Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pinin 1.8 GDI dziwny problem
Autor Wiadomość
m4ci3k91 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero Pinin 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 03 Cze 2020
Posty: 5
Skąd: Szczawnica
  Wysłany: 21-06-2020, 21:44   Pinin 1.8 GDI dziwny problem

Witam
Mam kolejny problem z moim Piniaczem 1.8GDI automat. Wyglada to tak że samochod jezdzil normalnie z troche wysokim spalaniem 15-16l i błędem czujnika cisnienia atmosferycznego. Poczytalem po forum i wedlug sugesti zmienilem przeplywomierz na uzywany.. blad skasowalem i chwile bylo ok po czym blad sie zaswiecil ale zniknal i sytuacja sie powtarzala co jakis czas.. spalanie po wymianie bez zmian auto jezdzilo tak samo jak przed zmiana.. problem zaczal sie 3 dni temu.. rano ogromny problem z odpaleniem.. zapala po czym gasnie.. i tak w kolko. Odpinam kostke od przeplywki samochod odpala bez problemu tylko ma wyzsze obroty.. wpinam kostke zaczyna szarpac i gasnie.. po zmianie przeplywki na druga to samo.. ale jak popracuje chwile bez przeplywki i jak ja wepne to zaczyna chodzic normalnie lub obroty lekko faluja zalezy jak mu sie zachce.. podczas jazdy raz jedzie normalnie a raz szarpie i traci moc.. przy odpalaniu podobnie. Podczas szarpania kontrolka check engine nie swieci. Z krokow ktore juz podjalem to tak:
-Swiece wykrecone wygladaja prawidlowo
-przeplywomierze posiadam 2 na obu dzieje sie to samo
-przepustnice wyciagnalem przeczyscilem z nagaru
-tps sprawdzony miernikiem i ustawiony na 0.50v na zamknietej przepustnicy
-rozrzad sprawdzony pokrywa sie na znakach
-weze podcisnienia w porzadku
Czujnik polozenia walu i walka rozrzadu chyba tez w porzadku po odpieciu jednego lub drugiego samochod nie odpala
-pompa w baku w porzadku trzyma rowno 3.3-3-5bara
-filter powietrza czysty
Wiecej pomyslow nie mam. Nie wiem czy szukac winy we wtryskach czy w przepustnicy czy w pompie wysokiego cisnienia.
Prosze o sugestie kazda rada na wage złota :wink: [/u]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.