2.0 16V Głośne stukanie brak mocy |
Autor |
Wiadomość |
actros560
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lut 2013 Posty: 5 Skąd: Prażmów
|
Wysłany: 30-04-2013, 22:54 2.0 16V Głośne stukanie brak mocy
|
|
|
Witam posiadam gala 97r 2.0 16V i dziś gdy dostał troche więcej obrotów nagle zaczeło cos stukac w silniku po otwarciu maski zauważylem znaczy tak sądze ze stuki dośc głosnie dochodza spod dekla zaworowego i niemam pojęcia co to może być stukaniu tez towarzyszy brak mocy znaczy do 3tyś idzie normalnie ale jak łapie 4tyś to traci moc i wolno ale bardzo wolno się rozpędza i przy tym stuki narastają . co to może być ??? proszę o pilną pomoc
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
jafo2
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5A
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lis 2008 Posty: 247 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 01-05-2013, 00:05
|
|
|
Radziłbym nie odpalać jeśli coś takiego się dzieje i w pierwszej kolejności sprawdzić czy pasek rozrządu nie przeskoczył. |
_________________ Nie ma to jak miś!!! |
|
|
|
 |
actros560
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lut 2013 Posty: 5 Skąd: Prażmów
|
Wysłany: 01-05-2013, 10:13
|
|
|
sądzisz kolego że to może być pasek ??? bo jeśli pasek to bym się cieszył bo w innych tematach pisali że może to być panewka.... ale wolałbym jakąs dokładnie rade problem opisalem dośc scisle |
|
|
|
 |
arturj123
Forumowicz

Auto: A3 1.8T 200KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 06 Wrz 2009 Posty: 1299 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 01-05-2013, 22:04
|
|
|
Rozrząd wymieniony na czas? Jak olej?
Stuki przypominają te stukanie:
http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=78401
??
Jeśli faktycznie spadek mocy, to mógł przeskoczyć pasek rozrządu, a stukanie to albo popychacze albo faktycznie panewka. |
|
|
|
 |
actros560
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lut 2013 Posty: 5 Skąd: Prażmów
|
Wysłany: 06-05-2013, 17:59
|
|
|
Koledzy już sprawa wyjasniona temat do zamknięcia |
|
|
|
 |
5eba
Forumowicz

Auto: Navara D40
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 06 Lip 2008 Posty: 483 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 06-05-2013, 18:05
|
|
|
Jak sie sprawe wyjasnia to sie pisze co bylo by inni byli bogatsi o Twoje doswiadzczenia a nie zamyka watek |
_________________ Navara D40 '09 Saab 9-3 ttid
Galant Avance 2,5 Ford Escort XR
Colt 1,1 '09 Suzuki SV650N
Były z 3 diamentów:
Galant SE 2,5;Galant 2,0;Galant Avance 2,5;Galant SE GDI; Eclipse G2;Pajero II 3,0 24v177KM, Pajero V68 DID |
|
|
|
 |
actros560
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lut 2013 Posty: 5 Skąd: Prażmów
|
Wysłany: 13-05-2013, 17:07
|
|
|
otóż więc tak problemem są panewki korbowodowe które się już wytarly , silnik byl zapewne kiedyś lekko podtarty i najtańszym rozwiązaniem problemu jest wymiana silnika na inny . apropo tematu to kupie taki oto silnik 2.0 16V 4G63 |
|
|
|
 |
polaff
Mitsumaniak
Auto: *
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 02 Maj 2009 Posty: 2452 Skąd: ....
|
Wysłany: 14-05-2013, 06:25
|
|
|
actros560, możesz mi skrócić w prostych żołnierskich słowach jaki wpływ mają stukające panewki na brak mocy? - no chyba, że osiągnęły taki luz, że wpływa to na sprężanie, ale wtedy widział byś po chwili pracy silnika korbowód przez kadłub... |
|
|
|
 |
|