Cytryna All Inclusive . |
Autor |
Wiadomość |
BeNeK
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Wrz 2010 Posty: 678 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 02-11-2011, 16:30 Cytryna All Inclusive .
|
|
|
Witam! Dis zakupiłem godnego następce wysłużonego już Galanta a mianowicie dokonałem zakupu Citroena C5 z 2005 , 2.0Hdi 136km w najbogatszej wersji exclusive z przebiegiem 185.000 km .Samochód przed kupnem był sprawdzany w ASo Citroena , zero uwag , 100% bez wypadek , 100% ori przebieg . Samochód na prawdę jest mega wygodny i dynamiczny ale zarazem oszczędny na trasie ok 5.5 litra/100km . Jest to już 3 citroen w rodzinie .Może napiszę z grubsza co na pokładzie i suche fakty :
Rok produkcji : 2004
Data pierwszej rejestracji : 31.01.2005
Przebieg : 185 000 km !!! ORYGINALNY !!!
Silnik : 2.0 HDI
Moc : 136 KM
Skrzynia biegów : manualna, 6 stopniowa
Wyposażenie :
- Nawigacja GPS + Polska Mapa
- Komputer pokładowy + Polski Soft
- Regulowana wysokość zawieszenia
- Bi-Xenon- SKRĘTNY
- 9 x AIR BAG
- Skórzana tapicerka
- Elektryczne sterowane fotele
- Elektryczne szyby
- Elektryczne lusterka + elektryczne składanie
- Funkcja Go Home (doświetlanie auta po zamknięciu)
- ASR (kontrola trakcji)
- DIS (system informujący kierowcę o warunkach jazdy)
- DSA (układ poprawiający stabilność pojazdu)
- RDW (system informujący o ciśnieniu w oponach)
- DAS (system identyfikujący pasy ruchu)
- ABS
- ESP (system stabilizujący tor jazdy)
- Światła LED do jazdy dziennej
- Czujnik zmierzchu
- Sensor deszczu
- Telefon
- Skórzana kierownica
- CHROM Pakiet
- Aluminiowe felgi 16"
- Przyciemnione szyby
- Tempomat
- Wspomaganie kierownicy
- 3 x Podłokietnik
- Parktronik
- Dwu strefowa klimatyzacja
- Tempomat
I wiele innych fajnych dodatków których obsługi dopiero się uczę lub jeszcze nie wiem o ich istnieniu ;]
Fotki poniżej jeszcze z aukcji , własne zrobię w sobotę i zrazem wymienię wszystkie filtry i oleje . Samochód jest na prawdę godnym następca wysłużonego już galanta . Inną nieciekawą historią był dzień 27.10.2011 podczas gdy był na oględzinach innego samochodu (peugeot 407 platinum) zostawiłem Galanta na parkingu REAL'a i pojechałem z właścicielem do ASO , po powrocie zastałem uszkodzonego galanta jaki dostawczak wjechał mi w , zero świadków , nagrań z kamery no nic zerooo!! Trudno naprawi się i będzie dalej migał bo na 90% zostaje u nas za dobry jest żeby go sprzedawać o dziwo zero rdzy .
 |
_________________ “Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae |
Ostatnio zmieniony przez BeNeK 29-03-2014, 19:50, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 02-11-2011, 18:01
|
|
|
Podobują mi się bardzo te Cepiątki, ale francuzy odstraszają mnie jakoś
Twój jest bardzo dobrze wyposażony
Jak się jeździ na tym zawieszeniu w porównaniu do japońca? |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
cabaniarz
Mitsumaniak

