Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wsokie spalanie*** Brak bledow
Autor Wiadomość
marushin 
Nowy Forumowicz


Auto: Pajero III 3.5 GDI*** V75
Kraj/Country: UK
Dołączył: 13 Sie 2016
Posty: 12
Skąd: Lublin***Stoke on Trent
Wysłany: 02-10-2016, 17:09   Wsokie spalanie*** Brak bledow

Witam

Tak jak w temacie, misiek od jakiegos czasu bardzo duzo pali. Komputer wyswietla 29/30l (bez roznicy czy to miasto czy trasa), z obserwacji wskazowki stanu paliwa wynika ze dane nie klamia. Mam go od 1.5 roku i jeszcze 1 miesiac temu spalanie wahalo sie od 12l w trasie i 20l w ciezkim miescie. Dla mnie bylo ok ale teraz czuje sie jakbym mial pod maska co najmniej 6litrow prosto z ameryki. Mam dosc niekompetentnych mechanikow. Dlatego zakladam temat tutaj liczac na jakas pomoc

Dodam ze samochod byl podlaczany pod komputer przez w miare ogarniajacgo temat mechanika i nic, zero bledow. Mimo to mialem mozliwosc zamiany sondy lambda na nowa, ale to tez nic nie dalo. Moze to cos z zaworem EGR a moze zanieczyszczone wtryskiwacze. Komputer pokladowy czasami zamias spalania wyswietla tylko kreski (---)

Licze na to ze ktos spotkal sie z podobna sytuacja w swoim misku i jest w stanie sie podzielic informacja na ten temat

Pozdrawiam
_________________

 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 02-10-2016, 19:49   

A czy ten mechanik sprawdzał parametry pracy silnika czy tylko same błędy?
Napisz jeszcze jaki dokładnie silnik i który rocznik. Może masz nieszczelność w dolocie przez co sterownik silnika dolewa paliwa, powinno to wyjść po sprawdzeniu działania sondy lambda.
 
 
marushin 
Nowy Forumowicz


Auto: Pajero III 3.5 GDI*** V75
Kraj/Country: UK
Dołączył: 13 Sie 2016
Posty: 12
Skąd: Lublin***Stoke on Trent
Wysłany: 02-10-2016, 20:33   

Z tego co wiem to zczytywal same bledy ale takowych nie bylo. Szczegoly ponizej:

MK III 2003rok
3.5 GDI 203kunie
Oznaczenia silnika 6G74
_________________

 
 
Georg 
Mitsumaniak


Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 18 Sty 2014
Posty: 771
Skąd: Warszawa Miedzeszyn
Wysłany: 02-10-2016, 22:53   

Sprawdź czujnik temperatury silnika - ten dla ECU. Zmiana wartości, nawet znaczna, może nie zapisać błędu natomiast będzie miała zasadniczy wpływ na skład mieszanki.
 
 
marushin 
Nowy Forumowicz


Auto: Pajero III 3.5 GDI*** V75
Kraj/Country: UK
Dołączył: 13 Sie 2016
Posty: 12
Skąd: Lublin***Stoke on Trent
Wysłany: 03-10-2016, 22:54   

Dzieki Georg. Sprawdze to
_________________

 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 04-10-2016, 06:36   

Też powinno to wyjść podczas diagnostyki, chyba jednak ten mechanik nie do końca wiedział co robi.
Poszukaj kogoś kto się zna na tych silnikach lub podjedź na diagnostykę do ASO.
Zawsze też możesz sam spróbować się podłączyć, do prostej diagnostyki wystarczy bezprzewodowy interfejs typu ELM327 za około 50zł oraz jakaś darmowa aplikacja na telefon z androidem np. Torque.
 
 
marushin 
Nowy Forumowicz


Auto: Pajero III 3.5 GDI*** V75
Kraj/Country: UK
Dołączył: 13 Sie 2016
Posty: 12
Skąd: Lublin***Stoke on Trent
Wysłany: 05-10-2016, 14:17   

Witam

Ponizej kilka zrzutow ekranu po podlaczeniu do komputera.

http://i772.photobucket.c...zpsd6cjxr3x.jpg

http://i772.photobucket.c...zpsrxbbanrr.jpg

http://i772.photobucket.c...zpsfbompeye.jpg

http://i772.photobucket.c...zps2fycongx.jpg

http://i772.photobucket.c...zpsdsj51khu.jpg

Ponad to do efektow nieporzadanych pojawilo sie szarpanie przy przyspieszaniu od predkosci ok 60km/h. Wyglada to tak jakby silnik sie dusil po dodaniu gazu. Domyslam sie ze jedno ma zwiazek z drugim.

Jakies sugestie????

Dzieki

[ Dodano: 18-10-2016, 17:17 ]
Prosze moderatora o usuniecie mojego tematu.
_________________

 
 
MAGDA83 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero III 3,2DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2014
Posty: 26
Skąd: LUBIN
Wysłany: 20-10-2016, 14:58   

kolego było na form pod turbiną masz dźwigienke która potrafi sie zaciąć i dlatego dużo pali a zmienia geometrie turbiny
 
 
jepm 
Forumowicz
jepm

Auto: Pajero IV 3.2 DID 2007
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 30 Paź 2014
Posty: 318
Skąd: Warszzwa
Wysłany: 20-10-2016, 15:23   

Kolega nie ma diesla wiec dźwigienki nie znajdzie :mrgreen:
Turbiny zresztą tez ...
 
 
MAGDA83 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero III 3,2DID
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Mar 2014
Posty: 26
Skąd: LUBIN
Wysłany: 25-10-2016, 13:50   

a sory nie dopatrzyłem zatem jak benzyna to ma dużo palić :D :D
 
 
marushin 
Nowy Forumowicz


Auto: Pajero III 3.5 GDI*** V75
Kraj/Country: UK
Dołączył: 13 Sie 2016
Posty: 12
Skąd: Lublin***Stoke on Trent
Wysłany: 25-10-2016, 19:57   

5 za czytanie ze zrozumieniem. Pani z polskiego byla by dumna

Prosilem juz wczesniej moderatora jesli taki istnieje o usuniecie mojego tematu.
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.