Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Problem z zamkiem centralnym Space Star
Autor Wiadomość
krzemo81 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Star
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 3
Skąd: 232
  Wysłany: 04-02-2011, 20:36   Problem z zamkiem centralnym Space Star

Witam wszystkich,
Proszę o pomoc, Przy otwieraniu lub zamykaniu mojego Space Stara z pilota (fabryczny) raz na jakiś czas zostają mi włączone kierunki po lewej stronie od kierowcy (przód kierunek i tył kierunek), żeby kierunki się wyłączyły muszę stać z 15 minut z otwierać i zamykać z pilota aż załapie i się kierunki wyłączą. Czy ktoś może spotkał się z takim problemem? Czy ktoś może ma schemat zamka centralnego do SS (z 2004 DID 102 KM)
 
 
futrzany 
Forumowicz
Futrzany

Auto: Space Star DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 185
Skąd: Radzymin
Wysłany: 05-02-2011, 18:13   

Schematu nie mam mogę Ci tylko podpowiedzieć gdzie znajduję się puszka sterowania c.zamkiem ,jeżeli jest to oryginalny (fabryczny zamek) to znajduje się nad schowkiem pasażera obok air bagu taka zielona skrzynka zamontowana pionowo
_________________

 
 
szkuba 
Forumowicz

Auto: MSS 1.3 GL 2000r.-sprzedany
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 190
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 07-02-2011, 22:18   

A te kierunkowskazy podczas normalnego użytkowania działają normalnie tzn nie "zacinają się"?
Jeśli tak to prawdopodobnie jest to kwestia sterowania kierunkowskazami przez alarm podczas uzbrajania. Jeśli masz alarm fabryczny to mam jakieś dwie instrukcje może będzie można dopasować? Być może sygnalizację kierunkami przy uzbrajaniu da się zdezaktywować. Jakby co podeślij info na priv.
_________________
Kuba
 
 
krzemo81 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Star
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 3
Skąd: 232
Wysłany: 07-02-2011, 22:37   

Kierunki podczas normalnego użytkowania działają normalnie, tylko czasami zostaje jedna strona,ale tylko na postoju i przy zamykaniu z pilota, podejrzewam, że gdzieś dostaje się woda.
 
 
szkuba 
Forumowicz

Auto: MSS 1.3 GL 2000r.-sprzedany
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 190
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 07-02-2011, 23:15   

Obstawiałbym zatem sterowanie kierunkowskazami z centralki alarmu. Myślę że najlepiej byłoby podjechać do warsztatu zajmującego się alarmami żeby to sprawdzili. Jeśli reflektujesz mogę ci podesłać te instrukcje które posiadam.
_________________
Kuba
 
 
futrzany 
Forumowicz
Futrzany

Auto: Space Star DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 22 Kwi 2007
Posty: 185
Skąd: Radzymin
Wysłany: 08-02-2011, 08:19   

Panowie to nie jest alarm tylko sterowanie c. zamkiem podłączone do kierunków
_________________

 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 08-02-2011, 08:43   

Miałem ten sam problem w Colcie i ... właśnie go rozwiązałem :)
Objaw był ten sam i z czasem (ok. roku) "zaraził się" też drugi kierunkowskaz.
Okazało się że w puszce alarmu/centralnego zamka/immobilisera (u mnie to urządzenie realizuje funkcję immo, a za to nie mam podpiętego centralnego zamka) jest zwarcie na przekaźniku SIEMENS'a. Nie udało mi się takiego znaleźć więc namierzyłem dwa przewody odpowiedzialne za sygnalizację kierunkami i je po prostu odciąłem. Teraz wszystko działa jak należy tylko nie ma sygnalizacji kierunkami (dioda w kabinie sygnalizuje).
Tylko że u mnie w Colcie jest to czarna puszka i znajduje się nad bezpiecznikami.

[ Dodano: 08-02-2011, 08:46 ]
krzemo81, najlepiej zrób zdjęcie pilota i je zamieść to spróbujemy zgadnąć co to jest.
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
krzemo81 
Nowy Forumowicz

Auto: Space Star
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2011
Posty: 3
Skąd: 232
Wysłany: 08-02-2011, 13:46   

Dzięki za pomoc
Zdjęcie pilota znajduje się pod linkiem:


http://img.archiwumallegro.pl/?751538003
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 08-01-2012, 12:31   

Witam.

Problem jest taki: centralny przestał w ogóle działać w MSS DID 2001r. Bezpieczniki sprawdziłem i są ok.

Teraz pytanie co może być przyczyną?
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 08-01-2012, 12:41   

Jeśli nic nie działa a bezpieczniki na pewno ok to albo padł sterownik lub coś nie tak z jego zasileniem.
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 08-01-2012, 12:53   

plecho1 napisał/a:
Jeśli nic nie działa a bezpieczniki na pewno ok to albo padł sterownik lub coś nie tak z jego zasileniem.

Jak to sprawdzić?
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 08-01-2012, 13:08   

Trzeba sprawdzić czy do sterownika dochodzi napięcie i czy jest masa. Jeśli z tym jest ok to raczej wina sterownika chociaż warto jeszcze sprawdzić czy są sprawne wszystkie włączniki wyzwalające otwieranie i zamykanie.
 
 
cns80 
Mitsumaniak
Forumowa łajza


Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy
Dołączył: 03 Gru 2005
Posty: 7348
Skąd: Warszawa-Wawer
Wysłany: 09-01-2012, 13:22   

andrew84, sterowany pilotem czy z kluczyka ?
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku
.
 
 
Andrew 
Mitsumaniak
01954/KMM


Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 13646
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 09-01-2012, 13:28   

cns80 napisał/a:
andrew84, sterowany pilotem czy z kluczyka ?

Znaczy tak, był pilot jak auto było kupione, ale coś się działo, że raz działał raz nie, więc miałem w domu zbywające sterowanie i założyłem. Wszystko działało jakieś 2 lata. Ostatnio zaczęło świrować, że nie działa w ogóle. Ni z pilota ni z kluczyka. Tak jak pisałem wcześniej bezpieczniki są ok. Sterowanie po naciśnięciu przycisku na pilocie słychać, że działa, tylko sam zamek już nie...
_________________
Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos :wave:
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 09-01-2012, 13:58   

Więc słychać zapewne sterownik od pilota a nie działa oryginalny. Więc tak jak pisałem wcześniej oryginalny lub instalacja do sprawdzenia. Jeśli oryginalny sterownik był by uszkodzony, to najprawdopodobniej dało by się go zastąpić tym sterownikiem od pilotów który montowałeś. Jeśli ma oczywiście funkcję sterowania samymi siłownikami.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.