Jaka sonda lambda wGalancie EA2W Stag 300 isa2? |
Autor |
Wiadomość |
Łysy88
Mitsumaniak Pasjonata

Auto: Mitsubishi Galant EA5W Avance!
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 11 Kwi 2013 Posty: 592 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 17-05-2013, 22:33 Jaka sonda lambda wGalancie EA2W Stag 300 isa2?
|
|
|
Witam,
czy ktoś wie co wybrać w zakładce sonda lambda w Stagu 300 plus? Męczy mnie strasznie tnm problem
Pzdr |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 17-05-2013, 22:57
|
|
|
A co masz tam do wyboru? Masz u siebie sondę jedno woltową ze wskazaniem mieszanki ubogiej przy 0 a bogatej przy 1. |
|
|
|
 |
Łysy88
Mitsumaniak Pasjonata

Auto: Mitsubishi Galant EA5W Avance!
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 11 Kwi 2013 Posty: 592 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 18-05-2013, 09:53
|
|
|
plecho1 napisał/a: | A co masz tam do wyboru? Masz u siebie sondę jedno woltową ze wskazaniem mieszanki ubogiej przy 0 a bogatej przy 1. |
Jest napieciowa 1v - 0v ubogo, jest tez odwrotna
Edit...
Jeszcze jedno pytanie. Czy przy zlej konfiguracji lpg moze byc sytuacja ze i w ecu sie miesza? Na jednym for internetowych przeczytalem ze powinienem odlaczyc akumulator abpotem pojezdzic na benzynie z 50 km. Co Wy na to? |
|
|
|
 |
plecho1
Mitsumaniak
Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy Dołączył: 02 Sty 2010 Posty: 10313 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 18-05-2013, 16:03
|
|
|
Kiedy auto chodzi na LPG, to komp benzynowy o tym nie wie i cały czas steruje wtryskiem benzynowym jakby auto chodziło na benzynie. Kiedy jest źle ustawiony skład mieszanki na LPG to komputer benzynowy dostaje o tym sygnał z sondy lambda i odpowiednio wzbogaca lub zubaża mieszankę aby była właściwa. Po dłuższej takiej jeździe przestawiają się mapy benzynowe i po przełączeniu na benzyną silnik będzie źle pracował. Odłączenie na chwilę akumulatora zresetuje te niewłaściwe korekty w sterowniku benzynowym ale by przywrócić właściwe korekty należy przejechać kilkadziesiąt kilometrów tak jak napisałeś powyżej. |
|
|
|
 |
Łysy88
Mitsumaniak Pasjonata

Auto: Mitsubishi Galant EA5W Avance!
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 11 Kwi 2013 Posty: 592 Skąd: Otwock
|
Wysłany: 18-05-2013, 16:57
|
|
|
Ok, zresetowałem ECU i przejechałem 50 km na benzynie. Szarpanie nadal występuje.. Męczy mnie jedna cewka, jedna jest na pewno wymieniana, ale druga jest stara. Ktoś się orientuje czy fajka powinna siedzieć na cewce sztywno, czy powinna być elastyczna? Nie pamiętam jak druga ale jedna na pewno jest giętka, to znaczy przy samej cewce można ją wyginać. |
_________________ Jest:
Mitsubishi Galant EA5W 2000 Avance! - wreszcie taki jak chciałem
Był:
Mitsubishi Galant EA2W 1998 (szkoda całkowita)
Mitsubishi Colt CA4A 1995
Mitsubishi Colt CA4A 1994 |
|
|
|
 |
|