Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Strasznie "dymi" (???)
Autor Wiadomość
outlaw4life 
Forumowicz


Auto: 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Maj 2012
Posty: 94
Skąd: wro
Wysłany: 02-04-2013, 21:59   Strasznie "dymi" (???)

galant 2,5 V6 EA 98r LPG (brc)


Witam. Ostatnio nabyłem kolejnego gala wlasciwie na części mialem pierwszego rozebrac (maly wypadek) i tym mialem jezdzic ale ostatnio zauważyłem dosc dziwna sprawe i w sumie wczesniej na to uwagi nie zwrocilem wiec mzoe dlatego wczesniej tego nie zauwazylem ale teraz zaczynam sie martwic.
Mianowicie galant chodzi, odpala wszystko normalnie mocy ma tyle ile powinno miec 2,5 mierzylem sie tez z innym 2,5 i leca identycznie ale martwi mnie to ze gdy jest odpalony i jest zimno zostawia za soba chmure jakieghos bialego dymu. Im zimniej tym bardziej widac chmure jak dodaje gazu, jak dociskam mu i jest tak -10 czy nawet -5 stopni i gniote go do 6tys obrotow to zostawia za soba biala chmure taka ze prawie tylu fury nie widac i wszystko by bylo jakby np uciekalo mi oleju na bagnecie czy wody w chlodnicy bo moglbym wtedy powiedziec ze cos z tych dwoch rzeczy jest "przepalane" przez silnik jednak zrobilem juz nim ze 3 tysiace km i ani wody ani oleju nie ubywa mu w ogole!!! O co więc chodzi? ;/
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 02-04-2013, 22:09   

Zimno na zewnątrz ciepłe spaliny taki bedzie efekt wystarczy chuchnac i juz widać po sobie zobacz latem co sie dzieje , u mnie tez para idzie
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
outlaw4life 
Forumowicz


Auto: 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Maj 2012
Posty: 94
Skąd: wro
Wysłany: 02-04-2013, 22:12   

ale para by szla z tego ze ubywa wody bo ja przepala a tymczasem w zbiorniku nic nie ubywa a inne samochody tak nie "dymią" a ja we wstecznym jadac soebie spokojnie i majac 2tys obrotow widze ze cos sie wydobywa z rury a chyba przy tak niskich obrotach nic nie powinno byc widoczne we wstecznym lusterku?
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 02-04-2013, 22:18   

Jakie odcinki pokonujesz ?
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
ivan1977 
Forumowicz

Auto: galant 2.0 98r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Lut 2013
Posty: 84
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 02-04-2013, 22:19   

outlaw4life, Nie z tego ze przepala wode poprostu normalny objaw spalania przy takich temperaturach i to jeszcze pewnie na LPG
_________________
Elvis
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 02-04-2013, 22:19   

Para to tylko wyrazenie to spaliny
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
outlaw4life 
Forumowicz


Auto: 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Maj 2012
Posty: 94
Skąd: wro
Wysłany: 02-04-2013, 22:34   

Odcinki srednio 10km (codziennie dojazdy do pracy) w sumie im dluzej chyba czy wiecej kilometrow przejade tym mi sie wydaje ze "wielkość" chmury spada do pewnego momentu keidy w ogole nie widac jej we wstecznym lusterku przy jezdzie... ale nie wiem czy tak jest czy mi sie tylko wydaje :(
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 02-04-2013, 22:37   

outlaw4life napisał/a:
wiecej kilometrow przejade tym mi sie wydaje ze "wielkość" chmury spada do pewnego momentu keidy w ogole nie widac jej we wstecznym lusterku przy jezdzie... ale nie wiem czy tak jest czy mi sie tylko wydaje

Więc nie masz sie czym przejmować :)
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
outlaw4life 
Forumowicz


