[E32A 1.8] Nietypowa usterka |
Autor |
Wiadomość |
KrysRein
Nowy Forumowicz

Auto: E32A wanna be GTI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Wrz 2013 Posty: 29 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 21-10-2013, 18:58 [E32A 1.8] Nietypowa usterka
|
|
|
Witam wszystkich serdecznie , jestem nowy na forum.
Niedawno nabyłem Galanta E32A od znajomego , jako wielki fan JDM od razu zakochałem się w swoim galu i postanowiłem go odbudować.
Niestety w naszej "miłości" przeszkadza nietypowy problem - galantro ma problemy z odpalaniem po większym deszczu lub wilgoci. Nazłość dioda nie wymiguje mi żadnych błędów ecu chociaż podczas gaśnięcia silnika zapala się CE by po chwili zgasnąć. Dodam że czasami podczas gaśniecia słychać cykanie transformatora "multiport injection reley" oraz prace zaworu egr mieszczącego się na ściance grodziowej. Proszę o pomoc bo już walczę z tym ponad miesiąc i nie mogę dojść do przyczyny.
Auto oraz prace zostaną wkrótce przedstawione w odpowiednim dziale |
|
|
|
 |
Maretzky85
Mitsumaniak Mod Galant E3x

Auto: Galant`88; [4G63T][E39A] VR4
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 67 razy Dołączył: 26 Gru 2006 Posty: 2937 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 21-10-2013, 20:26
|
|
|
Kable, świece, kopułka, palec ? |
_________________ Zawsze mogę się mylić
"Ż(ona): a co zrobisz ze starym Galantem? (domyślnie - po kupnie rekina)
J(a): będę nim jeździł, gdy rekin pójdzie na złom"
by Krzyżak
-Galant 1.8 Gaźnik 4G37 1988r (złom)
-Galant 2.0 SOHC GLSi, później DOHC GTi 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC GTi, potem GTi T 1991r (Sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Dynamic Turbo 1989r (sprzedany)
-Galant 2.0 16V DOHC Turbo VR4 1988r
(Obecny)
-Toyota Corolla 1.3 (Wyjechała do afryki )
- Colt C52A na gaźniku z gazolotem
 |
|
|
|
 |
KrysRein
Nowy Forumowicz

Auto: E32A wanna be GTI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Wrz 2013 Posty: 29 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 21-10-2013, 20:39
|
|
|
On odpala na wszystkie gary i po sekundzie dwóch gaśnie po kilku próbach odpala na 20-30 sekund. Za każdym razem silnik pracuje normalnie (równo). Dodam że teraz wystarczy 5-6 prób by gal zażegnał problem (coś wysycha i problem znika?). |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24333 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 21-10-2013, 21:20
|
|
|
ECU zrobione? - kondziory zmienione? |
|
|
|
 |
KrysRein
Nowy Forumowicz

Auto: E32A wanna be GTI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Wrz 2013 Posty: 29 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 21-10-2013, 21:29
|
|
|
Wiedziałem że o to zapytasz - tak. Zresztą jakie to ma znaczenie biorąc pod uwagę fakt że podczas "suchej" pogody pali na dotyk i nie ma z nim żadnego problemu?
EDT: Chciałbym Ci podziękować za Twoją stronę - bardzo dużo znalazłem na niej pomocnych artykułów |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24333 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 21-10-2013, 21:44
|
|
|
no to zostaje kopułka - palec raczej się w nim nie zużywa
kable zapłonowe jeszcze |
|
|
|
 |
KrysRein
Nowy Forumowicz

Auto: E32A wanna be GTI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Wrz 2013 Posty: 29 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 21-10-2013, 22:02
|
|
|
Od kabli zapłonowych/kopułki by cykał przekaźnik wtrysku mieszczący się pod schowkiem? Zastanawia mnie jeszcze filtr węglowy(?) ponieważ od wyjścia "A/C" biegnie wężyk do zaworu egr (ten mały na ściance grodziowej) a wyjście "CARB" mam wolne. Może mieć to jakiś wpływ? Zaślepić "CARB" ?
|
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24333 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 22-10-2013, 10:26
|
|
|
mam tak samo z filtrem - nic nie ruszaj
co do cykania - może zalało przekaźnik? - za schowkiem jest
a przez czerpnie powietrza do kabiny woda potrafi się wlać - niestety rdzewieje wokół niej i czasem kapie (u siebie już uszczelniałem) |
|
|
|
 |
franek1994
Forumowicz E38A Special Edition

Auto: Galant E38A Special Edition
Kraj/Country: Norway
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Paź 2013 Posty: 128 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 22-10-2013, 17:41
|
|
|
Zamocz sb lekko reke. Posadz koros za sterami, i niech odpala. A ty w tym czasie jezdzij lapskami po kablach. Jak cie piepsznie to znaczy ze masz przebicie na kablach. A wez silikonu i w okol zatnakaj nim kopulke
[ Dodano: 22-10-2013, 17:42 ]
Mialem cos podobnego z moim.
Okazalo sie ze podlaczenia z mogziem samochodu sa podsniedziale.
Sprawdz je |
_________________ 10,5L/100km przy 4x4 !!!
To jest wyczyn godny kontynuowania inwestycji w skarbonkę bez dna
 |
|
|
|
 |
piterr27
Mitsumaniak miśki rządzą ;)
Auto: Mitsubishi Galant 2.0 - 1992r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Maj 2010 Posty: 46 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: 07-01-2014, 10:01
|
|
|
Kolego ja u Siebie miałem dokładnie to samo wymieniłem kopułkę , palec, przeczyściłem świece i nowe przewody zapłonowe i po problemie! |
_________________ Mitsubishi Galant 2.0 - 1992 rok
 |
|
|
|
 |
|