| 
            
               |  | Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki 
 
 
 |  |  
      
         
         | Ogłoszenie |  
         |   
 W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
 Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
 |  
 
	
			| [Cari 1.6] Problem ze stabilnością samochodu |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | gruku   Forumowicz
 gruku
 
 Auto: Carisma 1,6 100KM LPI Vialle
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 19 Sie 2009
 Posty: 45
 Skąd: Iława
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-02-2013, 08:01   [Cari 1.6] Problem ze stabilnością samochodu |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam Mam problem z utrzymaniem samochodu na drodze:). Chodzi o to, że wcześniej na suchej nawierzchni było ok, zima jednak już przy 40-50 na godzinę czułem jakby mi zarzucało tył i musiałem co chwila kontrować  kierownicą w lewo i w prawo. Dziś zauważyłem, że przy prędkości pow. 50km/h ciężko jest utrzymać tor jazdy wystarczy lekki ruch kierownicy i samochód skręca. Mam wrażenie, że samochód jedzie raz w prawo raz w lewo. Jak nie ruszam kierownicy to samochód jedzie prosto. Miałem niedawno robioną zbieżność więc powinno być ok. Już kiedyś zauważyłem, że kierownica chodzi bardzo lekko do tego drgania z kół przenosiły się na kierownice i wtedy potrafiła przy np. przejeździe przez przejazd kolejowy latać na lewo i na prawo. Zauważyłem, że kierownica chodzi bardzo lekko przy prędkości pow 70km/h w zakręt 30 stopni wystarczy, że przekręcę ją o ok 1cm i skręca. Nie wiem czy tak powinno być dla małych prędkości to nie przeszkadza bo samochód nie ucieka tak szybko ale dla większych to bardzo denerwuje. Pozdrawiam
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez gruku 01-03-2013, 19:47, w całości zmieniany 2 razy |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | robertdg   Mitsumaniak
 SnowWhite
 
  
 Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
 Zaproszone osoby: 1
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1300 razy
 Dołączył: 21 Cze 2009
 Posty: 23650
 Skąd: KSSE
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-02-2013, 08:16 |   
 |  
               | 
 |  
               | Wklej wydruk z geometrii, udaj się do warsztatu na sprawdzenie łożysk, elementów układu kierowniczego i zawieszenia, do sprawdzenia także ogumienie i amortyzatory |  
				| _________________ Gość zobacz mojego Galanta
   Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
 "Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
 W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | gruku   Forumowicz
 gruku
 
 Auto: Carisma 1,6 100KM LPI Vialle
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 19 Sie 2009
 Posty: 45
 Skąd: Iława
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-02-2013, 09:10 |   
 |  
               | 
 |  
               | Tak się zastanawiam czy to czasem nie jest problem z samym wspomaganiem, wydaje mi się, że czułość wspomagania powinna się zmniejszać wraz ze wzrostem prędkości u mnie raczej jest ciągle taka sama czułość. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Xiah   Forumowicz
 
 Auto: Carisma 97r 1.6 GL
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 8 razy
 Dołączył: 11 Lis 2009
 Posty: 231
 Skąd: Płock
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25-02-2013, 21:21 |   
 |  
               | 
 |  
               | wspomaganie w carismie masz na pompie a nie elektroniczne wiec ono jest przy kazdych predkosciach takie samo, ja bym szukał przyczyny gdzie indziej, tylko nie ma pomyslu gdzie. |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | gruku   Forumowicz
 gruku
 
 Auto: Carisma 1,6 100KM LPI Vialle
 Kraj/Country: Polska
 Pomógł: 1 raz
 Dołączył: 19 Sie 2009
 Posty: 45
 Skąd: Iława
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27-02-2013, 18:32 |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam Jestem po wymianie dwóch wachaczy tylnych górnych i tulej wachaczy. Wyniki geometrii przedstawiają się jak na zdjęciu.
 Czy są poprawne?. Dodam, że samochód dużo lepiej się prowadzi.
 
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  |