód w zagłębieniu przy trzpieniach co jest wadą w carismach ,lub zalodzone pióra wycieraczek to tak może być.
_________________
Ross
 
 
DarknesS 
Mitsumaniak
Speed Demon \m/

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2010
Posty: 95
Skąd: Wrocław
Wysłany: 25-01-2013, 22:36   

Luz może być na trzpieniach mechanizmu dobrze zrozumiałem? a te tulejki to gdzie się znajdują? Jutro nagram filmik i zamieszczę.
_________________
Tylko Mitsu
 
 
ross 
Forumowicz


Auto: Carisma 1.8 GDI 97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 309
Skąd: Sandomierz
Wysłany: 26-01-2013, 14:09   

DarknesS, DarknesS, DarknesS, To wlaśnie wyrobione tulejki powodują luz na trzpieniach . w mojej cari jest też luz przy mrozie wycieraczki nie przylegają ,a gdy otwieram maskę to przez chwilę lewe ramie wycieraczki ociera o jej brzeg, ustawić ramienia inaczej się nieda.(trzpienie mam na myślli te elementy do których jest przykręcone ramie)
_________________
Ross
 
 
Xiah 
Forumowicz

Auto: Carisma 97r 1.6 GL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 231
Skąd: Płock
Wysłany: 28-01-2013, 18:24   

jest gdzies na forum opisane kilka domorodnych sposobów na naprawe tego, w polsce samych tulejek nie dostaniesz, trzeba by wymienic caly mechanizm co jest nieoplacalne. kiedys gdzies na jakiejs stronie holenderskiej widzialem te tuejki za 1EURO z groszem, wiem tez ze pasuja chyba z rozrusznika z renówki.
 
 
marecki338 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 6, COLT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 15 Cze 2007
Posty: 278
Skąd: bartoszyce
Wysłany: 28-01-2013, 20:34   

dobry tokarz , tulejki rozrusznika od opla vectry a , i naprawione . w mojej cari smiga taki po regeneracji juz 4 rok. zanalazłem przepis na stronie forumowej volvo v40. tulejki 2 na 1 czop z góry i dołu dodatkowo wkleić klejem do łozysk .
 
 
 
DarknesS 
Mitsumaniak
Speed Demon \m/

Auto: Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2010
Posty: 95
Skąd: Wrocław
Wysłany: 28-01-2013, 20:54   

Dzisiaj sprawdziłem i wydaje mi się, że nie mam luzu na trzpieniu mocowania ramienia. Podczas pracy nie widać żadnego niepokojącego skoku mocowania, jedynie obrót. Czy to dalej wskazuje na tulejki czy np. coś z samym ramieniem wycieraczki?
_________________
Tylko Mitsu
 
 
Xiah 
Forumowicz

Auto: Carisma 97r 1.6 GL
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 231
Skąd: Płock
Wysłany: 30-01-2013, 21:02   

może sprezyna nie dociąga...?? odpal samochód włącz wycieraczki i zatrzymaj je w górnym polozeniu wyłaczając stacyjke, zobaczysz czy jest luz, moze jakims cudem sam czpien jest ciut krzywy...moze wycieraczka jest nie do konca dobrze zamontowana na trzpieniu...albo trzeba zwyczajnie przygiąć troche ramię...
 
 
karol2865 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma1.9DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Paź 2011
Posty: 13
Skąd: Strzegom
Wysłany: 31-01-2013, 15:44   

Ja miałem podobny problem,był luz na trzpieniu,zlikwidowałem go kawałkiem blaszki z puszki po piwie,na razie działa dobrze.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.