 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CJ4A 1.6] [CJ0] Pb dymi krztusi pracuje nierówno, LPG ok |
Autor |
Wiadomość |
QwiateQ
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.0 Elegance A/T [EA2A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Wrz 2006 Posty: 220 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 08-08-2007, 09:18 [CJ4A 1.6] [CJ0] Pb dymi krztusi pracuje nierówno, LPG ok
|
|
|
Witam,
Proszę o pomoc, mam Miśka Colta 1.6 16v 4g92 '96 z Pb/LPG i od wczoraj problemem jazdy na benzynie, po zatankowaniu zauważyłem nierównomierną prace na Pb przy niskich obrotach i utrzymywaniu obrotów (prędkości) podczas jazdy. Co mu dolega:
- szarpie lekko podczas jazdy z utrzymaną prędkością
- zauważyłem ciemny dym spalin przy pracy na Pb
- nierównomierna praca na biegu jałowym
- na LPG wszystko ok więc wstępnie wykluczam sondę Lambda
- jakby lekki spadek mocy (subiektywnie niepewna ocena)
- zatankowałem w prawie pusty zbiornik Pb około 12l paliwa ale raczej słabej jakości, podejrzewałem paliwo więc zatankowałem ok 9l dobrej jakości paliwa, jest jakby lekko lepiej ale i tak źle
na LPG jest tak samo jak było, czyli OK, więc zawęziłem poszukiwania usterki do układu paliwowego
1. Czy możliwe że to jest spowodowane występowaniem wody w układzie paliwowym?
2. Czy to mogą być objawy pompki paliwa (choć mogę spokojnie rozpędzić mojego Mitsu)?
3. Czy to może być wina zabrudzonego kroczka biegu jałowego?
4. Czy to może być wina wtryskiwacza?
5. A może filtr paliwa?
Jak zdiagnozować prawdopodobną wg Was usterkę?
Czy zawitać do lokalnego ASO Mitsu?
Jak ewentualnie naprawić?
Sprawa Pilna z uwagi na zbliżający się wyjazd!!!
Proszę pomóżcie.
Pozdrawiam
QwiateQ |
|
|
|
 |
Kokos
Forumowicz

Auto: CAO 1993 1.3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 31 Mar 2006 Posty: 175 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 08-08-2007, 22:13
|
|
|
wg mnie - najprostasza metoda to:
- najpierw to jakies 700 - 1000 km na Pb plus środek do czyszczezenia wtryskiwaczy np STP
- i jezdzisz mimo szarpania i lecacych w dól wolnych obrotów (ten kryzys trzeba wytrzyamc mimo alternatywy LPG )
pozdrawiam |
_________________ Michał Kraków |
|
|
|
 |
QwiateQ
Mitsumaniak

Auto: Galant 2.0 Elegance A/T [EA2A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Wrz 2006 Posty: 220 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 09-08-2007, 08:24
|
|
|
Wczoraj odpiąłem sondę Lambda i nie zauważyłem zmiany pracy silnika na Pb. Objawy opisane powyżej. Czy to norma czy wskaźnik zużycia sondy?
Wtryski przeczyszczę profilaktycznie, dzięki. |
_________________
Mitsubishi Galant 2.0 Elegance A/T [EA2A]
Mitsubishi Colt 1.6 16v GLX CJ0 4g92 [CJ4A] - EX |
|
|
|
 |
|
|