Auto: LANCER SB 1.8 INTENSE 2008
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Paź 2010 Posty: 467 Skąd: EŁK
|
Wysłany: 02-11-2011, 18:09
|
|
|
Ładny ten czarnulek Oby nie było problemów z elektroniką |
_________________ Mitsubishi LANCER SPORTBACK 1.8 INTENSE 2008
02390/KMM
 |
|
|
|
 |
BeNeK
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Wrz 2010 Posty: 678 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 02-11-2011, 18:53
|
|
|
fj_mike napisał/a: | Podobują mi się bardzo te Cepiątki, ale francuzy odstraszają mnie jakoś
Twój jest bardzo dobrze wyposażony
Jak się jeździ na tym zawieszeniu w porównaniu do japońca? |
fj_mike Nie ma się czego bać , moja druga c5 ma juz najechane 330.000 i ma się świetnie , co prawda ktoś coś namieszał z elektronika i był mały 'pożarek' ale wszystko elegancko ogarnięte za 350zł w ASO ;p Najczęstszym powodem problemowy z elektroniką jest zla izolacja kabli w wyniku czego jak cala buda pracuje to kabelki się ocierają i w końu jest lipa albo cos nie działa albo fajcuje ale to przy przebiegach min5280kkm
W Galu siedziało się nisko ale było jak na japońca bardzo wygodnie w porównaniu do mojego zglebowanego 100nx-a , a w c5 jest mega wygodnie na polskich drogach , będziesz jechał 8-9 godz i nie wysiadasz zmęczony , mega komfort ,bezawaryjność ponad czasowa linia te trzy słowa w skrócie opisują ''cepiatki'' a niepochlebne opinie pochodzą w większości od ludzi którzy nie mieli w ogóle styczności z tym samochodem . Ale sentyment do Galanta pozostanie... może kiedyś wpadnie w ręce moje drugie marzenie e84a a pierwsze to ae86 |
_________________ “Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 02-11-2011, 22:43
|
|
|
BeNeK napisał/a: | moja druga c5 ma juz najechane 330.000 |
A jaki to model i silnik?
Znajomek ma identyczne cepięć jak twoje. Jednak po przejażdżce jego stwierdziłem, że ma zawiechę z tyłu do wymiany, rzucało całym tyłem. Przebieg niby 110tys. W odpowiedzi usłyszałem, że to hydro zawieszenie i tak po prostu jest Mój synek (który nie kupił by tej bajki) był blady po tych wrażeniach
Tak z ciekawości - jakie są koszta wymiany amorków z tyłu w cepiątce? |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
Wszyc
Mitsumaniak

Auto: ------>
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 4156 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 03-11-2011, 01:48
|
|
|
BeNeK napisał/a: | a pierwsze to ae86 |
biało-czarna Trueno z żółtymi przeciwmgielnymi? |
_________________ Mitsubishi Galant E57A '93
Mitsubishi Galant E54A '93 sprzedany
Mitsubishi Galant E88A '93
Mitsubishi Eclipse D22A '92
Honda CB500 PC32 '97
By mjsystem;
papamitsu napisał/a:
Miejsce raczej dowolne ale standard lokalowy niech bedzie na poziomie dobrego Gala
mjsystem: Czyli dookoła rdza. |
|
|
|
 |
mlun
Mitsumaniak Fanatic of GDI

Auto: Carisma 98 GDI LS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 30 razy Dołączył: 01 Sie 2006 Posty: 2834 Skąd: Otwock
|
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 04-11-2011, 14:18
|
|
|
Cytat: | - Funkcja Go Home (doświetlanie auta po zamknięciu)
- ASR (kontrola trakcji)
- DIS (system informujący kierowcę o warunkach jazdy)
- DSA (układ poprawiający stabilność pojazdu)
- RDW (system informujący o ciśnieniu w oponach)
- DAS (system identyfikujący pasy ruchu)
- ABS
- ESP (system stabilizujący tor jazdy) |
Szkoda tylko że nie ma systemu: FAJNA D.U.P.A
informującego kierowce o "fajnej dupie" w obrębie kilometra....;-) |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
m6riano
Mitsumaniak Użytkownik zbanowany

Auto: EA2W,98r,136KM,LPG 446tkm
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 24 Sie 2009 Posty: 7356 Skąd: Gdzie Syrenka w herbie jest!
|
Wysłany: 04-11-2011, 14:21
|
|
|
BeNeK napisał/a: | ae86 |
do wyboru do koloru:
http://www.google.pl/sear...iw=1920&bih=900 |
_________________ Użytkownik zbanowany za działalność komercyjną - produkcja i sprzedaż naklejek Klubowych Mitsumaniaki.
 |
|
|
|
 |
stary alfer
Mitsumaniak Szkiełko i oko.

Auto: Już inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 08 Lip 2007 Posty: 5211 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 05-11-2011, 08:17
|
|
|
fj_mike napisał/a: | BeNeK napisał/a:
moja druga c5 ma juz najechane 330.000
A jaki to model i silnik? |
fj_mike, podpis BeNeK'a |
_________________ Dwie zasady gwarantujące sukces:
1. Nigdy nie mów nikomu wszystkiego,
2. ...
Ogarniam prawy ALT |
|
|
|
 |
londolut
jradmin Colt

