Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 20:01 |
[I 2.0T] Przed zakupem |
Autor |
Wiadomość |
Duke
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 16 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 10-06-2012, 11:18 [I 2.0T] Przed zakupem
|
|
|
witam,
po oględzinach auta dwa pytania mi się nasuneły:
1. czy wszystkie outlandery turbo I generacji miały szyberdachy zamontowane? Ten którego oglądałem nie miał, a czytam, że powinny być.
2. Jakość plastików w konsoli - jak to jakościowo wygląda. W oglądanym egzemplarzu było bardzo kiepsko, plastik dość giętki itp. Czy możlliwe, że ktoś coś kiedyś grzebał i źle zmontował, czy to fabryczne i normalne? |
|
|
|
 |
Maddox
Mitsumaniak
Auto: Outlander 2.0 Di-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 219 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 10-06-2012, 16:31
|
|
|
Hej,a masz linka do tego Outka(allegro/otomoto)? W sprowadzanych ze szwajcarii moglo nie byc szyberdachow i relingow.
Plastiki sa twarde, ale dobrze spasowane, u mnie nic nie jest jak to piszesz gietkie. |
_________________ Outlander 2.0T
Outlander 2.0 DI-D |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 10-06-2012, 16:52
|
|
|
Ad 1. numer VIN prawdę Ci powie
Ad 2. ja mam o1 bez turbo ale wykończenie kabiny jest identyczne. Co znaczy że plastik jest "miękki"? Bo jeśli to że uderzysz ręką i się trochę ugnie to jest to normalne i raczej prawidłowe. Jeśli masz na myśli że poszczególne panele ruszają się to trzeba by to określić mając samochód do porównania. Z tego co ja pamiętam to 90% wykończenia jest na zatrzaskach i można zdemontować bez użycia narzędzi. Albo zatrzaski ze starości puszczają albo ktoś grzebał, przy czym to że ktoś grzebał nie musiało być negatywne. Równie dobrze ktoś wymieniał radio lub podświetlanie przycisków. W szczególności to drugie u mnie często siadało. |
|
|
|
 |
Duke
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 16 Skąd: Poznan
|
|
|
|
 |
Maddox
Mitsumaniak
Auto: Outlander 2.0 Di-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 219 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 11-06-2012, 16:53
|
|
|
jak na 2007 to cos tanio. Jak wczesniej kolega pisal sprawdz VIN i dokladnie przeszukaj pod katem napraw. Plastiki nie moga latac i byc miekkie, na pewno nie w tym modelu Outka. |
_________________ Outlander 2.0T
Outlander 2.0 DI-D |
|
|
|
 |
desti
Forumowicz
Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Sty 2011 Posty: 327 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 11-06-2012, 20:36
|
|
|
Witam ja mam Turbiaka i nie mam szyberdachów ale mam fabryczne relingi
Co do plastików są twarde i dobrze spasowane
Co do rozrządu to na pewno nie miał niedawno wymienianego chyba że 2 raz bo się wymienia co 90tyś km więc może miałale przy 180tyś
Co do ceny to ja za swojego z 2005 roku więcej bym wołał bo mam pełną dokumentację serwisową i bezwypadkowy
a ten to raczej ma wątpliwą bbezwypadkowość co do tego mogę dodać że ma inną przednią atrapę bo turbiaki miały nerki rekina a nie siatkę
i inaczej się wpasowują również przednie halogeny |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 11-06-2012, 23:55
|
|
|
Obejrzałem zdjęcia i mnie coś naszło, czy po liftingu zrezygnowali z relingów dachowych? Bo mnie się zawsze wydawało że O1 miał relingi. Bo może to jest jakaś wersja nie-europejska? |
|
|
|
 |
Maddox
Mitsumaniak
Auto: Outlander 2.0 Di-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Lip 2010 Posty: 219 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 12-06-2012, 10:21
|
|
|
O1 w wiekszosci mialy relingi, te bez sa sprowadzane. I tutaj lift nie mial na to zadnego wplywu.Jesli chodzi o dokumentacje, ja tez mam, ale nie z ASO, i tak niskiej ceny w zyciu bym nie wystawil. No chyba ze ktos chce sprzedac na pniu, w takim przypadku szczegolowy przeglad wszystkiego łącznie z laserowymi pomiarami nadwozia. |
_________________ Outlander 2.0T
Outlander 2.0 DI-D |
|
|
|
 |
Duke
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 16 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 12-06-2012, 11:27
|
|
|
Samochodem jechałem. Zachowywał się w porządku.
