Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CJ4A 1.6] [CJ0] Pb dymi krztusi pracuje nierówno, LPG ok
Autor Wiadomość
QwiateQ 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.0 Elegance A/T [EA2A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 220
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 08-08-2007, 09:18   [CJ4A 1.6] [CJ0] Pb dymi krztusi pracuje nierówno, LPG ok

Witam,

Proszę o pomoc, mam Miśka Colta 1.6 16v 4g92 '96 z Pb/LPG i od wczoraj problemem jazdy na benzynie, po zatankowaniu zauważyłem nierównomierną prace na Pb przy niskich obrotach i utrzymywaniu obrotów (prędkości) podczas jazdy. Co mu dolega:

- szarpie lekko podczas jazdy z utrzymaną prędkością
- zauważyłem ciemny dym spalin przy pracy na Pb
- nierównomierna praca na biegu jałowym
- na LPG wszystko ok więc wstępnie wykluczam sondę Lambda
- jakby lekki spadek mocy (subiektywnie niepewna ocena)

- zatankowałem w prawie pusty zbiornik Pb około 12l paliwa ale raczej słabej jakości, podejrzewałem paliwo więc zatankowałem ok 9l dobrej jakości paliwa, jest jakby lekko lepiej ale i tak źle

na LPG jest tak samo jak było, czyli OK, więc zawęziłem poszukiwania usterki do układu paliwowego

1. Czy możliwe że to jest spowodowane występowaniem wody w układzie paliwowym?
2. Czy to mogą być objawy pompki paliwa (choć mogę spokojnie rozpędzić mojego Mitsu)?
3. Czy to może być wina zabrudzonego kroczka biegu jałowego?
4. Czy to może być wina wtryskiwacza?
5. A może filtr paliwa?

Jak zdiagnozować prawdopodobną wg Was usterkę?

Czy zawitać do lokalnego ASO Mitsu?

Jak ewentualnie naprawić?

Sprawa Pilna z uwagi na zbliżający się wyjazd!!!

Proszę pomóżcie.

Pozdrawiam
QwiateQ
 
 
 
Kokos 
Forumowicz


Auto: CAO 1993 1.3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Mar 2006
Posty: 175
Skąd: Kraków
Wysłany: 08-08-2007, 22:13   

wg mnie - najprostasza metoda to:
- najpierw to jakies 700 - 1000 km na Pb plus środek do czyszczezenia wtryskiwaczy np STP
- i jezdzisz mimo szarpania i lecacych w dól wolnych obrotów (ten kryzys trzeba wytrzyamc mimo alternatywy LPG :mrgreen: )

pozdrawiam
_________________
Michał Kraków
 
 
QwiateQ 
Mitsumaniak


Auto: Galant 2.0 Elegance A/T [EA2A]
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Wrz 2006
Posty: 220
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 09-08-2007, 08:24   

Wczoraj odpiąłem sondę Lambda i nie zauważyłem zmiany pracy silnika na Pb. Objawy opisane powyżej. Czy to norma czy wskaźnik zużycia sondy?

Wtryski przeczyszczę profilaktycznie, dzięki.
_________________

Mitsubishi Galant 2.0 Elegance A/T [EA2A]
Mitsubishi Colt 1.6 16v GLX CJ0 4g92 [CJ4A] - EX
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.