Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
spadające obroty i wibracje silnika po zmianie z N na D
Autor Wiadomość
kili 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 2
Skąd: Michałowice k.Kr
Wysłany: 05-03-2013, 09:57   spadające obroty i wibracje silnika po zmianie z N na D

Witam,
chcę kupić Pajero z 2000r, ogólnie g. się znam na terenówkach i wiem, że pewnie wpuszczam się w maliny, dlatego zapytać warto...
otóż problem dotyczy pajero 3,2did po zmianie automatu z położenia N na D obroty spadają, silnik lekko wariuje, wystarczy, że dodam gazu i problem znika.
dzięki, pozdro.
p.s. to mój pierwszy post na tym forum, to nie rozdepczcie mnie jak coś gdzieś źle, lub było-szukałem...
 
 
PiotrKw 
Forumowicz

Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 843
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 05-03-2013, 21:15   

Przyjrzałbym się skrzyni biegów , w połozeniu N nie jest napędzana pompa hydrauliczna , po przełaczeniu na D zaczyna pracować . Jeżeli spadają obroty to znaczy że jest jakiś zwiększony moment oporowy w AT . Czyli pierwsze płyn , czy jest stan , czy nie za mało ( lub za dużo ) , jaki jest jego kolor i konsystencja . Jeżeli przypomina kisiel to dobrze nie jest :wink: tak samo jak czarny kolor , jadący spalenizną . Powinien być czerwony , ciemno czerwony i transparentny , jeżeli inaczej to do wymiany . Możliwe że nigdy nie był wymieniany co przy tym roczniku może powodować takie objawy . Niestety , niektórzy uważają że płynu w AT się nie wymienia nigdy . :wink: Kolejna sprawa to filtr w AT . może być już brudny i powoduje dławienie przepływu i wzrost oporów pracy pompy . To tak na szybko jako pierwsze .
 
 
AdamK. 
Nowy Forumowicz

Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 7
Skąd: Nowy Targ
Wysłany: 07-03-2013, 00:05   

Witam mam pytanko dotyczące tego auta bo dzisiaj własnie w KRK oglądałem takie Pajero srebrne z tym samym objawem co napisałeś po podłączeniu go przeze mnie do komputera (wziąłem swój kom.) nooo nie wyglądało to za ciekawie masa błędów od skrzyni i silnika abs itp. i ciekaw właśnie jestem czy nie oglądaliśmy tego samego auta...:P
 
 
kili 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Mar 2013
Posty: 2
Skąd: Michałowice k.Kr
Wysłany: 07-03-2013, 08:55   

http://otomoto.pl/mitsubishi-pajero-C28130283.html
Srebrne, 3 drzwiowe, miły pan, delikatnie traktujący auto.
Ja odpuściłem jak tylko przejechałem się innym, który w porównaniu żwawiej reagował na pedał gazu. W tym wydawało mi się, że skrzynia bardzo przeciąga i nie redukuje chyba w ogóle. Ogólnie auto w środku bardzo dobrze utrzymane, ale ja zwiększyłem budżet i szukam dalej.
Poza tym stwierdzony problem ze skrzynią wcale nie wyklucza możliwości wystąpienia awarii i skrzyni i pompy jednocześnie z racji dławienia po zmianie położenia ASB (przyp. wariacje na niskich obrotah), a to wiemy ile może kosztować.
Właściciel jest zdania, "że wymiana oleju w silniku wystarczy, rozrządu nie ruszać, bo jest na łańcuszku, a jak obroty spadają to wystarczy lekko dodać gazu..."(w dużym skrócie)
Jak nie wydam więcej przy zakupie, to oddam przy naprawie, wychodzi na to samo.
Pozdro.
 
 
tmcgalanteria 
Forumowicz


Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2013
Posty: 62
Skąd: Zakopane
Wysłany: 08-03-2013, 22:13   

a co ma za przyciski przy kierownicy??
_________________

 
 
zeeb 
Mitsumaniak
:)


Auto: Pajero III 3.2 DID A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 21 Wrz 2012
Posty: 192
Skąd: Tychy
Wysłany: 08-03-2013, 23:09   

taaa i kolejny cwaniak który szuka jelenia i wypisuje brednie o super stanie wiedząc że szykują się spore wydatki
 
 
 
AdamK. 
Nowy Forumowicz

Auto: Lexus is200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 06 Mar 2013
Posty: 7
Skąd: Nowy Targ
Wysłany: 09-03-2013, 13:05   

Te przyciski to niby są od radia itp. ale nie sprawdzałem czy działają bo po pierwszej jeździe już wiedziałem co się dzieje i tylko profilaktycznie go pod komp. podpiąłem haaa i jeszcze gość mi mówi że jest gotów na ustępstwa typu cena wystawiony za 24 a ja jak mu powiedzialem że max 16 to się zastanawiał i powiedział ze się dogadamy hahaha
 
 
tmcgalanteria 
Forumowicz


Auto: Pajero
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sty 2013
Posty: 62
Skąd: Zakopane
Wysłany: 09-03-2013, 18:24   

a wie ktoś czy można takowe przyciski nabyć??
_________________

 
 
kapitan 
Nowy Forumowicz

Auto: Evo X and Pajero 3.2 Did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Sie 2011
Posty: 6
Skąd: Rabka-Zdrój
Wysłany: 21-05-2013, 11:02   

Witam.Panowie a powiedzcie gdzie ta pompa sie znajduje dokladnie?Jak wyglada?Pozdrowienia
_________________
Kapitan
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.