Problem z zamkiem centralnym Space Star |
Autor |
Wiadomość |
krzemo81
Nowy Forumowicz
Auto: Space Star
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2011 Posty: 3 Skąd: 232
|
Wysłany: 04-02-2011, 20:36 Problem z zamkiem centralnym Space Star
|
|
|
Witam wszystkich,
Proszę o pomoc, Przy otwieraniu lub zamykaniu mojego Space Stara z pilota (fabryczny) raz na jakiś czas zostają mi włączone kierunki po lewej stronie od kierowcy (przód kierunek i tył kierunek), żeby kierunki się wyłączyły muszę stać z 15 minut z otwierać i zamykać z pilota aż załapie i się kierunki wyłączą. Czy ktoś może spotkał się z takim problemem? Czy ktoś może ma schemat zamka centralnego do SS (z 2004 DID 102 KM) |
|
|
|
 |
futrzany
Forumowicz Futrzany
Auto: Space Star DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 22 Kwi 2007 Posty: 185 Skąd: Radzymin
|
Wysłany: 05-02-2011, 18:13
|
|
|
Schematu nie mam mogę Ci tylko podpowiedzieć gdzie znajduję się puszka sterowania c.zamkiem ,jeżeli jest to oryginalny (fabryczny zamek) to znajduje się nad schowkiem pasażera obok air bagu taka zielona skrzynka zamontowana pionowo |
_________________
 |
|
|
|
 |
szkuba
Forumowicz
Auto: MSS 1.3 GL 2000r.-sprzedany
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Sie 2007 Posty: 190 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 07-02-2011, 22:18
|
|
|
A te kierunkowskazy podczas normalnego użytkowania działają normalnie tzn nie "zacinają się"?
Jeśli tak to prawdopodobnie jest to kwestia sterowania kierunkowskazami przez alarm podczas uzbrajania. Jeśli masz alarm fabryczny to mam jakieś dwie instrukcje może będzie można dopasować? Być może sygnalizację kierunkami przy uzbrajaniu da się zdezaktywować. Jakby co podeślij info na priv. |
_________________ Kuba |
|
|
|
 |
krzemo81
Nowy Forumowicz
Auto: Space Star
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2011 Posty: 3 Skąd: 232
|
Wysłany: 07-02-2011, 22:37
|
|
|
Kierunki podczas normalnego użytkowania działają normalnie, tylko czasami zostaje jedna strona,ale tylko na postoju i przy zamykaniu z pilota, podejrzewam, że gdzieś dostaje się woda. |
|
|
|
 |
szkuba
Forumowicz
Auto: MSS 1.3 GL 2000r.-sprzedany
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 27 Sie 2007 Posty: 190 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 07-02-2011, 23:15
|
|
|
Obstawiałbym zatem sterowanie kierunkowskazami z centralki alarmu. Myślę że najlepiej byłoby podjechać do warsztatu zajmującego się alarmami żeby to sprawdzili. Jeśli reflektujesz mogę ci podesłać te instrukcje które posiadam. |
_________________ Kuba |
|
|
|
 |
futrzany
Forumowicz Futrzany
Auto: Space Star DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 22 Kwi 2007 Posty: 185 Skąd: Radzymin
|
Wysłany: 08-02-2011, 08:19
|
|
|
Panowie to nie jest alarm tylko sterowanie c. zamkiem podłączone do kierunków |
_________________
 |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
Wysłany: 08-02-2011, 08:43
|
|
|
Miałem ten sam problem w Colcie i ... właśnie go rozwiązałem
Objaw był ten sam i z czasem (ok. roku) "zaraził się" też drugi kierunkowskaz.
Okazało się że w puszce alarmu/centralnego zamka/immobilisera (u mnie to urządzenie realizuje funkcję immo, a za to nie mam podpiętego centralnego zamka) jest zwarcie na przekaźniku SIEMENS'a. Nie udało mi się takiego znaleźć więc namierzyłem dwa przewody odpowiedzialne za sygnalizację kierunkami i je po prostu odciąłem. Teraz wszystko działa jak należy tylko nie ma sygnalizacji kierunkami (dioda w kabinie sygnalizuje).
