Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Jaka sonda lambda wGalancie EA2W Stag 300 isa2?
Autor Wiadomość
Łysy88 
Mitsumaniak
Pasjonata


Auto: Mitsubishi Galant EA5W Avance!
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Kwi 2013
Posty: 592
Skąd: Otwock
Wysłany: 17-05-2013, 22:33   Jaka sonda lambda wGalancie EA2W Stag 300 isa2?

Witam,


czy ktoś wie co wybrać w zakładce sonda lambda w Stagu 300 plus? Męczy mnie strasznie tnm problem :)


Pzdr
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 17-05-2013, 22:57   

A co masz tam do wyboru? Masz u siebie sondę jedno woltową ze wskazaniem mieszanki ubogiej przy 0 a bogatej przy 1.
 
 
Łysy88 
Mitsumaniak
Pasjonata


Auto: Mitsubishi Galant EA5W Avance!
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Kwi 2013
Posty: 592
Skąd: Otwock
Wysłany: 18-05-2013, 09:53   

plecho1 napisał/a:
A co masz tam do wyboru? Masz u siebie sondę jedno woltową ze wskazaniem mieszanki ubogiej przy 0 a bogatej przy 1.



Jest napieciowa 1v - 0v ubogo, jest tez odwrotna


Edit...

Jeszcze jedno pytanie. Czy przy zlej konfiguracji lpg moze byc sytuacja ze i w ecu sie miesza? Na jednym for internetowych przeczytalem ze powinienem odlaczyc akumulator abpotem pojezdzic na benzynie z 50 km. Co Wy na to?
 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 18-05-2013, 16:03   

Kiedy auto chodzi na LPG, to komp benzynowy o tym nie wie i cały czas steruje wtryskiem benzynowym jakby auto chodziło na benzynie. Kiedy jest źle ustawiony skład mieszanki na LPG to komputer benzynowy dostaje o tym sygnał z sondy lambda i odpowiednio wzbogaca lub zubaża mieszankę aby była właściwa. Po dłuższej takiej jeździe przestawiają się mapy benzynowe i po przełączeniu na benzyną silnik będzie źle pracował. Odłączenie na chwilę akumulatora zresetuje te niewłaściwe korekty w sterowniku benzynowym ale by przywrócić właściwe korekty należy przejechać kilkadziesiąt kilometrów tak jak napisałeś powyżej.
 
 
Łysy88 
Mitsumaniak
Pasjonata


Auto: Mitsubishi Galant EA5W Avance!
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 11 Kwi 2013
Posty: 592
Skąd: Otwock
Wysłany: 18-05-2013, 16:57   

Ok, zresetowałem ECU i przejechałem 50 km na benzynie. Szarpanie nadal występuje.. Męczy mnie jedna cewka, jedna jest na pewno wymieniana, ale druga jest stara. Ktoś się orientuje czy fajka powinna siedzieć na cewce sztywno, czy powinna być elastyczna? Nie pamiętam jak druga ale jedna na pewno jest giętka, to znaczy przy samej cewce można ją wyginać.
_________________
Jest:
Mitsubishi Galant EA5W 2000 Avance! - wreszcie taki jak chciałem

Był:
Mitsubishi Galant EA2W 1998 (szkoda całkowita)
Mitsubishi Colt CA4A 1995
Mitsubishi Colt CA4A 1994
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.