Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Odchudzanie Miśka
Autor Wiadomość
BartekWu 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Diamante, 6G72 DOHC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 106
Skąd: Podwarszawa
Wysłany: 16-05-2013, 10:09   Odchudzanie Miśka

Panowie mam następujące pytania:
1. Czy wyrzucenie z Diamante wszystkich gratów obsługujących ECS, jest w stanie jakoś znacząco wpłynąć na zmniejszenie wagi samochodu (sprężarki etc.)? Dodam że ECS-u i tak nie mam działającego - są normalane amorki ze sprężynami od modelu bez ecs
2. Czy można to zrobić bez skomplikowanych przeróbek elektryki, instalacji etc. ?
3. Co jeszcze można wywalić/zamienić, żeby auto było lżejsze ?
4. Czy ktoś miał do czynienia z tym producentem ?
http://allegro.pl/mitsubi...3180557960.html
 
 
VirMan 
Mitsumaniak
maniacc


Auto: Diamante XS'94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 11 Lut 2009
Posty: 1602
Skąd: Tarnów
Wysłany: 16-05-2013, 13:50   

1 - od ECSu jest sporo gratów - przypuszczam ,że wywalając wszystko co się z tym wiąże odchudzi ci auto o 25-40 kg.
2 - tak - można to zrobić na dwa sposoby - brutalnie wycinając to co wystaje - ale wtedy dalej masz 40% instalacji wewnątrz, lub zdemontować po kolei wszystko włacznie z cześcią wiązek tylko do ecsu do da ci auto wyczyszczone z tego systemu i na pewno trochę lżejsze.
3 - np fotele z elektrycznych na ręczne - elektryczne są sporo cięższe. Diamante ma sporo wagi w zderzakach - są one o wiele mocniejsze niż w sigmach (co moim zdaniem rekompensuje 10x ich wagę) ale generalnie jesli chcesz mieć auto tego typu to nie odchudzisz go bardzo - to nie jest rajdówka :)
4 - nie mam pojęcia ;)

[ Dodano: 16-05-2013, 13:56 ]
btw - mocowanie silnika i koło pasowe i rolki z alu dają w sumie 5 kg :) , choć sam silnik to około 300 kg.. wiec nie wiem czy to sumarycznie wyjdzie ci jakoś.. Można drzeć nawet tapicerkę i zrobić z niego super golasa.. ale wtedy to lepiej chyba kupić golfa do takich celów ;)
_________________
Inteligence is not everything , wisdom is more than that.
Sigma '93 kombi. :)
DONE: resurrection ;)
 
 
 
mmatulek 
Mitsumaniak


Auto: Sigma sedan '93 A/T
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 631
Skąd: Milanówek
Wysłany: 16-05-2013, 14:42   

Po co odchudzać, lepiej dociążyć Miśka silnikiem od 300GT 8)
_________________
Były: Galant e55 '94, Sigma Kombi '93
 
 
BartekWu 
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Diamante, 6G72 DOHC
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 106
Skąd: Podwarszawa
Wysłany: 17-05-2013, 11:31   

zbyszek05 napisał/a:
Tak - tylko kto ma taki silnik - nawet od sigmy ?

Ci goście mają fajne sprzęty. Brałem kiedyś od nich różne niespotykane części.
mają taki i jeszcze inne np. 6G74

http://www.3sx.com/store/...idProduct=30939
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.