Zawory- ku przestrodze |
Autor |
Wiadomość |
rus_one
Mitsumaniak

Auto: Colt(sold) MSR 1,8 94r sold
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 02 Gru 2006 Posty: 728 Skąd: Kostrzyn
|
Wysłany: 22-09-2011, 18:02 Zawory- ku przestrodze
|
|
|
Wymieniałem sobie dzisiaj uszczelkę pod deklem od zaworów i doznałem lekkiego szoku w połączeniu z olśnieniem
Byłem przekonany że ten silnik (4g93) ma olejowe popychacze więc tam nie zaglądałem. Do spalania w okolicach 20l lpg się przyzwyczaiłem już.
I tu niespodzianka- zawory jednak są regulowane śrubką i z 16 sztuk 1 (słownie jeden) miał prawidłowy luz. Reszta za ciasne, a kilka nawet podparte
Poprawione już. Teraz przyjdzie sprawdzić czy spalanie zmalało i czy wreszcie mocno zagrzany nie traci całej mocy. |
_________________
A to mój colcik )) Sprzedany... MSR 1,8 automat 94 r sprzedany... MM nr. 507 Obecnie hmmm- opel
  
Uploaded with ImageShack.us |
|
|
|
 |
gontek
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi space runner
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 02 Mar 2010 Posty: 8 Skąd: brzeżnica
|
Wysłany: 22-09-2011, 18:31
|
|
|
Witam ja bym sprawdził jeszcze sprężanie pozdrawiam |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 22-09-2011, 18:39
|
|
|
Potwierdzam co napisał gontek, przez nieszczelności mogły się powypalać zawory lub gniazda zaworowe. |
|
|
|
 |
rus_one
Mitsumaniak

Auto: Colt(sold) MSR 1,8 94r sold
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 02 Gru 2006 Posty: 728 Skąd: Kostrzyn
|
Wysłany: 22-09-2011, 22:55
|
|
|
Tyle to wiem. Na razie nie mam zegara ani czasu żeby warsztat odwiedzić... |
_________________
A to mój colcik )) Sprzedany... MSR 1,8 automat 94 r sprzedany... MM nr. 507 Obecnie hmmm- opel
  
Uploaded with ImageShack.us |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24307 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 23-09-2011, 06:55
|
|
|
jeśli auto jeszcze jeździło, to nie było z zaworami tak źle - kiedyś przyjechał do mnie dodge z silnikiem Colta 1.5, który zupełnie nie chodził, a jak był ciepły, to jedna noga ciągle musiała być na gazie
wszystkie zawory miał podparte i nic się nie stało...
nie były regulowane przez 150 tkm...
po regulacji miazga - koleś się popłakał z radości jak to auto jeździ... |
|
|
|
 |
rus_one
Mitsumaniak

Auto: Colt(sold) MSR 1,8 94r sold
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 02 Gru 2006 Posty: 728 Skąd: Kostrzyn
|
Wysłany: 23-09-2011, 08:44
|
|
|
W moim nic nie było w sumie czuć że słabnie dopóki nie przejechałem ze 30 km. Wtedy dostawał muła jakbym lawetę z drugim takim ciągnął. Chodzi idealnie, zapala dobrze (lpg...) nie dymi, nie śmierdzi z rury więc raczej nic mu nie jest |
_________________
A to mój colcik )) Sprzedany... MSR 1,8 automat 94 r sprzedany... MM nr. 507 Obecnie hmmm- opel
  
Uploaded with ImageShack.us |
|
|
|
 |
Wuzlasu
Nowy Forumowicz
Auto: Space Runner 1.8 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2011 Posty: 19 Skąd: Białobrzegi
|
Wysłany: 24-09-2011, 09:13
|
|
|
Może trochę OT.
A co może się dziać jeżeli trochę mu śmierdzi z rury ?
Koniec żartów. Rzeczywiście zapach raczej słabo spalinowy a bardziej w "nutę migdałową"... No sam nie wiem jak mam to opisać. Niby się nie dymi (w ogóle się nie dymi), ale gdzieś gubi olej (półsyntetyk Mobila). Ciśnienie sprawdzone już trzykrotnie, więc nie wiem czy to uszczelniacze. Możliwe, żeby na którymś oringu gubił 2-3l na 10000 km? |
|
|
|
 |
rus_one
Mitsumaniak

Auto: Colt(sold) MSR 1,8 94r sold
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 02 Gru 2006 Posty: 728 Skąd: Kostrzyn
|
Wysłany: 24-09-2011, 15:31
|
|
|
Możliwe. Zapach ala migdałowy jest normalny. Jak źle przepala to wali jakbyś na karbid jeździł (jeśli wiesz co to jest) W każdym razie śmierdzi. |
_________________
A to mój colcik )) Sprzedany... MSR 1,8 automat 94 r sprzedany... MM nr. 507 Obecnie hmmm- opel
  
Uploaded with ImageShack.us |
|
|
|
 |
Wuzlasu
Nowy Forumowicz
Auto: Space Runner 1.8 16v
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Sie 2011 Posty: 19 Skąd: Białobrzegi
|
Wysłany: 24-09-2011, 22:32
|
|
|
W takim bądź razie kamień z serca, bo już myślałem, że nigdy nie pojeżdżę Runnerkiem Jeszcze 2 wymiany oleju do rozrządu, to dam radę... Będę dolewał... A przy rozrządzie zrobi się uszczelki i nic ponad normy się będzie się gubiło.
[ Dodano: 24-09-2011, 22:32 ]
rus_one, dzięki |
|
|
|
 |
rus_one
Mitsumaniak

Auto: Colt(sold) MSR 1,8 94r sold
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 02 Gru 2006 Posty: 728 Skąd: Kostrzyn
|
Wysłany: 25-09-2011, 08:35
|
|
|
Wuzlasu, nie ma sprawy Jak coś wiem to staram się pomóc. |
_________________
A to mój colcik )) Sprzedany... MSR 1,8 automat 94 r sprzedany... MM nr. 507 Obecnie hmmm- opel
  
Uploaded with ImageShack.us |
|
|
|
 |
Runner
Forumowicz
Auto: space runner
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Paź 2012 Posty: 39 Skąd: łódzki
|
Wysłany: 19-02-2013, 21:27
|
|
|
Może któryś z forumowiczów by napisał jakie luzy zaworów są w 1.8 4g93 i czy ustawiamy na zimnym czy ciepłym? |
|
|
|
 |
rus_one
Mitsumaniak

Auto: Colt(sold) MSR 1,8 94r sold
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 02 Gru 2006 Posty: 728 Skąd: Kostrzyn
|
Wysłany: 27-02-2013, 21:37
|
|
|
Na zimnym. Ja ustawiałem 0.25 ssące i 0,30 wydech ale do gazu. Możesz o 0,05 mniej dać jak bez gazu. |
_________________
A to mój colcik )) Sprzedany... MSR 1,8 automat 94 r sprzedany... MM nr. 507 Obecnie hmmm- opel
  
Uploaded with ImageShack.us |
|
|
|
 |
|