Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Gruchotanie/chrobotanie przy skręcaniu
Autor Wiadomość
cucumber 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lut 2013
Posty: 2
Skąd: STW
Wysłany: 19-04-2013, 14:11   [Cari 1.8 GDI] Gruchotanie/chrobotanie przy skręcaniu

Witam Wszystkich MitsuManiaków!

Mam problem z moją Cari. Kiedy jadę autem i skręcam na wrzuconym biegu w prawo/lewo słychać metaliczne chrobotanie. Dźwięki zanikają, gdy jadę na w prost. Jak wrzucę na luz w trakcie jazdy i zacznę skręcać chrobotanie się nie pojawia. Co ciekawe kiedy stoję w miejscu i kręcę kierownicą do oporu w prawo lub w lewo słychać stuk, ale w lewym kole.

Sprawdzałem na kanale spód auta. Stuk tak naprawdę od spodu słychać jak gdyby od lewego przegubu zewnętrznego albo wyżej (amortyzator/poduszka?).

Wiadomo nie obejdzie się bez diagnozy mechanika. Na pewno ktoś, kto siedzi w mechanice na pierwszy rzut oka/opis postawi diagnozę na forum. Jak już ogarnę tą całą usterkę, to przy najbliższej okazji, dam znać co było nie tak.

Poniżej link z filmikiem przedstawiającym stuk w miejscu.

http://www.wrzucaj.org/382537

Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam ;)
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23638
Skąd: KSSE
Wysłany: 19-04-2013, 20:27   

Stuk w miejscu może pochodzić od uszkodzonego łożyska skrętnego/podpory górnej amortyzatora bądź pękniętej sprężyny, terkotanie przy skrętach to najprawdopodobniej uszkodzony przegub
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
cucumber 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.8 GDI
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lut 2013
Posty: 2
Skąd: STW
Wysłany: 15-05-2013, 20:59   

Problem usunięty. Wymieniony został przegub lewy zewnętrzny (był w fatalnym stanie). Pozdrawiam :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.