Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[E32A 1.8] Nietypowa usterka
Autor Wiadomość
KrysRein 
Nowy Forumowicz


Auto: E32A wanna be GTI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Wrz 2013
Posty: 29
Skąd: Szczecin
  Wysłany: 21-10-2013, 18:58   [E32A 1.8] Nietypowa usterka

Witam wszystkich serdecznie , jestem nowy na forum.
Niedawno nabyłem Galanta E32A od znajomego , jako wielki fan JDM od razu zakochałem się w swoim galu i postanowiłem go odbudować.
Niestety w naszej "miłości" przeszkadza nietypowy problem - galantro ma problemy z odpalaniem po większym deszczu lub wilgoci. Nazłość dioda nie wymiguje mi żadnych błędów ecu chociaż podczas gaśnięcia silnika zapala się CE by po chwili zgasnąć. Dodam że czasami podczas gaśniecia słychać cykanie transformatora "multiport injection reley" oraz prace zaworu egr mieszczącego się na ściance grodziowej. Proszę o pomoc bo już walczę z tym ponad miesiąc i nie mogę dojść do przyczyny.

Auto oraz prace zostaną wkrótce przedstawione w odpowiednim dziale :badgrin:
 
 
Maretzky85 
Mitsumaniak
Mod Galant E3x


Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 2937
Skąd: warszawa
Wysłany: 21-10-2013, 20:26   

Kable, świece, kopułka, palec ?
_________________
Zawsze mogę się mylić ;)

"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak

-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)

-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki :P )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem

 
 
 
KrysRein 
Nowy Forumowicz


Auto: E32A wanna be GTI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Wrz 2013
Posty: 29
Skąd: Szczecin
Wysłany: 21-10-2013, 20:39   

On odpala na wszystkie gary i po sekundzie dwóch gaśnie po kilku próbach odpala na 20-30 sekund. Za każdym razem silnik pracuje normalnie (równo). Dodam że teraz wystarczy 5-6 prób by gal zażegnał problem (coś wysycha i problem znika?).
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24333
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 21-10-2013, 21:20   

ECU zrobione? - kondziory zmienione?
 
 
KrysRein 
Nowy Forumowicz


Auto: E32A wanna be GTI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Wrz 2013
Posty: 29
Skąd: Szczecin
Wysłany: 21-10-2013, 21:29   

Wiedziałem że o to zapytasz :P - tak. Zresztą jakie to ma znaczenie biorąc pod uwagę fakt że podczas "suchej" pogody pali na dotyk i nie ma z nim żadnego problemu?

EDT: Chciałbym Ci podziękować za Twoją stronę - bardzo dużo znalazłem na niej pomocnych artykułów :notworthy:
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24333
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 21-10-2013, 21:44   

no to zostaje kopułka - palec raczej się w nim nie zużywa
kable zapłonowe jeszcze
 
 
KrysRein 
Nowy Forumowicz


Auto: E32A wanna be GTI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Wrz 2013
Posty: 29
Skąd: Szczecin
Wysłany: 21-10-2013, 22:02   

Od kabli zapłonowych/kopułki by cykał przekaźnik wtrysku mieszczący się pod schowkiem? Zastanawia mnie jeszcze filtr węglowy(?) ponieważ od wyjścia "A/C" biegnie wężyk do zaworu egr (ten mały na ściance grodziowej) a wyjście "CARB" mam wolne. Może mieć to jakiś wpływ? Zaślepić "CARB" ?
:|
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24333
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 22-10-2013, 10:26   

mam tak samo z filtrem - nic nie ruszaj
co do cykania - może zalało przekaźnik? - za schowkiem jest
a przez czerpnie powietrza do kabiny woda potrafi się wlać - niestety rdzewieje wokół niej i czasem kapie (u siebie już uszczelniałem)
 
 
franek1994 
Forumowicz
E38A Special Edition


Auto: Galant E38A Special Edition
Kraj/Country: Norway
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Paź 2013
Posty: 128
Skąd: Zamość
Wysłany: 22-10-2013, 17:41   

Zamocz sb lekko reke. Posadz koros za sterami, i niech odpala. A ty w tym czasie jezdzij lapskami po kablach. Jak cie piepsznie to znaczy ze masz przebicie na kablach. A wez silikonu i w okol zatnakaj nim kopulke :twisted:

[ Dodano: 22-10-2013, 17:42 ]
Mialem cos podobnego z moim.
Okazalo sie ze podlaczenia z mogziem samochodu sa podsniedziale.
Sprawdz je :lol:
_________________
10,5L/100km przy 4x4 !!!
To jest wyczyn godny kontynuowania inwestycji w skarbonkę bez dna
 
 
piterr27 
Mitsumaniak
miśki rządzą ;)

Auto: Mitsubishi Galant 2.0 - 1992r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2010
Posty: 46
Skąd: Piotrków Trybunalski
  Wysłany: 07-01-2014, 10:01   

Kolego ja u Siebie miałem dokładnie to samo wymieniłem kopułkę , palec, przeczyściłem świece i nowe przewody zapłonowe i po problemie!
_________________
Mitsubishi Galant 2.0 - 1992 rok
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.