Tylko że u mnie w Colcie jest to czarna puszka i znajduje się nad bezpiecznikami.
[ Dodano: 08-02-2011, 08:46 ]
krzemo81, najlepiej zrób zdjęcie pilota i je zamieść to spróbujemy zgadnąć co to jest. |
_________________
Staram się pisać poprawnie po polsku. |
|
|
|
 |
krzemo81
Nowy Forumowicz
Auto: Space Star
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Lut 2011 Posty: 3 Skąd: 232
|
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 08-01-2012, 12:31
|
|
|
Witam.
Problem jest taki: centralny przestał w ogóle działać w MSS DID 2001r. Bezpieczniki sprawdziłem i są ok.
Teraz pytanie co może być przyczyną? |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 08-01-2012, 12:41
|
|
|
Jeśli nic nie działa a bezpieczniki na pewno ok to albo padł sterownik lub coś nie tak z jego zasileniem. |
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 08-01-2012, 12:53
|
|
|
plecho1 napisał/a: | Jeśli nic nie działa a bezpieczniki na pewno ok to albo padł sterownik lub coś nie tak z jego zasileniem. |
Jak to sprawdzić? |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 08-01-2012, 13:08
|
|
|
Trzeba sprawdzić czy do sterownika dochodzi napięcie i czy jest masa. Jeśli z tym jest ok to raczej wina sterownika chociaż warto jeszcze sprawdzić czy są sprawne wszystkie włączniki wyzwalające otwieranie i zamykanie. |
|
|
|
 |
cns80
Mitsumaniak Forumowa łajza

Auto: Espace 4 2,0T+KawasakiZRX1200S
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 70 razy Dołączył: 03 Gru 2005 Posty: 7348 Skąd: Warszawa-Wawer
|
|
|
|
 |
Andrew
Mitsumaniak 01954/KMM

Auto: EA6A 4D68, Koleos DCi
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 13646 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 09-01-2012, 13:28
|
|
|
cns80 napisał/a: | andrew84, sterowany pilotem czy z kluczyka ? |
Znaczy tak, był pilot jak auto było kupione, ale coś się działo, że raz działał raz nie, więc miałem w domu zbywające sterowanie i założyłem. Wszystko działało jakieś 2 lata. Ostatnio zaczęło świrować, że nie działa w ogóle. Ni z pilota ni z kluczyka. Tak jak pisałem wcześniej bezpieczniki są ok. Sterowanie po naciśnięciu przycisku na pilocie słychać, że działa, tylko sam zamek już nie... |
_________________ Gość zobacz temat 4D68 i 4G13 PB, DA4A oraz Kolos
Mercedes W212 E350CDI 2015 r.: 07.2024
Citroen DS4 2012 r.: 11.2022
Mercedes W212 E200CDI 2011 r.: 01.2021-06.2024
Mercedes W245 B180CDI 2005 r.: 02.2020-11.2022
Renault Koleos 2.0DCi 2008 r.: 03.2018
Mitsubishi Carisma DA4A 1998 r.: 03.2017-03.2018
Kawasaki ER-5 2001 r.: 03.2015-06.2016
Mitsubishi Galant EA6A 1998 r.: 08.2009-12.2019
Mitsubishi Colt CA1A 1992 r.: 12.2007-03.2017
Renault Safrane 2.2dt, 1997 r.: 08.2007-07.2009
Mitsubishi Galant E34A 1992 r.: 04.2005-06.2007
 |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 09-01-2012, 13:58
|
|
|
Więc słychać zapewne sterownik od pilota a nie działa oryginalny. Więc tak jak pisałem wcześniej oryginalny lub instalacja do sprawdzenia. Jeśli oryginalny sterownik był by uszkodzony, to najprawdopodobniej dało by się go zastąpić tym sterownikiem od pilotów który montowałeś. Jeśli ma oczywiście funkcję sterowania samymi siłownikami. |
|
|
|
 |
|