 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CY8A 2.0DID] Przybywa oleju dpf czy uszczelniacze wtrysków |
Autor |
Wiadomość |
karol_brr
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer Sportback 2.0 did bwc
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 14 Kwi 2017 Posty: 4 Skąd: Łapanów
|
Wysłany: 09-06-2017, 16:33 [CY8A 2.0DID] Przybywa oleju dpf czy uszczelniacze wtrysków
|
|
|
Witam wszystkich.jestem tu nowy od niedawna posiadam lancera sportback z 2009roku przebieg to "niby" 125tys km.problem mam taki:wymieniłem 1500tys. Km temu olej ktorego bylo ponad 5l jak zlałem. z ciekawosci kilka dni temu chcialem skontrolowac stan oleju a tu szok .jak wlewalem olej to 4.3litra byla to polowa na bagnecie.teraz po przejechaniu 1500 km oleju jest juz pół centymetra nad maximum na bagnecie.wiem ze gdy jezdzi sie na krotkich trasach to paliwo z dpfa przelewa sie do oleju z tego wzgledu ze nie zdarzy sie dokladnie wypalic dpf ale zeby az tak szybko sie podniusł stan. ja jezdze raczej w dluzsze trasy bo codziennie do pracy 30km w jedna strone mam.pokonuje ten dystans bez korkow.slyszalem ze w tych autach jak i w autach z grupy vw 2.0 tdi pojawiał sie problemy z uszczelnieniem na pompowtryskiwaczach moze dlatego stan oleju sie tak szybko podwyzszyl ropa dostaje sie do oleju.bardzo prosze o jakiej porady.z gory dziekuje
[ Dodano: 09-06-2017, 16:51 ]
I dodam ze jak otworze maske jak silnim pracuje to czuc zapach oleju ale wyciekow nie ma. |
|
|
|
 |
pablo diablo
Forumowicz

Auto: Galant 2.0 Gls Lancer 1.8 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 14 Paź 2007 Posty: 643 Skąd: Nowy Sacz
|
Wysłany: 10-06-2017, 08:52
|
|
|
Musisz sie dowiedzieć jak wypala sie filtr u ciebie i przede wszystkim nigdy nie przerwać mu procesu wypalania bo wtedy nadmiar paliwa ktore jest wtryskiwane by podnieść temperaturę trafia do miski olejowej - olej idzie w górę i traci swoje właściwości przez mieszanie się z paliwem. Zadbaj o to by sprawdzić aktualność oprogramowania tam tez dużo zmieniali i poprawiali tą funkcje. Uzywaj dobrego oleju do diesli niskopopiołowych. Na bagnecie poza górna kreska masz pewno taki X wyżej wiec tego X poziom oleju nie możne przekroczyć, wtedy konieczna wymiana oleju, co się dzieje gdy sie użytkuje samochód z za duzą ilością oleju nie muszę wyjaśniać. Na drugi raz gdy będziesz wymieniać olej nie dolewaj pod górną kropke bo i tak sie lekko podniesie pomimo normalnego użytkowania. 2.0 TDI nie okrył sie dobra sławą. Pamiętaj co jakiś czas autostrada i ogień by przedmuchać Lancera. Przede wszystkim musisz sie nauczyć jak działa i kiedy sie wypala DPF w instrukcji tego nie znajdziesz |
_________________ pablo diablo |
|
|
|
 |
|
|