Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:01
[I 2.0T] Przed zakupem
Autor Wiadomość
Duke 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 16
Skąd: Poznan
Wysłany: 10-06-2012, 11:18   [I 2.0T] Przed zakupem

witam,
po oględzinach auta dwa pytania mi się nasuneły:
1. czy wszystkie outlandery turbo I generacji miały szyberdachy zamontowane? Ten którego oglądałem nie miał, a czytam, że powinny być.
2. Jakość plastików w konsoli - jak to jakościowo wygląda. W oglądanym egzemplarzu było bardzo kiepsko, plastik dość giętki itp. Czy możlliwe, że ktoś coś kiedyś grzebał i źle zmontował, czy to fabryczne i normalne?
 
 
Maddox 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.0 Di-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 219
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 10-06-2012, 16:31   

Hej,a masz linka do tego Outka(allegro/otomoto)? W sprowadzanych ze szwajcarii moglo nie byc szyberdachow i relingow.
Plastiki sa twarde, ale dobrze spasowane, u mnie nic nie jest jak to piszesz gietkie.
_________________
Outlander 2.0T
Outlander 2.0 DI-D
 
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 10-06-2012, 16:52   

Ad 1. numer VIN prawdę Ci powie
Ad 2. ja mam o1 bez turbo ale wykończenie kabiny jest identyczne. Co znaczy że plastik jest "miękki"? Bo jeśli to że uderzysz ręką i się trochę ugnie to jest to normalne i raczej prawidłowe. Jeśli masz na myśli że poszczególne panele ruszają się to trzeba by to określić mając samochód do porównania. Z tego co ja pamiętam to 90% wykończenia jest na zatrzaskach i można zdemontować bez użycia narzędzi. Albo zatrzaski ze starości puszczają albo ktoś grzebał, przy czym to że ktoś grzebał nie musiało być negatywne. Równie dobrze ktoś wymieniał radio lub podświetlanie przycisków. W szczególności to drugie u mnie często siadało.
 
 
Duke 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 16
Skąd: Poznan
Wysłany: 11-06-2012, 00:05   

Z vinem mi nie przyszło do głowy ;) Thx.

Chodzi o te auto:
http://otomoto.pl/mitsubi...-C24570966.html
 
 
Maddox 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.0 Di-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 219
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 11-06-2012, 16:53   

jak na 2007 to cos tanio. Jak wczesniej kolega pisal sprawdz VIN i dokladnie przeszukaj pod katem napraw. Plastiki nie moga latac i byc miekkie, na pewno nie w tym modelu Outka.
_________________
Outlander 2.0T
Outlander 2.0 DI-D
 
 
 
desti 
Forumowicz

Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 327
Skąd: Chojnice
Wysłany: 11-06-2012, 20:36   

Witam ja mam Turbiaka i nie mam szyberdachów ale mam fabryczne relingi
Co do plastików są twarde i dobrze spasowane
Co do rozrządu to na pewno nie miał niedawno wymienianego chyba że 2 raz bo się wymienia co 90tyś km więc może miałale przy 180tyś
Co do ceny to ja za swojego z 2005 roku więcej bym wołał bo mam pełną dokumentację serwisową i bezwypadkowy
a ten to raczej ma wątpliwą bbezwypadkowość co do tego mogę dodać że ma inną przednią atrapę bo turbiaki miały nerki rekina a nie siatkę
i inaczej się wpasowują również przednie halogeny
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 11-06-2012, 23:55   

Obejrzałem zdjęcia i mnie coś naszło, czy po liftingu zrezygnowali z relingów dachowych? Bo mnie się zawsze wydawało że O1 miał relingi. Bo może to jest jakaś wersja nie-europejska?
 
 
Maddox 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.0 Di-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 219
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 12-06-2012, 10:21   

O1 w wiekszosci mialy relingi, te bez sa sprowadzane. I tutaj lift nie mial na to zadnego wplywu.Jesli chodzi o dokumentacje, ja tez mam, ale nie z ASO, i tak niskiej ceny w zyciu bym nie wystawil. No chyba ze ktos chce sprzedac na pniu, w takim przypadku szczegolowy przeglad wszystkiego łącznie z laserowymi pomiarami nadwozia.
_________________
Outlander 2.0T
Outlander 2.0 DI-D
 
 
 
Duke 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 16
Skąd: Poznan
Wysłany: 12-06-2012, 11:27   