Na przegląd w ASO Właściciel się zgodził, tylko jeszcze nie miałem czasu, a w międzyczasie naszła mnie właśnie ta myśl o szyberdachach. |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 12-06-2012, 11:47
|
|
|
Maddox napisał/a: | O1 w wiekszosci mialy relingi, te bez sa sprowadzane. I tutaj lift nie mial na to zadnego wplywu. | Też miałem takie wrażenie, bo jeśli widziałem o1 bez relingów to tylne lampy były barwione a nie przeźroczyste z wewnętrznymi filtrami barwnymi. Mówią na nie czasem 'lexus style' lub 'klar' vel 'clear'. Mam wątpliwość skąd jest sprowadzona ta sztuka. |
|
|
|
 |
Duke
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 16 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 12-06-2012, 23:45
|
|
|
Kod: | Informacje dodatkowe, które udało się zdekodować
Nazwa pozycji Opis pozycji
Vehicle identification no. Jmbxncu2w6u001069
Model designation Outlander(eur)
Model Cu2w 2000
Classification Xnxfzl6 turbo(mpi/4wd/euro4),5fm/t lhd
Date of production 7/25/05
Option H04 (full auto a/c elec meter)
Exterior code T70G
Lista opcji wyposażenia pojazdu
Nazwa pozycji Opis pozycji
Interior code 80X
N30 W/strip for c/zone
N61 Wiper deicer
N77 Privacy glass
X13 Swiss spec |
Wg dekodera z bezwypadkowe. Rocznik się trochę nie zgadza |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 13-06-2012, 09:59
|
|
|
Sprawdziłem ten VIN w katalogu z częściami, opcje, kody itp są zgodne z tym co powyżej, ja mam że egzemplarz był wyprodukowany 2005073 do 2005073 (niby rok i miesiąc, ale jak to dalej rozkodować nie wiem).
Sprawdziłem tylne lampy mają kod 8330A049, ja mam w o1 wersje przeźroczyste o kodzie MN133699, więc bardzo możliwe że lampy są oryginalne. Co ciekawe 8330A049 ma możliwość zamontowania dodatkowej żarówki 5W (czyżby obrysówki?) oraz zamiast jednej żarówki 21W ma 16W(18W).
Z ciekawości porównałem swoje lamp z tymi u Ciebie, ja mam żarówkę H4 60/55W, a w tym modelu są oddzielnie żarówki do drogowych i długich.
Jak szukałem relingów dachowych, to wyskakuje brak numeru katalogowego więc oryginalnie ich tam nie było. |
|
|
|
 |
desti
Forumowicz
Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Sty 2011 Posty: 327 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 13-06-2012, 15:25
|
|
|
To już znamy powód tak niskiej ceny to rok 2005 a nie 2007 bo data 1 rejestracji nie jest ważna aż tak |
|
|
|
 |
patrycjuszek
Forumowicz
Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 556 Skąd: Wisxnice
|
Wysłany: 18-02-2013, 19:24
|
|
|
Zastanawiam się nad 2.0 T, Grandisa chce dla żony zostawić a sobie przecinaka kupić.
Mm kilka pytań:
1.Dlaczego Outlander ma 200 ps a Lancer evo dużo więcej, W O I jest mniejsza turbina czy co?
2.Czym się różnią te silniki ?
3. Czy ktoś z użytkowników ma podniesioną moc i o ile?
4.Czy chip tuning w okolice 230 PS wymaga wymiany sprzęgła na mocniejsze ? |
|
|
|
 |
macia
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 3163 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 18-02-2013, 21:21
|
|
|
Przeczytaj temat mojego turboczarnucha w "Moich miśkach" tam jest sporo na ten temat. A tak na szybko:
ad. 1, 2) Bo evo jest sportowym autem, a outek tylko suvem Z e8 jest tylko blok tego silnika, reszta - cały osprzęt, intercooler, turbina itd. - to już zupełnie inne graty.
ad. 3) Ja mam podniesioną moc o 30parę KM i moment też w granicach rozsądku. Parametry z wykresami w moim temacie
ad. 4) 230 PS nie zrobi różnicy wielkiej dla sprzęgła, jakkolwiek warto zaznaczyć, że nie jest ono najsilniejsze w Outlanderze Turbo. Sporo osób wymieniało przy przebiegu +- 30, 40 tkm. Ja mam wzmocnione w jednej z warszawskich firm, które się tym parają. |
_________________ Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było. |
|
|
|
 |
|