Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana amortyzatorów
Autor Wiadomość
Elaith 
Nowy Forumowicz

Auto: Lancer Sedan 1.8 Invite 2008r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Lis 2011
Posty: 25
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 14-04-2013, 12:32   Wymiana amortyzatorów

Witam,

Noszę się z zamiarem wymiany seryjnych amortyzatorów na KYB Excel G. Co skłania mnie do tego, to:
1. chęć zmniejszenia efektu kładzenia się miśka w zakrętach
2. pozbycie się tego przeklętego stukania (ze wszystkich stron - prawy/lewy, przód/tył), które towarzyszy mi prawie od początku, natomiast ASO rozkładało ręce. Zawieszenie sprawdzone na wszelkie możliwe sposoby, skuteczność amortyzatorów również dobra. Pozostaje kwestia jakiejś zwłoki, bądź luzów gdy amortyzator jest jeszcze "zimny" (po pewnym czasie jazdy zjawisko ustępuje)

Pytanie moje brzmi, czy ktoś z Was już wymieniał seryjne amorki na w/w i jakie są wrażenia z jazdy? Ewentualnie jakiś inny amortyzator godny polecenia.
 
 
Trik 
Mitsumaniak
1056/KMM


Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 3045
Skąd: Augustów
Wysłany: 14-04-2013, 21:28   

Odpowiedź brzmi. Tak, wymieniałem na KYB Excel G (orginalne też siedzą KYB, mam zdjęcia zdemontowanych). Na razie tylny zestaw, bo też miałem takie same doznania jak Twoje, poza jak to określiłeś "kładzenia się w zakrętach".
Efekt.
:twisted: Praktycznie żaden. Coś stuka, coś puka, coś jeszcze trzeszczy. Wygląda to na taki urok zawiasu plus mizerne wytłumienie kabiny. Przy okazji tej wymiany, kup jeszcze, może trochę lepsze, gumowe podkładki kolumny McPerson. Ja tego nie wymieniałem ale może jednak warto to dodać do listy zakupów.
Ponadto, żeby dokonać korekty twardości trzeba by założyć amorki i sprężyny od sportowego wozu drabiniastego, może też sztywniejsze stabilizatory.
Na kładzenie się w zakrętach może wpływać jeszcze twardość, profil i ciśnienie ogumienia.
_________________
Suzuki Ignis 1,2 (2019)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.