Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8] Mitsubishi CARISMA 1.8 GLS
Autor Wiadomość
MareckiK3 
Nowy Forumowicz
MareckiK3

Auto: Carizma 1.8 GLS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Cze 2009
Posty: 3
Skąd: Kraków
  Wysłany: 27-03-2013, 09:24   [Cari 1.8] Mitsubishi CARISMA 1.8 GLS

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

CARISMA 1.8 GLS autamat

Witam wszystkich MitsuManiaków. Potrzebuję pomocy . Jadąc 70 km/h zapaliła mi się lampka L a bzem w pozycji D . jak moze byc przyczyna.
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 14-04-2013, 15:44   

co prawda nie mialem carismy w automacie ale mam drugi samochód 3,5 litra w automacie i wiem że takie objawy to często po prostu tryb awaryjny skrzyni biegów, niekiedy skrzynie maja oddzielne ECU i oddzielne złącze do zczytywania błędów, ale idzie też w miare trafnie zdiagnozować po tym jak skrzynia sie zachowuje np nie wrzuca ostatniego biegu, albo wrzuca 2 pierwsze biegi w wyzszym zakresie obrotów, musisz znaleźć serwisówke od skrzyni tam po takich właśnie objawach dojdziesz do tego co sie dzieje. ja w drugim samochodzie po objawach doszedłem do tego że mam zużyty olej w skrzyni która przed uszkodzeniem zabezpieczala sie w ten sposob ze nie przełączała biegów przy wyżzszych obrotach. Wiekszość problemów rozwiązuje tak "banalna" sprawa jak wymiana oleju i filtra oczywiście tylko i wyłącznie na dedykowany!! czesta awaria to też czuniki obrotów wejscia i wyjscia, wtedy dodatkowo może szaleć obrotomierz i prędkosciomierz. aha i jeszcze warto by było temat zmienić na np. "problemy z ASB mitsubishi carisma 1,8 GLS"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.