Auto: FK2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 150 razy Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 8958 Skąd: skątowni
|
Wysłany: 05-11-2011, 09:39
|
|
|
Auto zacne ale deska... dopracowywał ją chyba ślepy |
_________________ Colt CA0 1.3 GLi `95
Turbofrytkownicom mówimy nie
 |
|
|
|
 |
BeNeK
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Wrz 2010 Posty: 678 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 05-11-2011, 14:33
|
|
|
fj_mike napisał/a: | BeNeK napisał/a: | moja druga c5 ma juz najechane 330.000 |
A jaki to model i silnik?
Znajomek ma identyczne cepięć jak twoje. Jednak po przejażdżce jego stwierdziłem, że ma zawiechę z tyłu do wymiany, rzucało całym tyłem. Przebieg niby 110tys. W odpowiedzi usłyszałem, że to hydro zawieszenie i tak po prostu jest Mój synek (który nie kupił by tej bajki) był blady po tych wrażeniach
Tak z ciekawości - jakie są koszta wymiany amorków z tyłu w cepiątce? |
To miał jakiś kłopot z zawiechą , ale racja jeśli któraś gruszka jest już na wykończeniu autko robi się niemiłosiernie twarde , w przeciwieństwie do Xantia w niej gdy gruszki się kończą jest mega miękka . W c5 jest 6 gruszek każda ok. 220zł oczywiście można tez kupić za 900zł/szt ale gruszki starczają na ok 250.000km
Wszyc napisał/a: | BeNeK napisał/a: | a pierwsze to ae86 |
biało-czarna Trueno z żółtymi przeciwmgielnymi? |
o TAK Ale taką też bym nie pogardził
m6riano napisał/a: | Cytat: | - Funkcja Go Home (doświetlanie auta po zamknięciu)
- ASR (kontrola trakcji)
- DIS (system informujący kierowcę o warunkach jazdy)
- DSA (układ poprawiający stabilność pojazdu)
- RDW (system informujący o ciśnieniu w oponach)
- DAS (system identyfikujący pasy ruchu)
- ABS
- ESP (system stabilizujący tor jazdy) |
Szkoda tylko że nie ma systemu: FAJNA D.U.P.A
informującego kierowce o "fajnej dupie" w obrębie kilometra....;-) |
Taką funkcję to w oczach mam i sprawuje się mistrzowsko |
_________________ “Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae |
|
|
|
 |
BeNeK
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Galant 1.8 16v140km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 24 Wrz 2010 Posty: 678 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 05-11-2011, 14:42
|
|
|
londolut napisał/a: | Auto zacne ale deska... dopracowywał ją chyba ślepy |
E tam ja się już przyzwyczaiłem Ale nie każdemu musi się podobać , o gustach się nie dyskutuje
W piątek wymienione zostały filtry i olej. Olej był dosłownie jak smoła wymieniłem na Mobil'a 10w40 , podobno najlepszy do diesla. We wtorek na godz 12.40 jestem umówiony znowu w ASO na wymianę dwóch świec żarowych bo już na nie czas , ale wiedziałem o tym przed kupnem. Takie poglądowe fot. z komórki , ale wieczorkiem wrzucę dobre z cyfrówki i za razem uaktualnię drugi temat
ps. Spalanie w mieście na pełnym 'bucie' 6.6l/100km przy czym druga starsza c5 pali podczas takiej jazdy 8l ale z klimą , więc źle nie jest.
pss. Skrętne xenony są a zajefajne |
_________________ “Proste są dla szybkich samochodów. Zakręty – dla szybkich kierowców”
ś.p. Colin McRae |
|
|
|
 |
fj_mike
Mitsumaniak

Auto: Dyplomatyczne EA5A
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 86 razy Dołączył: 02 Maj 2008 Posty: 6516 Skąd: Gdynia/Aagotnes
|
Wysłany: 05-11-2011, 18:39
|
|
|
BeNeK napisał/a: | To miał jakiś kłopot z zawiechą |
No to oczywista oczywistość ale on twierdzi inaczej
m6riano napisał/a: | Szkoda tylko że nie ma systemu: FAJNA D.U.P.A
informującego kierowce o "fajnej dupie" w obrębie kilometra....;-) |
Trzeba się wozić w odpowiednich miejscach. W dobrym miejscu taki system był zgłupiał |
_________________ Gość zobacz moje miśki - EA5A '98 i EA2W '02 by fj_mike
Jakby każdy stosował się do tego co piszą na forach różnych, to by dobrze na tym nie wyszedł. Trzeba podejść ze zdrowym rozsądkiem bo i u nas zdarzają się chore pomysły by Owczar
 |
|
|
|
 |
Psikus
Mitsumaniak

Auto: Xsara Picasso
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 14 razy Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 981 Skąd: sosnowiec
|
Wysłany: 05-11-2011, 20:27
|
|
|
BeNeK napisał/a: | na Mobil'a 10w40 | bój się Boga do tego się leje pełne syntetyki najlepiej Total 9000, śmigają na nim fury o przebiegu powyżej 200 000 i nic im się nie dzieje.
C5 po lifcie-fajna fura-ale ja bym się nie odważył. Być może przez to że ja widuje tylko i wyłącznie te, które się psują - a te niestety jak się już psują to zawsze idzie w wysokie koszty... Nie mniej jednak zadowolenia z nabytku życzę, bo należysz do niewielkiego grona ludzi którzy kupują drugą z kolei C5. |
|
|
|
 |
|