Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] Sapanie przy zmianie biegów
Autor Wiadomość
fufaj3 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 DID INTENSE PLUS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 152
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 03-07-2012, 17:08   [II 2.0 DID] Sapanie przy zmianie biegów

witam
znowu O2 daje o sobie znać
przy zmianie biegów na wyzszy schychac sapanie dziwny dzwięk
wciskam samo sprzeglo i nic dodam gazu i nic tylko przy zmianie biegu na wyższy
ktoc tak miał ????????
_________________

 
 
Straszny 
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.0 DID 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2010
Posty: 40
Skąd: Polska
Wysłany: 04-07-2012, 11:10   

Witaj

U mnie też był dziwny dźwięk po wciśnięciu sprzęgła ale tylko przy zmianie biegów z 1 na 2 i 2 na 3 (rzadko z 3 na 4). Na luzie po wciśnięciu sprzęgła nie było nic słychać, przy redukcji nic, tylko przy przechodzeniu na wyższe i też nie zawsze. Tak jakby pojawiał się tylko przy pewnych obciążeniach. To był coś w rodzaju czasem pojedynczego "przełknięcia" a czasem taki krótki turkot. Mechanicy w ASO wysłyszeli, i wymienili dwumas (stwierdzili, że po zdjęciu sprzęgła, ruszając dwumasem miał on luz). Czy właściwie - nie jestem specjalistą (nie dawło to typowych oznak zużycia dwumasy w szczególności przy wyłączaniu). Na razie jest lepiej, choć zdarza się, że coś wysłyszę w zależności od sposobu wciśnięcia sprzęgła. Przy szybszym wciśnięciu zdarza mu się jeszcze lekko "przełknąć".

Pozdrawiam.
 
 
fufaj3 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 DID INTENSE PLUS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 152
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 29-07-2012, 19:23   

Witam
doszedłem do tego ze to wtedy gdy nagle spadają obroty silnika
ktos pomoze ??
_________________

 
 
markowoj 
Forumowicz
Markowoj

Auto: outlander 2.0 tdi 2008r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 55
Skąd: Łowicz
Wysłany: 26-01-2013, 21:08   

U mnie mam podobnie (takie przełknięcie śliny) gdy wciskam szybko sprzęgło , po szybszym przyspieszaniu czyli po większym obciążeniu. Najczęściej słychać przy przełączeniu niższych biegów ale zaobserwowałem że ten dźwięk również po depnięciu gazu i energicznym wciśnięciu sprzęgła bez zmiany biegów . Ogólnie słychać przy bardziej
sportowej jeździe czyli gwałtowniejszej zmianie obciążenia. Na razie to olałem bo raz że zimno , a jak radio gra to nie słychać i innych nieprawidłowości nie zaobserwowałem.
fufaj3 a co u ciebie, bo widzę że trochę wcześniej to zauważyłeś ? a sądząc po wpisie strasznego wymiana 2masy nie rozwiązuje problemu zresztą taki problem to nie problem w porównaniu z 2masą. Może ktoś jeszcze to ma lub miał? Pozdrawiam.
 
 
fufaj3 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 DID INTENSE PLUS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 152
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 27-01-2013, 10:53   

Sapie dalej i jeszcze soc tyrkocze na dodatek.
Ale juz przestałem się tym przejmować , czekam aż stanie i dopiero naprawie
_________________

 
 
markowoj 
Forumowicz
Markowoj

Auto: outlander 2.0 tdi 2008r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 55
Skąd: Łowicz
Wysłany: 27-01-2013, 14:02   

fufaj3 napisał/a:
Sapie dalej i jeszcze soc tyrkocze na dodatek.
Ale juz przestałem się tym przejmować , czekam aż stanie i dopiero naprawie

Czyli RF głośniej i korzystać z naturalnego środowiska miśka czyli masy śniegu :) , jak się zrobi cieplej to bliżej się się tym zajmę. pozdrawiam
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 27-01-2013, 16:17   

Takie sapanie to bardziej chyba wspomaganie sprzęgła. W outku o ile pamiętam też jest podciśnieniowe.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
szerszeniak 
Forumowicz


Auto: AUDI 80
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 41
Skąd: warszawa
Wysłany: 27-01-2013, 17:42   

Tyrkotanie to może być przepustnica egr czasem sobie zaczyna hałasować a to sapanie przy zmianie biegu na wyższy to dźwięk upuszczanego powietrza z ukł dolotowego w wydech kiedy puszcza się gaz ale dlaczego słychać mocniej niż wcześniej może źle spięta puszka filtra powietrza.
 
 
markowoj 
Forumowicz
Markowoj

Auto: outlander 2.0 tdi 2008r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 55
Skąd: Łowicz
Wysłany: 27-01-2013, 19:02   

Może być tak jak rezon napisał bo przy odpuszczaniu gazu np. przy hamowaniu silnikiem nic takiego nie słychać. W kwestii terkotania to może być egr pod warunkiem że że to słychać tylko wtedy gdy egr właśnie pracuje a to niezbyt często.
EGR można też dla sprawdzenia wyłączyć na czas jazdy próbnej.
 
 
szerszeniak 
Forumowicz


Auto: AUDI 80
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 41
Skąd: warszawa
Wysłany: 27-01-2013, 19:44   

EGR (przepustnica) pracuje w 2.0did cały czas a stukać potrafi nawet po wyłączeniu zapłony i wyjęciu kluczka jeśli jest uszkodzona przepustnica EGR
 
 
markowoj 
Forumowicz
Markowoj

Auto: outlander 2.0 tdi 2008r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 55
Skąd: Łowicz
Wysłany: 27-01-2013, 19:57   

szerszeniak napisał/a:
EGR (przepustnica) pracuje w 2.0did cały czas a stukać potrafi nawet po wyłączeniu zapłony i wyjęciu kluczka jeśli jest uszkodzona przepustnica EGR

chyba masz rację ,ale wypiąć się da.
 
 
fufaj3 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 DID INTENSE PLUS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 152
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 28-01-2013, 15:43   

Dzięki
mam filtr K&N - sprawdze
a co do EGR to mam nowy i nową turbine i od 30k nowy cały silnik
a narazie tyrkotanie ustało
a sapanie - sapie dalej
_________________

 
 
szerszeniak 
Forumowicz


Auto: AUDI 80
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 41
Skąd: warszawa
Wysłany: 03-03-2013, 01:47   

A nie sapie Ci przypadkiem od kiedy masz ten filterek? Na tych wkładkach głośniej słychać odgłosy w dolocie a to właśnie stad ci to sapanie się wydobywa
 
 
fufaj3 
Forumowicz


Auto: Outlander 2.0 DID INTENSE PLUS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Wrz 2009
Posty: 152
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 07-03-2013, 18:20   

Witam
problem rozwiazał się sam
Poprostu zajebali mi samochód z pod bloku 3 tygodnie temu
:cry:
_________________

 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 07-03-2013, 18:55   

wyrazy współczucia. Polityka cenowa Mitsu na części zamienne daje efekty :(
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.