Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
bezpiecznik
Autor Wiadomość
marcinekk80
[Usunięty]

Wysłany: 09-01-2007, 11:53   bezpiecznik

witam
mam problem z elektryka w 2g z 98 roku, mianowicie dzis 3 razy wymianialem bezpiecznik w komorze silnika odpowiedzialny za tylnie swiatla pozycyjne , nie wiem czmu ale odpalam samochod i po paru minutach gasna tylnie pozycje , zegary i podswietlenie zapalniczki, problem nastapil z tego co zauwazylem po podlaczeniu nowych tarcz indiglow pod podswietlenie zapalinczki, ale po ich odlaczeniu problem nie zniknął, co moze byc przyczyną? i jeszcze male pytanie jakie powinno byc napiecie bo u mnie skacze ok 13,5-14,5v??
 
 
Ryfi
[Usunięty]

Wysłany: 10-01-2007, 12:58   

masz gdzies zwarcie na obwodach, zdemontuj wszystkie zarowki ktore wchodza w obwod i wkladaj po kolei patrzac jak zachowuje sie voltomiesz podlączony do tego wlasnie obwodu , moze ktoras zarowka powoduje zwarcie przewodow, albo poprostu moze cos dokladales i przeciazyles obwod lub czegos nie zaizolowals dobrze i powoduje zwarcie i tak na zapas nie probuj wkaldac wiekszego bezpiecznika:)
 
 
slo_mo
[Usunięty]

Wysłany: 10-01-2007, 13:27   

Jest zwarcie - żeby je znależć musisz wziąść liczniczek w dłoń i żmudnie sprawdzać sprawdzać każdy kabelek. Drugą opcją jest oddanie auta do elektryka samochodowego (ja w swoim MSR też miałem podobny kłopot - wywalał bezpiecznik od lewej strony oświetlenia i nie było świateł oraz oświetlenia zegarów) który naprawi co trzeba. Ja za diagnozę całej elektryki (tak przy okazji wyszło że tylna wiążka od haka spadła na tłumik i była stopiona - wymaina całej wiązki i odpowiednie ułożenie), naprawę (było zwarcie w skrzynce bezpieczników oraz w komorze silnika) i podłączenie pod kompa w celu sprawdzenia błędów na ECU zapłaciłem 120zł.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.