 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Odchudzanie Miśka |
Autor |
Wiadomość |
BartekWu
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Diamante, 6G72 DOHC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Lis 2008 Posty: 106 Skąd: Podwarszawa
|
Wysłany: 16-05-2013, 10:09 Odchudzanie Miśka
|
|
|
Panowie mam następujące pytania:
1. Czy wyrzucenie z Diamante wszystkich gratów obsługujących ECS, jest w stanie jakoś znacząco wpłynąć na zmniejszenie wagi samochodu (sprężarki etc.)? Dodam że ECS-u i tak nie mam działającego - są normalane amorki ze sprężynami od modelu bez ecs
2. Czy można to zrobić bez skomplikowanych przeróbek elektryki, instalacji etc. ?
3. Co jeszcze można wywalić/zamienić, żeby auto było lżejsze ?
4. Czy ktoś miał do czynienia z tym producentem ?
http://allegro.pl/mitsubi...3180557960.html |
|
|
|
 |
VirMan
Mitsumaniak maniacc

Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 11 Lut 2009 Posty: 1602 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: 16-05-2013, 13:50
|
|
|
1 - od ECSu jest sporo gratów - przypuszczam ,że wywalając wszystko co się z tym wiąże odchudzi ci auto o 25-40 kg.
2 - tak - można to zrobić na dwa sposoby - brutalnie wycinając to co wystaje - ale wtedy dalej masz 40% instalacji wewnątrz, lub zdemontować po kolei wszystko włacznie z cześcią wiązek tylko do ecsu do da ci auto wyczyszczone z tego systemu i na pewno trochę lżejsze.
3 - np fotele z elektrycznych na ręczne - elektryczne są sporo cięższe. Diamante ma sporo wagi w zderzakach - są one o wiele mocniejsze niż w sigmach (co moim zdaniem rekompensuje 10x ich wagę) ale generalnie jesli chcesz mieć auto tego typu to nie odchudzisz go bardzo - to nie jest rajdówka
4 - nie mam pojęcia
[ Dodano: 16-05-2013, 13:56 ]
btw - mocowanie silnika i koło pasowe i rolki z alu dają w sumie 5 kg , choć sam silnik to około 300 kg.. wiec nie wiem czy to sumarycznie wyjdzie ci jakoś.. Można drzeć nawet tapicerkę i zrobić z niego super golasa.. ale wtedy to lepiej chyba kupić golfa do takich celów |
_________________ Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi.
DONE: resurrection
 |
|
|
|
 |
mmatulek
Mitsumaniak

Auto: Sigma sedan '93 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 29 Paź 2008 Posty: 631 Skąd: Milanówek
|
Wysłany: 16-05-2013, 14:42
|
|
|
Po co odchudzać, lepiej dociążyć Miśka silnikiem od 300GT |
_________________ Były: Galant e55 '94, Sigma Kombi '93
 |
|
|
|
 |
BartekWu
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Diamante, 6G72 DOHC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Lis 2008 Posty: 106 Skąd: Podwarszawa
|
Wysłany: 17-05-2013, 11:31
|
|
|
zbyszek05 napisał/a: | Tak - tylko kto ma taki silnik - nawet od sigmy ? |
Ci goście mają fajne sprzęty. Brałem kiedyś od nich różne niespotykane części.
mają taki i jeszcze inne np. 6G74
http://www.3sx.com/store/...idProduct=30939 |
|
|
|
 |
|
|