Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: glina
16-05-2014, 10:39
[Cari 1.8 GDI] Carisma 1.8 GDI w automacie z 1999
Autor Wiadomość
kodak 
Nowy Forumowicz

Auto: AR 156 2,4 JTD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 1
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 25-03-2013, 08:44   [Cari 1.8 GDI] Carisma 1.8 GDI w automacie z 1999

Powitać Szanowne Towarzystwo!
Zwracam sie do Was z paroma pytaniami na temat w/w modelu.
kilka lat temu posiadałem carismę 1,6 z 1998r. Obecnie jeżdżę AR 156 2,4 JTD, a że zależy m i teraz trochę na zejściu z kosztó utrzymania samochodu to padło spowrotem na cari. W mojej "byłej" pamiętam że przez 3 lata jak ją posiadałem to zrobiłem tylko rozrząd, tuleje wahaczy z tyłu i gdzieś po drodze któryś przegub.
Chciałbym sie dowiedzieć
- czy po lifrówki z GDI są też tak mało awaryjne jak poprzednie modele ze zwykłymi silnikami?
- jak sprawa wygląda ze spalaniem w tym silniku i z autoskrzynią?
- czy ta skrzynia jest bardzo awaryjna?
- jak sprawa by wygladała z przerzuceniem skrzyni na manualną (czy ktos coś takiego robił?)
- czy ten silnik toleruje LPG i czy sie to w ogóle kalkuluje, pamiętam jak jeszcze kiedyś miałem carismę to było tak, że do GDI ciężko było wrzucić gaz ze względu na ten bezpośredni wtrysk.
- czy plastiki w poliftach też tak trzeszczą jak w "jedynkach"? :)

czy ktoś z was zna może ten samochód... koleś mi proponuje zamianę za moją AR
http://tablica.pl/oferta/...D5-ID1mqi5.html
( tak wiem światła grill i kiera nie z tego rocznika)

jak coś mi sie jeszcze przypomni będe pytał
pozdrawiam
 
 
volve 
Mitsumaniak


Auto: Colt CZC 1.5T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 47 razy
Dołączył: 31 Sty 2010
Posty: 4047
Skąd: Szczecin
Wysłany: 25-03-2013, 10:11   

kodak napisał/a:
- czy po lifrówki z GDI są też tak mało awaryjne jak poprzednie modele ze zwykłymi silnikami?


zależy...jeśli zadbany egzemplarz, to wystarczy odpowiednio dbać. Jednak jeśli trafiał do "mechaników" to różnie może być. Bez dokładnego sprawdzenia z kimś, kto zna się na GDI nie bierz tego auta.

kodak napisał/a:
- czy ten silnik toleruje LPG i czy sie to w ogóle kalkuluje, pamiętam jak jeszcze kiedyś miałem carismę to było tak, że do GDI ciężko było wrzucić gaz ze względu na ten bezpośredni wtrysk.


LPG w GDI to nieopłacalna sprawa. Instalacja kosztuje coś koło 4-5 tyś zł. Oszczędność jeśli chodzi o benzynę też wtedy nie jest taka duża, ponieważ co pewien czas jest dotrysk benzyny...

kodak napisał/a:
- czy plastiki w poliftach też tak trzeszczą jak w "jedynkach"?


Tylna półka w HB niestety trzeszczy.

Co do skrzyni, to z automatem nie miałem zbytnio do czynienia, więc ciężko powiedzieć.
_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI Elegance ;)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.