Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:01
outek I trwałość zawieszenia
Autor Wiadomość
maczbil 
Nowy Forumowicz

Auto: bmw
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Sty 2011
Posty: 16
Skąd: Płock
Wysłany: 27-03-2011, 22:03   outek I trwałość zawieszenia

Krótka ankieta do forumowiczów. Jak oceniacie trwalość zawieszenia w outkach I tzn. co i przy ilu km musieliście wymieniać w zawieszeniu i przy jakim typie użytkowania auta to mialo miejsce tzn. czy byla tylko jazda po szosie czy i po terenie
_________________
albo bokiem albo wcale
 
 
macia 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3163
Skąd: Lublin
Wysłany: 27-03-2011, 22:33   

Musiałbym zerknąć w faktury ale zdaje się, że nic nie było robione, bo póki co nie ma potrzeby - 57000 km.
_________________
Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było.
 
 
desti 
Forumowicz

Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 327
Skąd: Chojnice
Wysłany: 28-03-2011, 07:57   

U mnie jak dotąd też nic nie było robione i na przeglądach też nic nie wykazuje teleskopy przód mają po 82% a tył 85%
 
 
furman
[Usunięty]

Wysłany: 28-03-2011, 18:47   

Prawy przedni drążek kierowniczy przy ~~90 kkm ,styl jazdy taki,że raczej nie jestem wyprzedzany :D
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 10-04-2011, 21:12   

Ja przy jakiś 60kkm zmieniałem tuleje w przednich wahaczach, ale jak sobie przypomnę to już od jakiś 30-40kkm było słychać że coś nie tak. Potem przy 65kkm tylne bananki, według mechaników były w kiepskim stanie. Na chwilę obecną przy około 75kkm mam do wymiany jeszcze jeden drążek kierownicy i chyba jeden z tylny wahacz poprzeczny górny (zaraz przy banankach) oraz potencjalnie poduszki tylnego mostu.
 
 
korek 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander 04
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Mar 2010
Posty: 33
Skąd: Poznań
Wysłany: 22-04-2011, 12:59   

Mam przejechane 75000km i oceniam że zawieszenie jest głośne i słabe.

Mam zarwane poduchy tylnego mostu, całkowicie rozjechane drążki poprzeczne trzymające geometrię tylnych kół
 
 
 
desti 
Forumowicz

Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 327
Skąd: Chojnice
Wysłany: 22-04-2011, 21:07   

Korek
nic nie poradzisz na stan naszych dróg. Mój to lata w 90% po drogach ekspresowych i zawieszenie mam jak nowy
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 22-04-2011, 21:24   

desti napisał/a:
Korek
nic nie poradzisz na stan naszych dróg. Mój to lata w 90% po drogach ekspresowych i zawieszenie mam jak nowy
Jakoś są samochody, które są bardziej odporne na stan polskich dróg, przecież Outek to SUV czyli powinien być odporny na pewne nierówności.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
macia 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3163
Skąd: Lublin
Wysłany: 22-04-2011, 22:10   

rezon - pewnie, że są takie auta, tylko czego to dowodzi??? Poza tym niekoniecznie Japończycy musieli brać pod uwagę stan polskich dróg przy projektowaniu, prawda :lol:
_________________
Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było.
 
 
DJ Fazi 
Mitsumaniak
Fan bulwarówek


Auto: był Outlander 2.0 DI-D
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Lis 2010
Posty: 439
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 22-04-2011, 23:12   

Podobno, jak kolega kupił parę lat temu samochód na "F" to w gwarancji było napisane że amory są wyłączone z gwarancji w Polsce:-)
_________________
glonojad rulezz
 
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 23-04-2011, 08:58   

macia napisał/a:
pewnie, że są takie auta, tylko czego to dowodzi??? Poza tym niekoniecznie Japończycy musieli brać pod uwagę stan polskich dróg przy projektowaniu, prawda
dowodzi to tego, że Outki wbrew powszechnie panującej opinii są projektowane bardziej przez księgowych niż inżynierów. Nie tylko w Polsce drogi nie są najwyższej jakości. SUV z założenia jest projektowany do jazdy po drogach nie tylko ekspresowych, ale również w lekkim terenie i padające po 75kkm zawieszenie można określić jako
korek napisał/a:
głośne i słabe.
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
macia 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3163
Skąd: Lublin
Wysłany: 24-04-2011, 00:25   

rezon napisał/a:
dowodzi to tego, że Outki wbrew powszechnie panującej opinii są projektowane bardziej przez księgowych niż inżynierów

Nie widzę tutaj żadnego wnioskowania, które upoważniałoby taką konkluzję :roll: Zatem dowód średnio udany.
rezon napisał/a:
zawieszenie można określić jako
korek napisał/a:
głośne i słabe.