Auto: 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Maj 2012
Posty: 94
Skąd: wro
Wysłany: 02-04-2013, 22:59   

milo napisał/a:
outlaw4life napisał/a:
wiecej kilometrow przejade tym mi sie wydaje ze "wielkość" chmury spada do pewnego momentu keidy w ogole nie widac jej we wstecznym lusterku przy jezdzie... ale nie wiem czy tak jest czy mi sie tylko wydaje

Więc nie masz sie czym przejmować :)



a to czemu tak jest? w innych autach chyba tak nie ma zeby az tak bardzo dymilo :(
 
 
WreX 
Mitsumaniak
Igrający ze śmiercią


Auto: Galant Avance 2002 2.5l
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2011
Posty: 1896
Skąd: Wieluń
Wysłany: 02-04-2013, 23:03   

outlaw4life napisał/a:
a to czemu tak jest? w innych autach chyba tak nie ma


Jest, też jak stoje na światłach to mi co X sekund troszkę pary poleci, ale ten przede mną również tak ma, owszem zdarzy się jakiś któremu nie poleci ale w większości jednak paruje z wydechu.
_________________
Moja Żona...
ma PRAWIE 8 sekund do setki... a Twoja ?
Takie tam zdjęcia chcesz pooglądać Gość ? :)
 
 
 
deejay 
Mitsumaniak


Auto: Rav4 Hybrid
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 155 razy
Dołączył: 26 Wrz 2006
Posty: 6099
Skąd: Wrocław
Wysłany: 02-04-2013, 23:07   

outlaw4life napisał/a:
a to czemu tak jest? w innych autach chyba tak nie ma zeby az tak bardzo dymilo :(


Zjawisko normalne i jak najbardziej prawidłowe kiedy sie autem jezdzi tylko po miescie i w dodatku na krótkich odcinkach . To nic innego jak para wodna , im cieplejszy silnik jak i uklad wydechowy tym zjawisko zanika . Nie ma sie czym przejmować .
 
 
outlaw4life 
Forumowicz


Auto: 2,5 V6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Maj 2012
Posty: 94
Skąd: wro
Wysłany: 03-04-2013, 00:07   

deejay napisał/a:
outlaw4life napisał/a:
a to czemu tak jest? w innych autach chyba tak nie ma zeby az tak bardzo dymilo :(


Zjawisko normalne i jak najbardziej prawidłowe kiedy sie autem jezdzi tylko po miescie i w dodatku na krótkich odcinkach . To nic innego jak para wodna , im cieplejszy silnik jak i uklad wydechowy tym zjawisko zanika . Nie ma sie czym przejmować .


Ja rozumiem panowie ze musi byc para wodna bo temperatura s[palin jest wyzsza niz otoczenia ale wydaje mi sie ze moja fura o wiele bardziej "dymi" a niezeli inne samochody


Leca podziekowania za udielanie sie w temacie :)
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24307
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 03-04-2013, 07:47   

w wydechu potrafi się zgromadzić mnóstwo wody - szczególnie zimą
pamiętam jak w lutym zmieniałem wydech w Colcie, po ucięciu rury flexem wylał się prawie litr wody
dodatkowo katalizator zmienia niektóre zw. chem. w wodę
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 03-04-2013, 07:52   

outlaw4life napisał/a:

Ja rozumiem panowie ze musi byc para wodna bo temperatura s[palin jest wyzsza niz otoczenia ale wydaje mi sie ze moja fura o wiele bardziej "dymi" a niezeli inne samochody
Zrób autem porządną trase >200km problem powinien sie zmarginalizować do czasu aż zaś nagromadzi się spora wilgoć w układzie

Krzyzak napisał/a:
dodatkowo katalizator zmienia niektóre zw. chem. w wodę
Efekt uboczny dopalenia CO i HC
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10692
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 03-04-2013, 08:23   

robertdg napisał/a:
Zrób autem porządną trase >200km problem powinien sie zmarginalizować do czasu aż zaś nagromadzi się spora wilgoć w układzie

Potwierdzam, po wyjeżdzie ro Poznannia i z powrotem i u mnie wieksze dymienie ustało..:)
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.