Samochodem jechałem. Zachowywał się w porządku.
Na przegląd w ASO Właściciel się zgodził, tylko jeszcze nie miałem czasu, a w międzyczasie naszła mnie właśnie ta myśl o szyberdachach.
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 12-06-2012, 11:47   

Maddox napisał/a:
O1 w wiekszosci mialy relingi, te bez sa sprowadzane. I tutaj lift nie mial na to zadnego wplywu.
Też miałem takie wrażenie, bo jeśli widziałem o1 bez relingów to tylne lampy były barwione a nie przeźroczyste z wewnętrznymi filtrami barwnymi. Mówią na nie czasem 'lexus style' lub 'klar' vel 'clear'. Mam wątpliwość skąd jest sprowadzona ta sztuka.
 
 
Duke 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 16
Skąd: Poznan
Wysłany: 12-06-2012, 23:45   

Kod:
Informacje dodatkowe, które udało się zdekodować
Nazwa pozycji    Opis pozycji
Vehicle identification no.    Jmbxncu2w6u001069
Model designation    Outlander(eur)
Model    Cu2w 2000
Classification    Xnxfzl6 turbo(mpi/4wd/euro4),5fm/t lhd
Date of production    7/25/05
Option    H04 (full auto a/c elec meter)
Exterior code    T70G

Lista opcji wyposażenia pojazdu
Nazwa pozycji    Opis pozycji
Interior code    80X
N30    W/strip for c/zone
N61    Wiper deicer
N77    Privacy glass
X13    Swiss spec

Wg dekodera z bezwypadkowe. Rocznik się trochę nie zgadza ;)
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 13-06-2012, 09:59   

Sprawdziłem ten VIN w katalogu z częściami, opcje, kody itp są zgodne z tym co powyżej, ja mam że egzemplarz był wyprodukowany 2005073 do 2005073 (niby rok i miesiąc, ale jak to dalej rozkodować nie wiem).
Sprawdziłem tylne lampy mają kod 8330A049, ja mam w o1 wersje przeźroczyste o kodzie MN133699, więc bardzo możliwe że lampy są oryginalne. Co ciekawe 8330A049 ma możliwość zamontowania dodatkowej żarówki 5W (czyżby obrysówki?) oraz zamiast jednej żarówki 21W ma 16W(18W).
Z ciekawości porównałem swoje lamp z tymi u Ciebie, ja mam żarówkę H4 60/55W, a w tym modelu są oddzielnie żarówki do drogowych i długich.
Jak szukałem relingów dachowych, to wyskakuje brak numeru katalogowego więc oryginalnie ich tam nie było.
 
 
desti 
Forumowicz

Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 327
Skąd: Chojnice
Wysłany: 13-06-2012, 15:25   

To już znamy powód tak niskiej ceny to rok 2005 a nie 2007 bo data 1 rejestracji nie jest ważna aż tak
 
 
patrycjuszek 
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 03 Cze 2009
Posty: 556
Skąd: Wisxnice
Wysłany: 18-02-2013, 19:24   

Zastanawiam się nad 2.0 T, Grandisa chce dla żony zostawić a sobie przecinaka kupić.
Mm kilka pytań:
1.Dlaczego Outlander ma 200 ps a Lancer evo dużo więcej, W O I jest mniejsza turbina czy co?
2.Czym się różnią te silniki ?
3. Czy ktoś z użytkowników ma podniesioną moc i o ile?
4.Czy chip tuning w okolice 230 PS wymaga wymiany sprzęgła na mocniejsze ?
 
 
macia 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3163
Skąd: Lublin
Wysłany: 18-02-2013, 21:21   

Przeczytaj temat mojego turboczarnucha w "Moich miśkach" tam jest sporo na ten temat. A tak na szybko:
ad. 1, 2) Bo evo jest sportowym autem, a outek tylko suvem :lol: Z e8 jest tylko blok tego silnika, reszta - cały osprzęt, intercooler, turbina itd. - to już zupełnie inne graty.
ad. 3) Ja mam podniesioną moc o 30parę KM i moment też w granicach rozsądku. Parametry z wykresami w moim temacie :wink:
ad. 4) 230 PS nie zrobi różnicy wielkiej dla sprzęgła, jakkolwiek warto zaznaczyć, że nie jest ono najsilniejsze w Outlanderze Turbo. Sporo osób wymieniało przy przebiegu +- 30, 40 tkm. Ja mam wzmocnione w jednej z warszawskich firm, które się tym parają.
_________________
Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.