 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
carisma msx brak mocy |
Autor |
Wiadomość |
ReaperEzg
Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma msx
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Maj 2012 Posty: 131 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: 22-03-2013, 16:52 carisma msx brak mocy
|
|
|
ręce już mi opadają, prawie tydzień mam problemy z autem, na początku stawiałem na immo, ale okazało się po oględzinach, że pompa nie daje paliwa, mimo że było napięcie, po kilku puknięciach młotkiem, załapywała, auto odpalało, więc element do wymiany, wczoraj zamontowałem pompę, nie sprawiło to większych problemów, zaraz po zamontowaniu, po odpaleniu, auto przez chwile się dusiło, obroty nie stabilne, lecz trochę pochodziło i było ok, zrobiłem rundkę na stacje, pomyślałem sobie że się zapowietrzył układ. Dzisiaj rano do pracy dojechałem też normalnie, więc banan na twarzy się pokazał, ale po pracy kolejny problem, auto odpaliło normalnie, lecz obroty sięgały maks ok 3 tyś, na jałowym bez problemu można było gazować, ale podczas jazdy, nie zależnie od biegu, nawet na niskich auto w ogóle się nie zbiera, tak jak by nie miał mocy i ktoś zatkał filtr powietrza, ja już nie mam siły, liczę na was, jakoś może mnie poratujecie, czyżby układ nadal zapowietrzony? paliwa jest ok 1/2 baku |
_________________
 |
|
|
|
 |
nashkarol
Forumowicz

Auto: Mitsu Cari 1.8 GDI 2000r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Sty 2013 Posty: 122 Skąd: NBR
|
Wysłany: 22-03-2013, 17:28
|
|
|
Hej, może mój temat coś Ci pomoże ... co prawda ja miałem również na postoju problemy, ze wkrecała mi się do pewnych obrotów i tak jakby odcinało paliwo ...
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=78871
W końcu udało mi się to rozwiązać i auto chodzi już drugi dzień bez problemu. Co prawda mam GDI i nie wiem jak jest u Ciebie, ale przeczytaj temat, może coś Ci to da. |
|
|
|
 |
ReaperEzg
Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma msx
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Maj 2012 Posty: 131 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: 22-03-2013, 17:59
|
|
|
nie jestem pewien czy posiadam pompę wc |
_________________
 |
|
|
|
 |
nashkarol
Forumowicz

Auto: Mitsu Cari 1.8 GDI 2000r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Sty 2013 Posty: 122 Skąd: NBR
|
Wysłany: 22-03-2013, 21:05
|
|
|
Tak też myślałem a jaka to pojemność ? |
|
|
|
 |
Saqu
Mitsumaniak

Auto: Nissan s13, BMW e39
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 71 razy Dołączył: 28 Mar 2009 Posty: 2233 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 22-03-2013, 22:34
|
|
|
msx nie ma pompy wc,
pompę paliwa kupowałeś nową czy używka? |
|
|
|
 |
ReaperEzg
Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma msx
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Maj 2012 Posty: 131 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: 23-03-2013, 08:09
|
|
|
właśnie używkę, nie będzie problemu ze zwrotem, bo to facet od którego zawsze brałem części do opla, po numerach jest taka sama, walbro, ale boje się że daje za słabe ciśnienie, dzisiaj mam jechać żeby to zmierzyli po ludzku, jak za małe, to trzeba będzie zmusić się i dołożyć ze stówę i kupić sam wkład. A jeśli to nie pompa, gdzie szukać po kolei, bo dawno nie miałem problemu z autem, eh jeszcze ta wielkanoc z sankami
nashkarol motor to 1.8 16v 140 KM 4G93, chyba ten sam co w coltach GTI |
_________________
 |
|
|
|
 |
tom1312
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.8 SOHC 16V GLS +LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 26 Sty 2008 Posty: 194 Skąd: Komorów/Rzeszów
|
Wysłany: 23-03-2013, 13:05
|
|
|
ReaperEzg napisał/a: | właśnie używkę, nie będzie problemu ze zwrotem, bo to facet od którego zawsze brałem części do opla, po numerach jest taka sama, walbro, ale boje się że daje za słabe ciśnienie, dzisiaj mam jechać żeby to zmierzyli po ludzku, jak za małe, to trzeba będzie zmusić się i dołożyć ze stówę i kupić sam wkład. A jeśli to nie pompa, gdzie szukać po kolei, bo dawno nie miałem problemu z autem, eh jeszcze ta wielkanoc z sankami
nashkarol motor to 1.8 16v 140 KM 4G93, chyba ten sam co w coltach GTI |
Motor ten sam co w colcie GTI tylko obrócony o 180 stopni, tzn. rozrząd z drugiej strony. Na moje oko pompa nie daje rady pod obciążeniem... Kiedy wymieniałeś filtr paliwa? Może tam też trzeba by zajrzeć |
_________________ "Mitsu" i wszystko jasne
01388/KMM
 |
|
|
|
 |
ReaperEzg
Forumowicz
Auto: mitsubishi carisma msx
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Maj 2012 Posty: 131 Skąd: Zgierz
|
Wysłany: 24-03-2013, 08:38
|
|
|
wszystkie trzy filtry wymieniałem w styczniu, wraz z olejem. Wczoraj po zmierzeniu ciśnienia na listwie, ustrojstwo pokazało ok 1.7 bara, chyba nie co za mało Więc tak, w aucie była zamontowana pompa która odpalała bez problemu, ale nie była już tak wydajna pod obciążeniem, natomiast stara pompa, nie dawała rady uruchomić auta, chyba się zawieszała, przerzuciliśmy sam wkład, auto z trudem odpaliło, ale po krótkiej rundce, auto zbierało się tak jak powinno, czyli jest tak jak mówiłeś tom1312, za słaba wydajność pod obciążeniem. Przeszukali wczoraj katalog, najtańszy wkład jaki znaleźli, ori walbro, to 155 zl, poszukam jeszcze w poniedziałek może jakiegoś zamiennika, porównam ceny i wtedy padnie decyzja. Eh kurde, a tak się męczyłem, myślałem nawet że to może katalizator zapchany czy inna pierdółka się obraziła, złośliwość rzeczy martwych |
_________________
 |
|
|
|
 |
|
|