Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.9TD] buczenie i drgania przy 2 tyś obrotów
Autor Wiadomość
tomcio0200 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 19td 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 23
Skąd: Łódź
Wysłany: 13-10-2012, 19:51   [Cari 1.9TD] buczenie i drgania przy 2 tyś obrotów

Już nie mam siły byłem u 5 mechaników i żaden nie potrafił mi powiedzieć co autku jest.
- tłumik sprawdzony -sprawny- nigdzie nie dotyka
- poduszki sprawdzone -2 wymienione na belce pozostałe dobre
-wszystkie przewody sprawdzone dochodzące do turbiny
co jeszcze można sprawdzić- wymienić
Buczy mi auto na biegu jałowym przy 2 tyś obrotów jak i podczas jazdy. to samo dzieję się przy wciśniętym sprzęgle jak i puszczonym. podczas jazdy jest to bardziej odczuwalne buczy i trzęsie a co ciekawe słychać to tylko w środku co to może być.

[ Dodano: 14-10-2012, 21:43 ]
no to mi pomogliście :(
 
 
carisma1
[Usunięty]

Wysłany: 15-10-2012, 07:54   BUCZENIE

...bardzo często takie buczenie powoduje napinacz paska wielorowkowego. Temat wałkowany wiele razy
 
 
tomcio0200 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 19td 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 23
Skąd: Łódź
Wysłany: 22-10-2012, 08:53   

tylko że u mnie napinaczem jest alternator bo ponoć w cari bez klimatyzacji nie ma napinacza
 
 
wichura1 
moderator mitsumaniak
download manager ;)


Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 3021
Skąd: Poznań
Wysłany: 22-10-2012, 10:48   

Zgadza się jest krótszy pasek, niż w wersji z klimą i alternator go napina. A nie buczą przypadkiem łożyska alternatora? Jeżeli nie, to może się niestety kończyć fatalna skrzynia biegów z Renault. Żeby sprawdzić musisz jechać na rolki w stacji diagnostycznej, lub podnieść przód samochodu podpierając go na wahaczach, odpalić wrzucić bieg i sprawdzać (nie na lewarkach tylko oprzeć porządnie, żeby samochód nie spadł w trakcie testów).
_________________
Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). :mrgreen:
 
 
 
tomcio0200 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 19td 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 23
Skąd: Łódź
Wysłany: 28-10-2012, 20:24   

dobra jak podniosę to co dalej czego szukać (słuchać) bo na luzie bez biegu jest to samo tzn. też buczy czy wciśnięte czy puszczone sprzęgło czy jadę czy stoję ......... ??
 
 
Ppiotr 
Forumowicz
Ppiotr


Auto: Carisma 19TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 320
Skąd: Gorzów
Wysłany: 29-12-2012, 19:22   

tomcio jak z twoim byczeniem dałeś radę ?
 
 
tomcio0200 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 19td 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 23
Skąd: Łódź
Wysłany: 05-01-2013, 13:52   

Buczenie ustąpiło samo z siebie,ale pojawił sie problem z odpalaniem.
 
 
Ppiotr 
Forumowicz
Ppiotr


Auto: Carisma 19TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 320
Skąd: Gorzów
Wysłany: 05-01-2013, 20:54   

odpalenie to może być nie szczelny elektrozawór cieknie i pompa się zapowietrza lub świece najczęstsze przyczyny jak chodzi po odpaleniu dym czarny czy blu opisz coś
 
 
tomcio0200 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 19td 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 23
Skąd: Łódź
Wysłany: 06-01-2013, 15:08   

odpalanie już zrobione 3 świece były spalone po wymianie kompletu problem znikł.
Powiedz mi co może być przyczyną zapalania się kontrolki check engine na wolnych obrotach po rozgrzaniu silnika jak przygazuje lub jadę to gaśnie i zapala się jak obroty spadną.?? pozdrawiam
 
 
Ppiotr 
Forumowicz
Ppiotr


Auto: Carisma 19TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 320
Skąd: Gorzów
Wysłany: 06-01-2013, 17:25   

też to miałem od wymiany zaworu, zawór reklamowałem sprawdzali i oddali mi drugi i dalej to samo nie wiem co to może być ale teraz już po ok 15-20tys cały czas się pali chyba że jadę równo nie ruszam pedałem gazu to gaśnie ale jak tylko drgnie pedał zapala się . Nie mam czasu aby odczytać błędy. Ale przyczyna może być złe ustawienie początkowego kąta wtrysku bo nigdy go nie ustawiałem a rozrząd wymieniałem 5 razy. Odczytaj błędy i napisz jakie masz. Odpala na dotyk jeśli chodzi o moc to 100 konne benzyny nie mam co robić więc nie chce mi się kombinować tym bardziej że jakiś czas temu ugotowałem silnik i jeżdżę do puki działa choć dużo autko przeżyło
 
 
PINO87 
Forumowicz

Auto: CARISMA1.6 100KM 2000R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Lip 2011
Posty: 84
Skąd: LUBELSKIE
Wysłany: 06-01-2013, 18:26   

" Odpala na dotyk jeśli chodzi o moc to 100 konne benzyny nie mam co robić więc nie chce mi się kombinować"
- 100konna benzyna odjedzie ten śmieszny francuski silnik na każdym biegu nawet na wstecznym...
 
 
tomcio0200 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 19td 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 23
Skąd: Łódź
Wysłany: 06-01-2013, 19:43   

więc może potencjometr do regulacji lub do wyczyszczenia ktoś gdzieś pisał że to może powodować zapalanie się kontrolki co o tym myślicie??
 
 
Ppiotr 
Forumowicz
Ppiotr


Auto: Carisma 19TD
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Kwi 2007
Posty: 320
Skąd: Gorzów
Wysłany: 08-01-2013, 18:22   

100 konną benzynę wciągam jak chcę, bo to było ogólnikowo powiedziane nie jechałem a jeździłem różnymi benzyniakami która ok 115 KM mnie by ścigneła i to nie jest opinia tylko moja ale każdej osoby która moją cari jechała i benzyniaka od 3 tysi idzie a mój diesel od 1000 obr jedzie
Natomiast zastanawiałem się nad potencjometrem ale nie miałem czasu się zabrać za to
 
 
PINO87 
Forumowicz

Auto: CARISMA1.6 100KM 2000R
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Lip 2011
Posty: 84
Skąd: LUBELSKIE
Wysłany: 08-01-2013, 20:30   

o czym ty mówisz kolego nie masz szans nawet z 90km motorem benzynowym 1.9td klekot renówki to dla mnie w ogóle nie ma sily jechać :P i ja jeżdzilem już nie jedną a o odjechaniu 100km silnika to ty w tym możesz tylko pomarzyć...
"idzie od 1000obr" może i dla ciebie to idzie ale tak na prawdę toi zwyczajnie zamula
_________________
jedyna taka!
http://img5.imageshack.us/img5/8307/zdjcie078.jpg
http://img687.imageshack..../zdjcie133z.jpg
 
 
tomcio0200 
Nowy Forumowicz

Auto: carisma 19td 1997
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Wrz 2012
Posty: 23
Skąd: Łódź
Wysłany: 13-01-2013, 09:30   

powiedzcie mi co może powodować zapalanie się kontrolki check engine na wolnych obrotach po dodaniu gazu gaśnie i zapala się jak obroty spadną. Poza tym samochód zachowuje się narmalnie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.