Oczywiście. Można je też określić jako ciche i mocne, prawda? :wink:
_________________
Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było.
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 24-04-2011, 00:57   

rezon napisał/a:
SUV z założenia jest projektowany do jazdy po drogach nie tylko ekspresowych, ale również w lekkim terenie


Jak by na to nie patrzeć to "lekki teren" to raczej udeptana polna droga lub leśny dukt. Moim zdaniem nawierzchnia dość równa, jedynie z zaokrąglonym kamieniami które da się łatwo wytłumić, przy gorszej nawierzchni jedzie się wolno itd. Dziura w drodze jest większym udarem dla zawieszenia, a do tego przeważnie trafia się w nią nie 30km/h tylko np. 70km/h....

rezon napisał/a:
padające po 75kkm zawieszenie można określić jako
korek napisał/a:
głośne i słabe.


No i teraz wypadało by zapytać na ile tego terenu jest taki Outek projektowany? Jakie było założenie 20% terenie - 80% drogi? No więc 20% terenu z np. 150 tys km to jest 30 tys. A ktoś używając outka w bardzo dziurawym mieście można powiedzieć maltretuje zawieszenie przez ten cały czas czyli w tym przykładzie 75 tys km... Ja bym to tak rozpatrywał.

[ Dodano: 24-04-2011, 00:59 ]
macia napisał/a:
Poza tym niekoniecznie Japończycy musieli brać pod uwagę stan polskich dróg przy projektowaniu, prawda :lol:


No pewnie tak, tak samo jak nie wzięli pod uwagę tego że w europie ograniczenie 90km/h w terenie niezabudowanym to tylko teoria i w praktyce przegrzewają się hamulce.
 
 
macia 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3163
Skąd: Lublin
Wysłany: 31-07-2011, 20:38   

Właśnie od kilku dni dochodzą do moich uszu jakieś dziwne hałasy :roll: Nie wiem czy to zawieszenie, czy inna franca ale szarpaki i bujanie autem na wsie strony niczego nie wykazały... Dźwięki dochodzą jakby od lewego przedniego koła i można je określić jako skrzypienie słyszalne na nierównej drodze, przy zwalnianiu, skręconej kierownicy ale też jeździe na wprost itd. Sam nie wiem co to może być, może poducha silnika któraś???
_________________
Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było.
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 31-07-2011, 21:58   

macia napisał/a:
Właśnie od kilku dni dochodzą do moich uszu jakieś dziwne hałasy :roll: Nie wiem czy to zawieszenie, czy inna franca ale szarpaki i bujanie autem na wsie strony niczego nie wykazały... Dźwięki dochodzą jakby od lewego przedniego koła i można je określić jako skrzypienie słyszalne na nierównej drodze, przy zwalnianiu, skręconej kierownicy ale też jeździe na wprost itd. Sam nie wiem co to może być, może poducha silnika któraś???
Ja miałem skrzypienie tylnej tulei wahliwej dolnego wahacza i żadne szarpaki tego nie wyłapały, dopiero doświadczony diagnosta się domyślił po rdzawych śladach. Z tyłu w każdym z wahaczy poprzecznych jest jedna tuleja wahliwa, jak dla mnie każdy z nich może wydawać te odgłosy. Jeśli masz 100% pewności że to z przodu to może łączniki drążka stabilizacyjnego albo samo mocowanie do drążka. Tuleje w przednich wahaczach jak się zniszczą to wahacz uderza o podłużnice i słychać walenie, łupanie itp ale nic nie skrzypi. Jeszcze mam pomysł że może to tuleje na zawiasie wahacza, tzw "cukierki". One są pomiędzy wahaczem a sankami. Chociaż u mnie już 2x wymieniałem tuleje główne wahacza, a te "cukierki" mam od nowości i jeszcze się nie zniszczyły.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.