Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E54A 2.0 V6] Stukanie przy dodawaniu gazu - wyjaśnienie pro
Autor Wiadomość
NewMitsu 
Nowy Forumowicz

Auto: Galant 96' 2.0 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Sty 2013
Posty: 25
Skąd: Głogów
Wysłany: 21-02-2013, 19:26   [E54A 2.0 V6] Stukanie przy dodawaniu gazu - wyjaśnienie pro

Witam.
To mój pierwszy post i nie miałem czasu dokładnie przeglądnąć ale widziałem że juz pare osób miało z tym problem wiec opisze jak to i u mnie było.
Kupiłem Gala 96' 2.0 V6 i miałem stuki w zawieszeniu gdy dodawalem gazu lub wciskałem sprzęgło. Dodatkowo przy przyśpieszaniu auto lekko ciągło na lewo a gdy odpuściłem gazu lub wcisnąłem sprzęgło to ściągało na prawo, choć nieznacznie ale jednak. Słychać było również stukanie na dziurach ale tylko w przypadku gdy koło jakby opadało, przy przejeżdzaniu przez prug zwalniający słychać stuki tylko gdy koło opada.
Pojechałem na trzepaki do stacji diagnostycznej i się okazało że wahacze dolne tylko (te krzywe) były delikatnie mówiąc mocno zużyte.
Zakupiłem części na allegro w sklepie Intertrade, nowe wahacze tajwańskiej firmy SH. Kupiłem z uwagi na cene 131zł za sztukę gdzie w sklepie zamienniki chodzą po 300-400zł. Ile pojeżdżę to zobaczymy.
Przy wymianie okazało się że mam również do wymiany końcówki drążków kierowniczych które również kupiłem ale co ciekawe dali mi 2 końcówki dwóch innych producentów lecz oczywiście do jednego auta i odrazu mówie że ta część z Nipparts jest krótsza od oryginalnej o dobre 2-3mm!
Po wymianie samych wahaczy dziwne stuki ustały, więc jeśli ktoś się z tym spotka jeszcze proponuję od tego zacząć - od sprawdzenia wahaczy dolnych tylnich.

Mam nadzieje że urzekła was moja historia :mrgreen: ale że również będzie komuś służyła pomocą:)
I tak przy okazji nie zna ktoś miejsca gdzie można dostać tłumik końcowy do mojego Gala??!!!! Tego nigdzie nie ma!! a jak się gdzieś znajdzie to za 400zł...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.