[Carisma] nie pali na jeden cylinder |
Autor |
Wiadomość |
bolth
Nowy Forumowicz
Auto: Volvo s40 SE 1.8 GDI '03
Kraj/Country: UK
Dołączył: 30 Kwi 2013 Posty: 26 Skąd: Wodzisław Śl
|
Wysłany: 30-04-2013, 16:10 [Carisma] nie pali na jeden cylinder
|
|
|
Witam
posiadam s40 z GDI 1.8
problem polega na tym iż silnik nie pali czasami na jeden cylinder dokładnie nr 4
zaczęło sie to od uczenia obrotów po tym jak nie wiadomo czemu brakło zasilania na postoju kiedy sluchalem radia i komp sie zresetował
gdy bylem juz na etapie uczenia z właczoną klimatyzacją silnik przestał równo pracować,podjechałem do mechanika i wymienił mi fajko cewke i po problemie
po tygodniu podczas wypadu na wycieczke po zrobieniu ok 100km zatrzymalem sie aby rozprostowac nogi i sie zaczęlo po ponownym uruchomieniu silnika
myslalem ze to cewka bo uzywana to mogla paść
po dojechaniu do celu i po jakiejs godzince przerwy silnik znow powrocil do normalnej pracy
dopiero w drodze powrotnej znów problem powrócił,cięzko było dojechac przez miasto bo mułowaty strasznie wczesniej autostradą jechalem
kod jaki wyskoczyl to misfire 4 i drugi low press refrigerant (jakos tak)
te 2 kody pojawily sie zawsze razem kiedy przstal cylinder pracować
ma ktoś jakiś pomysł?
tematy znalazlem podobne ale mi raz działa wszystko a raz nie
a teraz po dlugim postoju silnik pracuje jakby nic sie nie stało |
|
|
|
 |
GrzechNH
Nowy Forumowicz
Auto: Mtsubishi Carisma 1.8 glx
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 15 Lip 2012 Posty: 9 Skąd: Krk
|
Wysłany: 02-05-2013, 17:19
|
|
|
Witam miałem podobny problem tylko mi nie palił na 3 gar problemem okazała się wtyczka wpięta do wtryskiwacza z zewnątrz było niby wszyskto ok natomiast w środku nie łączyła jak należy dopiero po poruszeniu działała jeśli nie to będzie problemem możesz sprawdzić jeszcze świece i cewke zapłonową |
|
|
|
 |
ross
Forumowicz

Auto: Carisma 1.8 GDI 97
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 13 Kwi 2012 Posty: 311 Skąd: Sandomierz
|
Wysłany: 02-05-2013, 17:35
|
|
|
U mnie przed zakupem ktoś wymieniał świece i początkowo w zimie po rozruchu silnik kilka obrotów palił na trzy cylindry, minął rok i przestał całkowicie palić na jeden cylinder , okazało się że poprzedni właściciel gdy wymieniał świece użył niewłaściwego klucza i uszkodził na zewnątrz izolator , a ponadto był olej w otworach świec co się często zdarza w gdi |
_________________ Ross |
|
|
|
 |
bolth
Nowy Forumowicz
Auto: Volvo s40 SE 1.8 GDI '03
Kraj/Country: UK
Dołączył: 30 Kwi 2013 Posty: 26 Skąd: Wodzisław Śl
|
Wysłany: 02-05-2013, 19:09
|
|
|
witam
podejrzana jest własnie cewka gdyż dowiedziałem sie iż moze tak sie zachowywać na zagrzanym silniku a na trasie dawałem ok 110km/h przez 2 godziny
a cewke dostałem zapasową na wymiane i skaner kodow jakby sie cos dzialo
ale to dopiero sprawdze w trasie,gdyż po mieście wszystko działa jak powinno
jak znajde rozwiązanie to się podziele a za porady dziękuję bardzo,sprawdze ten wtrysk jeszcze
[ Dodano: 10-06-2013, 21:57 ]
prawdopodobnie
wiązka kabli przy module zapłonowym nie była dociśnięta
obecnie testuje auto i bez objawów |
|
|
|
 |
|