 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: glina 16-05-2014, 10:39 |
[Cari 1.8 GDI] Carisma 1.8 GDI w automacie z 1999 |
Autor |
Wiadomość |
kodak
Nowy Forumowicz
Auto: AR 156 2,4 JTD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2013 Posty: 1 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 25-03-2013, 08:44 [Cari 1.8 GDI] Carisma 1.8 GDI w automacie z 1999
|
|
|
Powitać Szanowne Towarzystwo!
Zwracam sie do Was z paroma pytaniami na temat w/w modelu.
kilka lat temu posiadałem carismę 1,6 z 1998r. Obecnie jeżdżę AR 156 2,4 JTD, a że zależy m i teraz trochę na zejściu z kosztó utrzymania samochodu to padło spowrotem na cari. W mojej "byłej" pamiętam że przez 3 lata jak ją posiadałem to zrobiłem tylko rozrząd, tuleje wahaczy z tyłu i gdzieś po drodze któryś przegub.
Chciałbym sie dowiedzieć
- czy po lifrówki z GDI są też tak mało awaryjne jak poprzednie modele ze zwykłymi silnikami?
- jak sprawa wygląda ze spalaniem w tym silniku i z autoskrzynią?
- czy ta skrzynia jest bardzo awaryjna?
- jak sprawa by wygladała z przerzuceniem skrzyni na manualną (czy ktos coś takiego robił?)
- czy ten silnik toleruje LPG i czy sie to w ogóle kalkuluje, pamiętam jak jeszcze kiedyś miałem carismę to było tak, że do GDI ciężko było wrzucić gaz ze względu na ten bezpośredni wtrysk.
- czy plastiki w poliftach też tak trzeszczą jak w "jedynkach"?
czy ktoś z was zna może ten samochód... koleś mi proponuje zamianę za moją AR
http://tablica.pl/oferta/...D5-ID1mqi5.html
( tak wiem światła grill i kiera nie z tego rocznika)
jak coś mi sie jeszcze przypomni będe pytał
pozdrawiam |
|
|
|
 |
volve
Mitsumaniak

Auto: Colt CZC 1.5T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 47 razy Dołączył: 31 Sty 2010 Posty: 4047 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 25-03-2013, 10:11
|
|
|
kodak napisał/a: | - czy po lifrówki z GDI są też tak mało awaryjne jak poprzednie modele ze zwykłymi silnikami? |
zależy...jeśli zadbany egzemplarz, to wystarczy odpowiednio dbać. Jednak jeśli trafiał do "mechaników" to różnie może być. Bez dokładnego sprawdzenia z kimś, kto zna się na GDI nie bierz tego auta.
kodak napisał/a: | - czy ten silnik toleruje LPG i czy sie to w ogóle kalkuluje, pamiętam jak jeszcze kiedyś miałem carismę to było tak, że do GDI ciężko było wrzucić gaz ze względu na ten bezpośredni wtrysk. |
LPG w GDI to nieopłacalna sprawa. Instalacja kosztuje coś koło 4-5 tyś zł. Oszczędność jeśli chodzi o benzynę też wtedy nie jest taka duża, ponieważ co pewien czas jest dotrysk benzyny...
kodak napisał/a: | - czy plastiki w poliftach też tak trzeszczą jak w "jedynkach"? |
Tylna półka w HB niestety trzeszczy.
Co do skrzyni, to z automatem nie miałem zbytnio do czynienia, więc ciężko powiedzieć. |
_________________ Mitsubishi Carisma 1.8 GDI Elegance
 |
|
|
|
 |
|
|